Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä palsta nyt parempi?

Vierailija
13.05.2008 |

Mitä mieltä asiasta, kootaan galluppi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä asiasta, kootaan galluppi.

Vierailija
2/7 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistuksen jälkeen keskustelupalstalla on paljon sellaisia ominaisuuksia, joita voi pitää huononnuksina vanhaan palstaan verrattuna käyttäjäystävällisyyden ja toimivuuden kannalta.

Mainostilaa täällä taitaa olla enemmän ja ehkä sivusto muuten on paremmin jäsennelty. En tiedä jälkimmäisestä, itse käyn vain keskusteluissa ja joskus harvoin muualla sivustolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha on mitään koota, ei ne kuuntele kuintenkaan. Ei kuunneltu beta-vaiheessa, miksi kuunneltais nyt. Fontin väriä suostuivat vähän tummentamaan että lukeminen olisi edes jotenkuten mahdollista.

Vierailija
4/7 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa sain migreenin ja luulin etten voi enää lueksia teitä.

Liekö silmät tottuneet vai väriä vaalennettu, voin olla.

On tämä iloisemman ja pirteämmän näköinen kuin entinen vaikka se olikin hyvin selkeä.

Vierailija
5/7 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fontti on huono lukea ja väritys perseestä. Nyt palsta muistuttaa kaikkia muita keskustelupalstoja - vanhassa miellytti juuri se, kun se oli fontteineen ja tiukempine rakenteineen erilainen kuin muut.

Aion lopettaa palstailun, jos ei tätä paranneta.

Muutos muutoksen vuoksi ei ole hyväksi - pitäisi myös syntyä parempaa!

Vierailija
6/7 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörinyt niin monilla eri foorumeilla ja muilla sivustoilla, että av:n uusi ulkonäkö ei ole minulle mikään shokki. Oikeastaan tämä on miellyttävämmän näköinen nyt. Mainoksia on enemmän, mutta minua ne eivät häiritse.

Vierailija
7/7 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kirjoittaa uudesta aiheesta ja jutun lähetyttyä päivittää avoimen sivun, tulee juttu uudestaan aloitukseksi. Täällä on paljon noita moneen kertaan lähetettyjä vastauksia ja aloituksia. Vois tehdä jotain sille.

Ja sit on otsikko joko liian pitkä tai liian lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi