Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa tällainenkin päivä että palstailen työpaikalta :D :D

Vierailija
21.02.2020 |

Työaika on klo 14:45 saakka eikä täällä enää tapahdu yhtään mitään. En ole omalla työpisteelläni että voisi mitään kaappejakaan alkaa siivoamaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärät, että pystyn näkemään sun ruudun omani kautta? Jos ei ala työnteko maistumaan, niin tuolla on kyllä jonoksi asti työttömiä ahkeria ihmisiä ottamaan paikkasi.

Yt,

Esimiehesi

Vierailija
2/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sitten lisää kotoa

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärät, että pystyn näkemään sun ruudun omani kautta? Jos ei ala työnteko maistumaan, niin tuolla on kyllä jonoksi asti työttömiä ahkeria ihmisiä ottamaan paikkasi.

Yt,

Esimiehesi

Hiukan vanha juttu...

Vierailija
4/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yt,

Esimiehesi

Ja minä plen ylipäällikköjen ylimmäinen päällikkö. Mitä teette täällä työajalla? 😅😅🤣🤣

Vierailija
5/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yt,

Esimiehesi

Ja minä plen ylipäällikköjen ylimmäinen päällikkö. Mitä teette täällä työajalla? 😅😅🤣🤣

Ja minä olen Jumala. Miksi ette toteuta kymmentä käskyäni, vaan rienaatte lähimmäisiänne?

Vierailija
6/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yt,

Esimiehesi

Ehkä mä just olen niin ahkera ja nopea että hommat tulee tehtyä tunteja aikaisemmin valmiiksi kuin hitaammilla kestää. Työkkäristä saat todennäköisesti tuollaisen hitaan tilalleni, onnea vaan :P

Vierailija
7/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi aika moni teistä tekee vielä töitä sunnuntaisin. Minäkin lepäsin silloin, joten kyllä tekin saisitte.

Jumala

Vierailija
8/8 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka palstailetkin, koska et kuitenkaan tee sitä työtä mistä veronmaksajaa velotat.

Julkisella varsin tavallista.

Palstailisit enemmän, etkä teeskentelisi tekeväsi jotain hyödyllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme