Tinder ja ylipainoisen naisen lumo
Olen vähän pullukka ja kokoajan tulee viestiä komeilta ja urheilullisilta salikundeilta että näytän hyvälle kun olen pullukka?! Luulisi että etisisivät kaltaisiaan...
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on sovelluksena niin pinnallinen paikka, ja siellä on todella paljon kivan näköisiä hoikkia ihmisiä niin todellakin jos vähänkin pullukka niin suurin osa miehistä pistää vasurille.
En valitettavasti vain usko AP:n tarinaa, että jollekin pullukalle olisi seuraa komeista ja urheilullisista miehistä jonoksi asti...
Juurihan se pullukka kolmekymppinen YLE:n jutussa kertoi että Tinder on pinnallinen paikka ja jossa etsitään hänestäkin vain seksiä.. Eli kun tämä mimmi kertoi Tinder matcheille, että etsii aitoa parisuhdetta ei seksiä, nämä miehet ghostasivat!
Sehän se pointti tuolla tinderillä on = seksi.
Tinderin pointti on jutella ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tietää et ylipainoiset on helppoja. Pil luu tekee mieli nii l äskille viestii niin pääsee heti pa nolle.
Valitettavasti tuo on totta. Huono itsetunto pistää naisen tekemään kaikenlaista ja ne "sali kundit" tietää sen.
Minä olen ylipainoinen mutta ei minulla ole huono itsetunto. Seksiseuraa olen hakenut ja saanutkin. Ylipäätään en ole oikeassa maailmassa ikinä törmännyt tällaiseen kilokammoon, joka tällä palstalla vallitsee. Tai muunkaanlaiseen vastaavaan ilkeyteen, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa, jonka mukaan ylipainoiset naiset kelpaavat seksiin mutta eivät muuhun. Jos läski kerran ällöttää niin hirveästi, miksi seksi kuitenkin onnistuu?
Reikä se on rotallakin
Pointti meni siis ohi. Rautalangasta: Jos seksi ylipainoisen kanssa onnistuu, miksi parisuhde ei? Luulisi, että nimenomaan seksi on se parisuhteen osa-alue, jossa toisen kilot ovat eniten häiriöksi.
jos käy jotain läskiä panemassa, niin sen voi pitää kavereilta/sukulaisilta/tutuilta/kaikilta salassa, mutta jos ryhtyy parisuhteeseen läskin kanssa, niin sen tietävät kaikki.
Taas vaihteeksi pinnalliset miehet kertomassa miten parisuhteen tarkotus (eli se minkä näköisen naisen kanssa on) on vain nostaa omaa statusta muiden miesten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tietää et ylipainoiset on helppoja. Pil luu tekee mieli nii l äskille viestii niin pääsee heti pa nolle.
Valitettavasti tuo on totta. Huono itsetunto pistää naisen tekemään kaikenlaista ja ne "sali kundit" tietää sen.
Minä olen ylipainoinen mutta ei minulla ole huono itsetunto. Seksiseuraa olen hakenut ja saanutkin. Ylipäätään en ole oikeassa maailmassa ikinä törmännyt tällaiseen kilokammoon, joka tällä palstalla vallitsee. Tai muunkaanlaiseen vastaavaan ilkeyteen, onneksi.
Ei kannata välittää, koska osa on prov*ilus ja loput katkerien, naisen ja seksin puutteessa olevien katkerien nillittäjämiesten väninää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Ei ole tosimaailma näin kilokammoinen. Kertonee jotakin surullista palstalaisen hengenelämästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa, jonka mukaan ylipainoiset naiset kelpaavat seksiin mutta eivät muuhun. Jos läski kerran ällöttää niin hirveästi, miksi seksi kuitenkin onnistuu?
Reikä se on rotallakin
Pointti meni siis ohi. Rautalangasta: Jos seksi ylipainoisen kanssa onnistuu, miksi parisuhde ei? Luulisi, että nimenomaan seksi on se parisuhteen osa-alue, jossa toisen kilot ovat eniten häiriöksi.
jos käy jotain läskiä panemassa, niin sen voi pitää kavereilta/sukulaisilta/tutuilta/kaikilta salassa, mutta jos ryhtyy parisuhteeseen läskin kanssa, niin sen tietävät kaikki.
Kuulostaa hirveän ankealta joutua tekemään valinnat elämässään sen mukaan, mitä muut niistä ajattelevat. Minusta olisi outoa olla antamatta mahdollisuutta kiinnostavalle ihmiselle vain siksi, että jollakin tutulla tai sukulaisella saattaisi olla jotain tämän ulkomuotoa vastaan. Tuskin toisten kumppanien painoon edes erityisemmin kiinnitetään huomiota. Noin puolet aikuisistahan on ylipainoisia.
Kyllä se ihan itseäkin hävettäisi olla suhteessa lihavan kanssa; enkö sitten tosiaan muuta saanut?
En ymmärrä lihavuutta.Aivan. Mutta edelleenkään ei ole perusteltu, että jos toisen ylipaino hävettää ja ällöttää, miksi seksi kuitenkin onnistuu? Luulisi, että jos toista pitää vastenmielisenä, ei seksiäkään tekisi tämän kanssa mieli.
Minä en pystyisi seksiin miehen kanssa joka näyttäisi siltä että alkaisi hävetä olla hänen seurassa, silloinhan minä pitäisin häntä jotenkin luontaantyöntävän näköisenä.
Voin kyllä harrastaa seksiä vatipään kanssa jota häpeäisin kavereiden seurassa koska kertaseksissä luonteella ei ole väliä.
Mutta ehkä tässä onkin erona se etten minä valitse parisuhdetta sen mukaan mitä muut ajattelevat kumppanini ulkonäöstä ja sen peeusteella mitä minä voin saada. Jotenkin tosi kieroutunut tapa etsiä kumppania kun miettii vain koko ajan sitä mitä muut ajattelee MINUSTA jos kumppanini näyttää tuolta tai tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikä se on rotallakin
Taas vaihteeksi pinnalliset miehet kertomassa miten parisuhteen tarkotus (eli se minkä näköisen naisen kanssa on) on vain nostaa omaa statusta muiden miesten silmissä.
Niin. Tissimissimegabeibi nostaisi näidenkin miesten statuksen alfa-asterlke. Nainen on näille palstan miehille vain esineitä ja lastin tyhjrnnysalusta.
Miksiteitäkään pitäisi ottaa muina kuin esineinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne naisten hurrrrrrrjan kovat ulkonäköpaineet.
Niinpä. Naisille riittää ottajia kokoon ja näköön katsomatta. Mutta silti ulkonäköpaineet ovat melkoiset!
Niin ottajia jotka eivät saa parempaa tai haluavat vaan seksiä parisuhteelta. Muistuta miksi tuo on sen naisen kannalta positiivista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus. Löysin Tinderistä suhteen, mittani 120-100-125. Ylipäätään minulla on ollut sangen tyydyttävä rakkauselämä :D
N40
Vierailija kirjoitti:
Ei sellanen "tavis" salikundi tinderistä saa mitään "tavis" salikimmaa. On tyydyttävä johonkin muuhun... Näin se nyt vaan menee. Salilla käyvät miesmallit sitten vievät ne salikimmat.
Eli tavoitteena on saada mahdollisimman kaunis ja timmi nainen? Miksi kuvittelet , että naisten kriteerit miehille on ne mitä sinä niiden haluat olevan?
Sitäpaitsi totta on se, että kauniit naiset ovat komeiden miesten kanssa
. Ja yleisesti tunnettua on se, että ensinnäkin te miehet pidätte itseänne komeampana ja viehöttävämåänä kuin oikeasti olette, Tämä on ihan tutkittu juttu ja lisäksi aliarvipitte naisten ulkonäköä. Sekin on tässä ketjussa todistettu moneen kertaan, teille Miss Suomi tai filmitähti on tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikä se on rotallakin
Eli tekee mieli, mutta oma itsetunto on niin huono, ettei pysty myöntämään ja näyttäytymään, joten haluaa noudatella muiden luomia ihanteita. Sori, mutta tosi säälittävää.
On itseasiassa olemassa miehiä jotka tykkää pulleammista mutta eivät halua että kukaan saa tietää. :D Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälläisille palstoille tulevat ilkeilemään ne jotka eivät uskalla ilkeillä tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikä se on rotallakin
Eli tekee mieli, mutta oma itsetunto on niin huono, ettei pysty myöntämään ja näyttäytymään, joten haluaa noudatella muiden luomia ihanteita. Sori, mutta tosi säälittävää.
On itseasiassa olemassa miehiä jotka tykkää pulleammista mutta eivät halua että kukaan saa tietää. :D Kummallista.
Eli kyse ei olekaan siitä että lihavilla naisilla olisi heikko itsetunto ja siksi heiltä haetaan helppoa seksiä vaan heiltä seksiä hakevilla miehillä on heikko itsetunto ja pelkäävät mitä muut heistä ajattelivat kun pitävät vähän tuhdimmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen mun kanssa havittelee 4 miestä. Kaikki 4 on hyvännäköisiä ja hauskaa seuraa. Yksi näistä on ylipainoinen ja muut ovat hoikkia. Itse olen 29-vuotias ja kaksi näistä ovat 22, yksi 28 ja yksi 31.
Seksiseuraa saisin useammastakin, mutta en huoli.Saisipa edes kerran elämässä kokea tämän... N37, 162/60/95-70-92, pitkät hiukset, käytän mekkoja. Kiinnostuneita 0, treffejä 0 (no sokkotreffit oli, ei lasketa kun ei itse pyytänyt), seksikumppaneita 0, suudelmia 1. Koko elämän aikana. Olen varmaan joku epä-nainen vaikka peilistä katsoo ihan normaali naisihminen. Miten ihmeessä voisin saada elämääni useamman parisuhteesta kanssani kiinnostuneen nuoren miehen? Tai edes sen yhden? Kokeiltu on nettideitti, tosi elämän speed date, kaverien kaverit, kotibileet, baarit, työpaikat, sokkotreffit... Olen jutellut kaikille mahdollisille miehille ja aina sama lopputulos: saan kaverin. Vaikka sanoisin suoraan että kiinnostaa. En jaksa enää.
Olen vain ollut oma itseni. Olen tutustunut näihin harrastuksessani ja meistä tuli nopeasti läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lihavuus ja hyvä itsetunto ole yhtään toisiaan poissulkevia asioita. Itse tunnen paljon enemmän epävarmoja laihoja naisia, ja lihavat ystäväni taas ovat hyvinkin rempseitä ja itsevarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Baua hahaa. Just ne komeat ja hyvänäköiset etsivät seksiä niiltä omaan tasoaan huonommilta naisilta!
Tee testi! Ole mukava ja avoin! Kerro heti että etsit parisuhdetta ja seksiä vain parisuhteessa.
Katso vaikutukset!! Kuinka moni urheilullinen ja komea jää odottamaan innokkaasti sun tapaamista??
Huono testi, koska myös parisuhteesta kiinnostunut mies voi kokea tuollaisen käytöksen luotaantyöntävänä. Itsekin olen kiinnostunut parisuhteesta, mutta tapaan uuden ihmisen avoimin mielin. Jos joku sanoisi minulle; että etsii parisuhdetta ja haluaa seksiä vasta parisuhteessa, se olisi turn-off. Ei siis itse asian vuoksi, vaan siksi, että kuulostaa todella epävarmalta ihmiseltä. Jos ihminen on epävarma omasta viehätysvoimastaan, hän saattaa keksiä itselleen sääntöjä kuten että mies ei jätä jos saa seksiä vasta parisuhteessa. Eli usein seksin jälkeen jätetty ja ei-haluttu nainen tulisi tuosta mieleen.
Mitä erikoista tuossa on?
Miehet haluavat seksiä ja pommittavat useita naisia samanaikaisesti. Ellei ole aktiivinen ja sinnikäs, ei saa seksiä keneltäkään.
Yksi palstanaisistahan teki ilmoituksen jossa sanoi että hakee parisuhdetta mutta kevyempikin kiva käy. Ylipainoinen ja oman arvionsa mukaan ei edes nätti. 1700 vastausta tuli. Viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikä se on rotallakin
Niinpä, voiko nössömpää enää olla? Jossain vaiheessa, kun mulle alkoi valjeta, että näitä miehiä on itse asiassa aika paljon, koin suoranaista miesvihaa. Onneksi en enää, mutta suurinta osaa näistä "miehistä" en pysty edelleenkään arvostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeasti, pitääkö tämä paikkansa että lievästi ylipainoiset kelvataan ainoastaan seksiin?
Pitää paikkansa, jos viestittelet ainoastaan itseäsi selkeästi suositumpien miesten kanssa. Ihan oma syy jos annat pilllua vain itseäsi huomattavasti suositummille miehille.
Mitä ehdin tinderissä olemaan niin 99% on aika mairitteleva luku niistä mieheistä joiden kanssa juttelin. Ei ne ollut sellaisia että näkisi vaivaa edes mennä tapaamaan.