Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpa minulle joku lähettäisi p kuvia.

Vierailija
21.02.2020 |

Olen niin syrjäytynyt 29v nainen, koko elämä jäänyt jalkoihin ja olen muille aina ollut z-vaihtoehto.
Mä hyppisin onnesta jos mua edes tällä tavalla otettaisi huomioon.

Miten joku ihminen on koko elämänsä aikana voinut olla näin eristäytynyt kuin minä. Minua ignooratan, ei ole koskaan ahdisteltu, ihan kun minun ympärilläni on joku kupla ettei minua edes nähdä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sinä niitä kuvia 😅

Vierailija
2/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löytyy varmasti joku sonni sinunkin kanssa sekstailemaan. Toista se on meillä kilteillä miehillä, jotka joudumme olemaan yksin vasten tahtoamme, emme omasta valinnastamme niin kuin naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 92% miehistä lähettäisi jos pyytäisit. 

Vierailija
4/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap.

En tietenkään haluaisi mutta kun mikä on? Miten joku voi olla näin järkyttävän eristäytynyt? Minussa ei kuulemma ole vikaa, olen täysin normaali ihminen. Ongelmani on että jään aina jalkoihin työelämässä, koulussa, kursseilla, harrastuksissa, ihmissuhteissa. En usko että jaksan enää olla hengissä.

Minua pidetään itsestäänselvyyteenä.

Vierailija
5/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap.

En tietenkään haluaisi mutta kun mikä on? Miten joku voi olla näin järkyttävän eristäytynyt? Minussa ei kuulemma ole vikaa, olen täysin normaali ihminen. Ongelmani on että jään aina jalkoihin työelämässä, koulussa, kursseilla, harrastuksissa, ihmissuhteissa. En usko että jaksan enää olla hengissä.

Olet siis onnistunut luovimaan työelämässä, koulussa, kursseilla, harrastuksissa yms. ärsyttämättä ketään. Sinulla on joitakin hyviä ominaisuuksia. 

Vierailija
6/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap.

Olet siis onnistunut luovimaan työelämässä, koulussa, kursseilla, harrastuksissa yms. ärsyttämättä ketään. Sinulla on joitakin hyviä ominaisuuksia. 

Voinko saada perustelut tälle?

Tunnetko minut? Tämä pitää paikkansa minusta. Olen kuulemma niin rento ja luotettava, minua on jopa kiitetty siitä että olen hyvä ihminen.

Silti saan olla yksin.

Vierailija
7/7 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä ettei ole ahdisteltu, mutta jos on kuitenkin flirttailtu, onko? Työt harrastukset, ei kuulosta eristätymiseltä. Olet siis kuitenkin rohkeasti yrittänyt löytää seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan