Oma "tinder" lapsentekohaluisille?
Moni täälläkin valittaa, ettei löydy isää/äitiä lapselle - kuinka ei ole kukaan vielä keksinyt perustaa omaa deittisovellusta ihmisille, joilla on nimenomaan tarkoituksena perustaa perhe, eikä etsiä satunnaista seksiseuraa tai pelkkää parisuhdetta?
Kommentit (15)
Tinder voisi olla ihan toimiva väline tutustua mutta ongelma on ihmisten pinnallisissa vaatimuksissa.
Olen 47v mies. Lapset on tehty ja nuorimmainenkin jo yläasteella. Minulla ei siis ole omakohtaista kokemusta "lapsen kaipuusta", mutta parisuhteen rakentaminen pelkän lapsen tekemisen ja kasvattamisen ympärille tuntuu puistattavalta ajatukselta.
Ohan noita ihan perus deittisivustoja mihin saa merkattua tarkemmat tiedot.
Selkeesti näkee jo tässä tilanteessa että ei ole aidosti liikenteessä jos ei voi kunnollista ilmotusta edes tehdä ittestäänsä...
Kirjoita sinne, että haaveissa pitkä parisuhde ja oma perhe.
Ei tämä oikeasti ole niin vaikea asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v mies. Lapset on tehty ja nuorimmainenkin jo yläasteella. Minulla ei siis ole omakohtaista kokemusta "lapsen kaipuusta", mutta parisuhteen rakentaminen pelkän lapsen tekemisen ja kasvattamisen ympärille tuntuu puistattavalta ajatukselta.
Suhde, joka keskittyisi lapsiin, voisi olla kestävämpi kuin romanttinen suhde. Ihmisten tunteisiin ei voi luottaa.
Koska porukka on jo paremmissa palveluissa niin ei tuollaista palvelua kaivata.. (esim. OkCupid)
Eihän lapsentekohaluinen ole välttämättä sama kuin perheenperustamishaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän lapsentekohaluinen ole välttämättä sama kuin perheenperustamishaluinen.
Ei olekaan, pitäisikö olla?
Moni haluaisi tehdä lapsen, mutta ei perustaa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita sinne, että haaveissa pitkä parisuhde ja oma perhe.
Ei tämä oikeasti ole niin vaikea asia.
Tuntuu olevan, kun tuota fraasia käytetään vain valheellisena täkynä, kun sillä saa saalista. Sitten lykätään ja lykätään että joskus joo, ja lopulta kun kyllästytään, sanotaan että en alun alkaenkaan oikeesti halunnut.
Tuollaisesta tulisi pedarímiesten paratiisi.
No ihan riittää että siirtyy esim. badoon tai okcupid:n puolelle, etenkin jälkimmäisessä voi tuoda nämä asiat hyvinkin selvästi esille omassa profiilissa.
Tinder on vaikea kun se perustuu kuviin ja lyhyeen, vapaamuotoiseen esittelyyn. Ei siihen oikein viitsi ekana omasta perheenperustamishalusta jaaritella.
Onhan näissä deittisovelluksissa nykyäänkin valinta haluaako vakisuhdetta vai kevyempää deittailua. Kummasti näissä vakisuhdepuolellakin alkaa seikkailla kaikenmaailman seksin puutteessa olevat ukkomiehet yms.
Asia tuli mieleen tästä Ylen uutisesta:
https://yle.fi/uutiset/3-11222458