Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin: ”Meillä on kaksi ongelmaa: keskusta ja vihreät”

Vierailija
21.02.2020 |

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmuni, Ohisalo ja Li ovat kateellisia Marinin kauneudelle. Siksi yrittävät heittää kapuloita rattaisiin.

Vierailija
62/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin on kaunein joten muut voisivat pitää turpansa kiinni.

Terve Sanna ! Miksi sä olet tuollainen tampio ?!

Kateus vie kalatkin vedestä. LAIHDUTA LÄSKI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi RKP ei tuota ongelmia Marinin hallitukselle kunhan ruotsin kielen asema on turvattu.

Jotain kertoo suomenruotsalaisista se, että Pohjanmaalla sijaitsevassa lastensuojelulaitoksessa jota suomenruotsalaiset pyörittävät pakotetaan huostaanotetut lapset rangaistusten uhalla tekemään raskaita maataloustöitä kouluaikana joka tarkoittaa sitä, että lapsilta jää peruskoulun oppimäärästä osa suorittamatta.

Suomenruotsalaiset tuntuvat elävän jossain 1800-luvulla.

Huhut kertovat, että suomenruotsalaisiin kouluin ei oteta avaruuskirurgien lapsia. Rassistisinta porukkaa tuntuvat olevan omakohtasien kokemuksien mukaan paikallisilla huoltoasemilla ja kaupoissa.

Vierailija
64/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannan kauneus on liikaa hallituspuolueiden naisille.

Vierailija
65/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelja nuorta johtajaa naispoliitikkoa parissa kuukaudessa toistensa kurkuissa kiinni.

Lista  yllättyneistä:

Patriarkaatin vika tämäkin. Kohta alkaa uhriutuminen.

Vierailija
66/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto ei vieläkään tajua olevansa isoon osa ongelmaa?

Vierailija
67/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä enemmän kuin kaksi ongelmaa. Koko tyttöhallitus on se ongelma, ja siihen kuuluu myös SDP ja vasemmisto.

Vierailija
68/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi RKP ei tuota ongelmia Marinin hallitukselle kunhan ruotsin kielen asema on turvattu.

Jotain kertoo suomenruotsalaisista se, että Pohjanmaalla sijaitsevassa lastensuojelulaitoksessa jota suomenruotsalaiset pyörittävät pakotetaan huostaanotetut lapset rangaistusten uhalla tekemään raskaita maataloustöitä kouluaikana joka tarkoittaa sitä, että lapsilta jää peruskoulun oppimäärästä osa suorittamatta.

Huhut kertovat, että suomenruotsalaisiin kouluin ei oteta avaruuskirurgien lapsia. Rassistisinta porukkaa tuntuvat olevan omakohtasien kokemuksien mukaan paikallisilla huoltoasemilla ja kaupoissa.

Yritätkö nyt hienovaraisesti ilmaista, että olen rassissti? Ihan kuule itse olin nuo kirjoittamani asiat kokemassa eikä niiden esilletuominen ole mitenkään rassisstista. Vertaus 1800-lukuun on myös totuudenmukainen sillä sinä aikakautena lapsetkin paiskivat niska limassa töitä. Eivät enää nykyaikana. Paitsi Pohjanmaan lastensuojelulaitoksessa.

Vierailija
69/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, ja sanoinkin jo heti alkuunsa, että ei mene pitkään kun nuo naiset ovat kiinni toistensa tukassa. Hetken jaksettiin kikatella yhdessä saunan lauteilla, mutta nyt kuherruskuukausi on ohi.

SUOMEN HALLITUS KAATUU!

Kateus Kulmunin rintavarustuksesta koitui kohtaloksi hallitukselle.

Minäkin haluaisin kohdata loppuni niillä varustuksilla.

Vierailija
70/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma ovat vihreät.

Vierailija
71/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättehän se vanhan sanonnan, että jos naisia on enemmän kuin yksi..

Yhdysvaltain entisen ulkoministerin Madeleine Albrightin mukaan "helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisia naisia".

https://www.goodreads.com/quotes/14328-there-is-a-special-place-in-hell…

Siellä ne kaikki puukottavat toisiaan selkään.

Vierailija
72/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö nyt hienovaraisesti ilmaista, että olen rassissti? Ihan kuule itse olin nuo kirjoittamani asiat kokemassa eikä niiden esilletuominen ole mitenkään rassisstista. Vertaus 1800-lukuun on myös totuudenmukainen sillä sinä aikakautena lapsetkin paiskivat niska limassa töitä. Eivät enää nykyaikana. Paitsi Pohjanmaan lastensuojelulaitoksessa.

En yrittänyt millään tavalla vihjata olevasi rasisti.

Olen vain kuullut huhuja, että monnikulttuurisuus ei koske suomenrutosalaisia kouluja.

Omakohtaisiin kokemuksiin kuuluu 2000 luvun alussa kokemani kohtelu suomenruotsalaisella paikkakunnalla olevaan huoltoasemaan. Piti ostaa kahvi ja aski sinistä savuketta. Myyjähän ei suostunut ymmärtämään suomea eikä englantia tupakka-askin kohdalla, mutta osasi suomea kahvin osittain kaaduttua tiskille.

Vierailija
73/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä kunhan on laiha ja kaunis!!! Tätähän te mammat kuorossa hoitte kun Marin valittiin. On se niin kiva kun kerrankin on edustava pm!!!!!!

Vierailija
74/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä kunhan on laiha ja kaunis!!! Tätähän te mammat kuorossa hoitte kun Marin valittiin. On se niin kiva kun kerrankin on edustava pm!!!!!!

Meillä on maailman nuorin pm!

Koko maailma hehkuttaa tuoretta pääministeriä.

Onneksi hehkutus jäi lyhyeen itävallan Kurzin takia

Miksei Kurzia hehkutettu suomessa ja muualla maailmassa maailman nuorimpana pääministerinä?

ai miksi ei?

Kurzilla on munat ja Sannalla pimpero.

Vierailija
75/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei ole kyllä pääministerinä vakuuttanut. Jotenkin epävarman oloinen kiukuttelija.

Hyh!

Vierailija
76/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin on jäänyt otsikot mahtavasta nais hallituksesta?

toisaalta en yllättynyt, että aluksi hehkutettiin maaailman tasa-arvoisinta hallitusta ja nyt naiset siellä tappelevat keskenään.

Nainen on naiselle susi.

Vierailija
77/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinilla käy varmaan kateeksi Sipilää, jolla oli ongelmaton suuri aisankannattajapuolue nimeltä Sininen Tulevaisuus.

Sininen tulevaisuus. Persujen väliaikaisuus.

Kirjoitit sitten nuo epätodet kelluvat lauseet, joilla ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
78/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verta ja luuta, verta ja luuta!

Me huudettiin lapsina noin kun jotkut alkoi tappelemaan. Kai se oli joku yllytyshuuto?

Kansa vois taputtaa ringissä kun nää eukot matsais

Ai jaa - me huudettiin lapsena "Verta, luita, hampaita!" Sillai mekin huudettiin koulun pihalla ringissä, kun jotkut flaidas. 

Vierailija
79/79 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin on kaunein joten muut voisivat pitää turpansa kiinni.

Terve Sanna ! Miksi sä olet tuollainen tampio ?!

Kateus vie kalatkin vedestä. LAIHDUTA LÄSKI!

Sanna, pitääkö tämä nyt käsittää niin että sä tulkutat mulle ja väität että mä olen lihava, vaikka mulla on vaan tavallista isommat tissit ?? Vitttu että sä olet ärsyttävä ämmmä !

T. Katri