Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja ylipainoisen naisen lumo

Vierailija
21.02.2020 |

Olen vähän pullukka ja kokoajan tulee viestiä komeilta ja urheilullisilta salikundeilta että näytän hyvälle kun olen pullukka?! Luulisi että etisisivät kaltaisiaan...

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baua hahaa. Just ne komeat ja hyvänäköiset etsivät seksiä niiltä omaan tasoaan huonommilta naisilta!

Tee testi! Ole mukava ja avoin! Kerro heti että etsit parisuhdetta ja seksiä vain parisuhteessa.

Katso vaikutukset!! Kuinka moni urheilullinen ja komea jää odottamaan innokkaasti sun tapaamista??

Huono testi, koska myös parisuhteesta kiinnostunut mies voi kokea tuollaisen käytöksen luotaantyöntävänä. Itsekin olen kiinnostunut parisuhteesta, mutta tapaan uuden ihmisen avoimin mielin. Jos joku sanoisi minulle; että etsii parisuhdetta ja haluaa seksiä vasta parisuhteessa, se olisi turn-off. Ei siis itse asian vuoksi, vaan siksi, että kuulostaa todella epävarmalta ihmiseltä. Jos ihminen on epävarma omasta viehätysvoimastaan, hän saattaa keksiä itselleen sääntöjä kuten että mies ei jätä jos saa seksiä vasta parisuhteessa. Eli usein seksin jälkeen jätetty ja ei-haluttu nainen tulisi tuosta mieleen.

Entä jos on aina ollut sellainen, että harrastaa seksiä vain parisuhteessa? Vai ajattelitko, että hyvä ja toimiva suhde olisi kaatunut jostain syystä ensimmäiseen seksikertaan?

Vierailija
82/85 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ongelmaa saada deittiseuraa edes pullukkana. Tosiasia on se,että netissä korostuu virheellisesti se vaikutelma, että nainen kelpaisi vain rasvattomana ja anorektisen laihana tai sitten fitness-kisakunnossa. Ne miehet ovat vähemmistössä, jotka haluavat n ussi a nioita vartalottypin omaavia naisia, mutta ovat kovasti äänessä netissä. Luultavasti näin on, koska heillä on ylenmäärin aikaa roikkua netissä.... muilla miehillä on sitten kiireempää vällyjen välissä ja deiteilä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmästyttää se kuinka ihmiset, lähinnä naiset, oikeasti kuvittelevat Tinderin olevan kuin eri ulottuvuus jossa suosio parisuhdemielessä voikin olla kovempi.

Miten se on mahdolista kun treffailu, yhdessä eläminen, ja kaikki muu tapahtuu livenä - ihan samalla tavalla kuin jos ensikontakti olisi ollut raflassa, ruokakaupassa, harratuksissa, tms?

Koska Tinder on matalan kynnyksen lähestymispaikka, miehet swaippaavat n. 80% oikealle ja pommittavat viesteillä monia saadakseen paljon saalista joista valkata.

Sekin vaikuttaa jos/kun se kuvasi on edustavampi kuin arkitodellisuus. Ja se käytännössä on. Puhelimessasi on filtteri oletuksena päällä, ja tuskin otit kuvaa itsestäsi meikkaamattomana ja kampaamattomana alasti aamulla.

Ihan samoja miehiä Tinder-miehet ovat kuin livenä tapaamasi miehet. Jos se komea menestyjäfutari sivuuttaa sinut livenä sporttisen kaunottaren tieltä, ei se mies ole saatavilla Tinderissäkään. Paitsi yhdeksi illaksi, jos mies on puutteessa ja tarvitsee helpon varahoidon asap.

Vierailija
84/85 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut ongelmaa saada deittiseuraa edes pullukkana. Tosiasia on se,että netissä korostuu virheellisesti se vaikutelma, että nainen kelpaisi vain rasvattomana ja anorektisen laihana tai sitten fitness-kisakunnossa. Ne miehet ovat vähemmistössä, jotka haluavat n ussi a nioita vartalottypin omaavia naisia, mutta ovat kovasti äänessä netissä. Luultavasti näin on, koska heillä on ylenmäärin aikaa roikkua netissä.... muilla miehillä on sitten kiireempää vällyjen välissä ja deiteilä.

"Pullukoita" on monenlaisia. Ja paljon on kiinni siitä millaiset kriteerit sinulla on miehille.

Vierailija
85/85 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa mitään viestejä :( En saa mitään törkeitä ehdotuksia edes.

54kg/162 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän