*/*/* 3-kuumeiijat viikko 31 */*/*
Kommentit (29)
..kp19/28 yk2 keskenmenon(vk9+6) jälkeen.
...miehen pehmitys täydessä vauhdissa...pikkuisen jo sain tänään hymähtelyjä sille, että jos kesäkuun vauvaan tähdättäis...NI-IN, ihan kuin näitä vauvoja vois suunnitella kuukauden mukaan...mutta siis lähinnä, että jos oikein mua lykästää, niin plussaa voin alkaa odotella seuraavasta kierrosta. Nythän on menossa kp 6/28.
Ennen toisen lapsen synnytystä en liiemmin ollut huomannut ovulaatiota, mutta nyt TODELLAKIAAN ei voi erehtyä. Sen toivon helpottavan tätä hommaa. Tosin nyt en saa alkaa intoilla liikaa, jos plussan yritys ei nyt jostain syystä alakaan. Haaveissa meillä on kyllä molemmilla se kolmonen. Mulla on vaan nyt vahvistunut ajatus siitä, että ei mitään isoa ikäeroa, monestakin syystä. Harmittaa niin hirmuisesti, ettei tehty heti putkeen kakkosen jälkeen. Meidän tytöillä on aika tasan 2 vuotta ikäeroa. Niistä on nyt NIIN paljon seuraa toisilleen. Nyt tytöt on 4-v ja 2-v.
No niin, yritän pysyä kohtalaisen coolina...vaikka heleppoa ei ole...
Hauskat viikon loput ja positiivisia ajatuksia!!!
minni
Piti sitten mennä nyt päivällä testaamaan, ei malttanut huomisaamuun... Siis pikkuinen toive täällä heräilee plussasta. Kyllä tossa testissä ennemmin kaksi kuin yksi viivaa näkyy, mutta kovin haalea tuo viiva on. Mieskin on mökkireissulla ja pojat mummulla, joten ihan yksin tätä täällä tuijottelen!
Tää oli mun ainokainen testi, joten tarttee suunnata apteekkiin kun saan ikkunat pestyä loppuun. Aamulla tarttee kyllä testata uudelleen.
Oireita ei ole; paitsi menkat puutuu ;-) ja välillä pikkusen mahassa juilii ja iltasin paleltaa.
Nyt ei pysty muuta, oon täällä ihan täpinöissä ja hieman paniikissakin. Mitenkähän tästä selvitään. Ja kaikki mahdolliset ongelmat ja kauheudetkin pyörii mielessä. Appivanhemmat saa slaakin ja oman äidinkin suhtautuminenkin mietityttää jne, jne.
Palaan huomenna
Piqu 29/28-33 yk2 (tai rv 4+1)
Niin, eli kovasti on kuumetta täälläkin! Mies ei ihan ole vielä hommassa mukana :-) mutta hieman on näyttänyt vihreetä valoa että jos jossainvaiheessa... Mulla siis ikää "jo" 30 ja lapset 9v ja 4v eli ihan olis kiva nyt vihdoin se kolmonen saada! Aina olen sanonut et alle 30v teen lapset mutta nyt kuitenkin haluisin vielä sen yhden! Lapsilla on ikäeroa 4,5v joten hyvin noikin touhuu yhdessä ja isommasta on apua monessa niin eipä se 5v seuraavallakaan ole paha ikäero, kait :-) Mieskin on jo lähemmäs 40 et nyt olis jo aika..
Menkat jus päällä ja pilleritkin sopivasti loppu! Meinasin ehdotella etttä jos käytetään jotain muuta ehkäisyä vielä hetki ja sit jos jätettäs pois!! Katellaan nyt mitä se isäntä tuumaa.. Lupasin ainakin et kerrat tihenee huomattavasti :-) sehän miestä miellyttää kun ei aina ole pää kipee!!
Meillä eka tuli heti ja tokaa tehtiin n. 7kk oli hirvee rakennusstressi ja varmaan johtu siitä!!
Onnea muille ja tsemppiä epäonnistuneille!
Tänä aamuna uusintatesti Clearbluella ja selvä plussa tuli! Ei nyt mikään vahvimmasta vahvin mutta ihan selvä kuitenkin :-) Ihan epätodellinen olo...
Mainittakoon vielä,että ensin tein sellaisen kasettimallisen dBest -testin (herkkyys 10 mlU/ml) niin se näytti negaa!!!!! En siis voi suositella tätä testiä kenellekään. Meni rahat ihan hukkaan. Jotenkin oli niin "varmaolo" plussasta, että tein sitten vielä ton Clearbluenkin. *Minä testien suurkuluttaja*
Aurinkoista sunnuntaita kaikille ja tsempit tasapuolisesti!
Piqu tänään siis rv 4+1 (varovaisesti vielä)
ja muille plussanneille, oliko niitä edes.
täällä on suorastaan aika vittuuntunut olo. menkat pitäs alkaa tänään. yleensä kärsin jo päivää ennen kivuista, nyt ei mitään!! on vaan rinnat pikkusen arat, vihloo alamahan sivuille ja oksettaa, mutta tätähän se oli viime kierrossakin. ei mitään raskausoireitakaan, enkä ees voi olla raskaana!! ei oo mahdollista näillä pupuiluilla. eli sitten on kierto päin persettä jos ei ala.. ärsyttää. mutta kai se nega on testattava kuitenkin, ärsyttää sekin kun tiedän sen olevan nega!
kp 29/28-29,yk2 (kohta yk 3)
juuri kun olin laittanu viestin, niin alko mahan kivistys.. vielä ei vuoda, mutta kyl tää enteilee, että pian vuotaa.
tää kroppa on niin täsmällinen, ihan liian pelottavan täsmällinen.. sieltähän se vuoto sitten tuli. mutta mihin on hävinnyt kivut?? pillereitä syödessä kivut oli ihan megaluokkaa ja nyt ei juuri mitään, pientä alamahan vihlontaa. nyt vihloo tonne sivulle.. ja miksi tämä pahaolo?
koetan vaan lohduttaa itteeni, että eihän ees asuta yhdessä eli ei pystytä hyödyntää niin hyvin tilaisuuksia. seliseli..
kp 1/29, yk3
Jep jep..ovikset tikutettiin ja pupuiltiin toivottavasti oikeina päivinä..ja hyvällä seurauksella..Rinnat on vähän hassut..kihelmöi hieman. Ja peruslämpö on hieman kohonnut. Ovulaation jälkeen nippaili nyt jotenkin todella kivuliaasti jonkin aikaa.
Onko muilla jotka kokeneet keskenmenon ollut kivuliaampi ovulaatio tmv. keskenmenon jäkeen?? Ennen en huomannut ovista ollenkaan mutta nyt km:n jälkeen en voi olla huomaamatta!!:/
Ei kauheasti ole plussia viime aikoina tullut.. toivottavasti pian tulee oikein roppakaupalla.. toivottavasti itsekin sais pian plussat testiin ja iiiison masun..:) jossa on siis vauva!!;)
plussaonnea meille kaikille!!
-mussukka-