Miksi ikäerosuhteet hiertävät
Aiempi provolta vaikuttava aloitus kirvoitti vilpittömän pohdinnan. Etenkin naisia tuntuu usein ärsyttävän jos mies seurustelee reilusti nuoremman kanssa.
Kommentit (45)
ei siinä mitään ihmeellistä olekaan, mut tuo et äitipuoli on kymmenen vuotta vanhempi kuin perheen lapsi tekee tilanteesta hankalan jo lapsenkin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
ei siinä mitään ihmeellistä olekaan, mut tuo et äitipuoli on kymmenen vuotta vanhempi kuin perheen lapsi tekee tilanteesta hankalan jo lapsenkin kannalta.
Hmm, ei esim isän uusi naisystävä ole automaattisesti äitipuoli, jos häntä ei sellaiseksi haluta mieltää. Hän voi vaan olla isän naisystävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen lasta pitäisi häiritä?
Ei mua ainakaan hierra yhtaan. ;)
N44/M31
treffit kirjoitti:
Ei mua ainakaan hierra yhtaan. ;)
N44/M31
Eikä mua.
N49 ja M66
Ei ventovieraiden ihmisten ikäerosuhteet hierrä, jatkuva provoilu niillä hiertää.
Miksi ajattelet, että esim. minua ja minun elämääni millään tavalla liikuttaisi se, minkä ikäisen kanssa joku täysin ventovieras, netissä mainittu ihminen seurustelee? Mitä se minun elämässäni muuttaisi, hankaloittaisi...?
Osaa ihmisistä kiinnostaa hämmentävän paljon muiden tekimiset, mitkä ei vaikuta ihmiseen itseensä mitenk'ään.
Ei nämä mitenkään hierrä. Ne vaan ovat todella harvinaisia. Suurin osa ihmisistä valitsee kumppaninsa siten että ikäwro on alle viisi vuotta. Normaalit tasapainoiset ihmiset toimii näin.
Ei hierrä muita kun ehkä exää kun vaihdoin 14 vuotta nuorempaan.
En osaa sanoa, kun itseä ne ei hierrä. Vastahan täällä palstalla melskattiin mitä se uusi nainen näkee Antti Kaikkosessa? Eikös kaikkonen ole nelissäkymmenissä ja uusi nainen about kolmekymmentä? Onpa erikoinen ikäero.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, kun itseä ne ei hierrä. Vastahan täällä palstalla melskattiin mitä se uusi nainen näkee Antti Kaikkosessa? Eikös kaikkonen ole nelissäkymmenissä ja uusi nainen about kolmekymmentä? Onpa erikoinen ikäero.
Eihän se tossa vaiheessa tunnu vielä. Mut ainahan se voi vaihtaa nuorempaan kun äijä alkaa jäädä eläkkeelle ja itse on hehkeimmillään.
Ikäeroista puhutaan ihan samalla tavalla kuin homot saivat rekisteröidä suhteensa. (Yhtenä esimerkkinä Sitä tuli joka tuutista ja asiaa taivasteltiin joka kylän raitilla, kunnes kaikki tottuivat ajatukseen. Nyt kukaan ei kehtaisi enää tuomita. Tai jos tuomitsee, niin pidetään vähän tyhmänä.
Nyt ikäero suhteissa on vähän kuin uusi jännä juttu, median mässäämää höttöä, mutta samalla tavalla asian julkituominen rohkaisee ihmisiä löytämään onnensa ikään katsomatta. Rohkeita naisia ja miehiä tarvitaan raivaamaan tietä auki suhteille, joissa kohtaa oikean sen oikeimman ihmisen.
Kun on kyse rakkaudesta siihen liittyy kautta ihmiskunnan historian hurjia juttuja. Onneksi ei enää taivastella säätyeroja, miten kartanon tytär hilluu hevosrengin kanssa. Mutta samaa paheksuntaa se olli silloin kun nyt ikäerosta. Ihmisillä on pakko olla aina jotakin negatiivista purtavaa, jolla he saavat viihdettä harmaaseen elämäänsä.
Äiti meni uusiin naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, joten kotona asui isoisän ikäinen kärttyinen vanha mies. Huono ratkaisu lasten kannalta.
Isäni löyti itseään 17 vuotta nuoremman naisen, tietämättömän tytönhupakon. Tilanne oli lähinnä surkuhupaisa lasten kannalta.
Ei oikean elämän ikäerosuhteet ärsytä, niitähän on todella vähän. Oikeassa elämässä lähestyvät vanhemmat miehet ärsyttää. Ja ehkä sen vuoksi ärsyttää jutut, joilla yritetään luoda mielikuvaa, että ne olisi yleisiäkin. Kun itse sitten joutuu käytännössä kärsimään papparaisten maailmankuvan vinksallaan olosta.
Vierailija kirjoitti:
Ikäeroista puhutaan ihan samalla tavalla kuin homot saivat rekisteröidä suhteensa. (Yhtenä esimerkkinä Sitä tuli joka tuutista ja asiaa taivasteltiin joka kylän raitilla, kunnes kaikki tottuivat ajatukseen. Nyt kukaan ei kehtaisi enää tuomita. Tai jos tuomitsee, niin pidetään vähän tyhmänä.
Nyt ikäero suhteissa on vähän kuin uusi jännä juttu, median mässäämää höttöä, mutta samalla tavalla asian julkituominen rohkaisee ihmisiä löytämään onnensa ikään katsomatta. Rohkeita naisia ja miehiä tarvitaan raivaamaan tietä auki suhteille, joissa kohtaa oikean sen oikeimman ihmisen.
Kun on kyse rakkaudesta siihen liittyy kautta ihmiskunnan historian hurjia juttuja. Onneksi ei enää taivastella säätyeroja, miten kartanon tytär hilluu hevosrengin kanssa. Mutta samaa paheksuntaa se olli silloin kun nyt ikäerosta. Ihmisillä on pakko olla aina jotakin negatiivista purtavaa, jolla he saavat viihdettä harmaaseen elämäänsä.
Juurikin näin!
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasta elämästä tiedän tapauksen, jossa 35v mies alkoi seurustella ikäistään nuoremman näköisen 18 vuotiaan kanssa. Myöhemmin paljastui, että mies on pedari.
Tästä syystä epäilykset herää, jos joku yli 30 vuotias seurustelee alle 20 vuotiaan kanssa, ja minulle tulee siitä vanhemmasta osapuolesta epämiellyttävät fibat.
Mutta jos parisuhteen nuorempikin osapuoli on jo oikeasti aikuinen ja aikuisen näköinenkin, ei ikäerolla ole mitään väliä.
Hep! Olin joskus tällaisen suhteen nuorempi osapuoli, paitsi että sen alkaessa olin 17, joskin mies luuli monta vuotta nuoremmaksi. Täysi hyväksikäyttäjä. Hänellä oli oppilaina oikeasti yläasteikäisiä ja ainakin yksi oli rikkonaisesta perheestä ja koulussa meni tosi huonosti. Haavoittuvuuttahan tuommoisilla taipumuksilla varustettu aikuinen etsii. Onneksi itse aloin napakoitua ja tajusin päättää suhteen.
Se onkin kummallista kun ikäerosuhteet hiertävät sivullisia.
Nainen vanhempi kuin mies erototen. Myös toisinpäin, jos ikäero on suuri.
Samoin hiertävät suhteet, joissa toinen on laiha, toinen lihava, mies on lyhyempi kuin nainen jne.
Miksi ihmeessä sivullisia hiertää? Ei pitäisi kuulua sivullisille lainkaan.
Kannattaa hankkia oma elämä, eikä lotkauttaa korviaan eikä kohdistaa silmiään toisten suhteisiin.
Enemmän minua epäilyttää jos vanhempi nainen seurustelee nuremman pojan kanssa..