Unessani seikkailee mystinen tuntematon mies joka kerta ! Mitä tarkoittaa?
Joka hemmetin kerta mun uneen ilmestyy tuntematon mystinen mies jota en ole tietääkseni nähnyt koskaan missään en ainakaa itse muista että olisin nähnyt! Mutta sama mies seikkailee unissani joka hemmetin kerta ja saa minut ihan pyörryksiin. Harvinaista kai ikävöidä unessa olevaa henkilöä mutta minkä tälle ikävälle mahtaa. Mietin vain miksi näen tästä miehestä unta jatkuvasti? Mikä tämän voisi selittää?
Kommentit (6)
Jos olet n. 35v nainen niin se olen minä, eli mystinen metsätyömies, joka käy seikkailemassa unissasi. Komea pitkä tumma mies.
Ne voi olla niitä enneunia mitä jotku näkevät, itse aloin näkemään unta nuoruuden tyttöystävästä 30 vuoden takaa ja aina herätessä olo oli rakastunut ja ikävä kova, vähän ajan päästä siitä hän laittoi faceen kaveripyynnön ja tavattiin. Nyt ollaan naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Ne voi olla niitä enneunia mitä jotku näkevät, itse aloin näkemään unta nuoruuden tyttöystävästä 30 vuoden takaa ja aina herätessä olo oli rakastunut ja ikävä kova, vähän ajan päästä siitä hän laittoi faceen kaveripyynnön ja tavattiin. Nyt ollaan naimisissa
Veikkaan itsekin enneunta, saatat tavata tuon kyseisen miehen tulevaisuudessa. Itse näin ehkä kuukausi sitten unta, että minulla oli uusi tyttöystävä. Tyttö ei ollut kukaan sellainen, jonka muistaisin joskus tavanneeni. En tiedä, tapaanko juuri hänet jossain vaiheessa, mutta toivottavasti uni oli enne ainakin siitä, että löydän vielä tämän vuoden puolella uuden kumppanin. Olen joskus nähnyt toteutuneen enneunen, joten siksi uskon niihin.
Naiset haaveilee unessa aina miehestä, nyt kannattaa panostaa ulkonäköön jospa se mies sieltä ilmestyy . Prisman vaatteissa ei kannata miehiä etsiä.
Tuntemattoman kanssa seurusteleminen, eli sinun olisi oltava varovainen raha-asioittesi suhteen. Uni tietää joskus myös pitkää matkaa.