Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsetunto voi parantua terapiassa?

Vierailija
21.02.2020 |

Vai voiko edes oikeasti. Miten voin hyväksyä että olen 15kg ylipainoinen (joo yritän laihduttaa, en onnistu) tai en ole kelvannut kellekkään 10 vuoteen tai olen aina yksin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan eivät ole kauniita, mutta eihän se onnellisuus ole siitä kiinni tai tyytyväisyys omaan itseen. Tiedän paljon onnellisia ihmisiä, jotka eivät ole yleisen mittapuun mukaan kauniita =) Ja kaikki me vanhetaan..

Ehkä terapia voi auttaa sinua löytämään kauneuden tavoittelun sijaan muita asioita, jotka auttavat sinua arvostamaan itseäsi. Terapiassa voidaan myös pyrkiä muuttamaan haitallisia ajatusmalleja, joita meistä jokaisella on.

Voitko olla elämässäsi onnellinen juuri sen näköisenä kuin olet? Millaista elämäsi olisi silloin? Pyri sitä kohti.

Uskallanpa veikata vaikka en sinua tunnekaan, että haluaisit rakkautta ja hyväksyntää, ollaksesi onnellinen, niin kuin me kaikki muutkin . Sitä ei onneksi ulkonäkö estä.

Vierailija
22/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se siellä terapiassa parane, siellä vaan saat työvälineitä elämääsi varten. Se parantuminen alkaa sillä, että rupeat vaihtamaan ajatuksia toisiin. Eli kun ajattelet kuinka lihava olet, käsketkin sen ajatuksen kadota päästäsi ja sanot itsellesi "Minä olen hyvä. Minä riitän. Minä olen kaunis."

Tietenkin se tuntuu tyhmältä, eihän se voi toimia. "Miksi minä nyt valehtelisin itselleni, kun minähän olen maailman kamalin ihminen eikä minussa ole mitään hyvää. En saa koskaan ketään, enhän itsekään olisi tällaisen kanssa." Mutta kun jatkat joka päivä, vuoden päästä elämäsi tuntuu ihan erilaiselta.

Ei terapiassa tuollaista hyväksytä. Minussa on esimerkiksi vikana positiivisuus ja iloisuus sekä elämänusko. On oikein ongelma kun en elä pelossa ja masennuksessa, koe kyvyttömyyttä ja toivottomuutta. Aivan käsittämätöntä taiteilla noiden mielenterveys ammattilaisten kanssa ilman että ei psyyke hajoa siihen negatiiviseen paskaan mitä ne tuputtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se siellä terapiassa parane, siellä vaan saat työvälineitä elämääsi varten. Se parantuminen alkaa sillä, että rupeat vaihtamaan ajatuksia toisiin. Eli kun ajattelet kuinka lihava olet, käsketkin sen ajatuksen kadota päästäsi ja sanot itsellesi "Minä olen hyvä. Minä riitän. Minä olen kaunis."

Tietenkin se tuntuu tyhmältä, eihän se voi toimia. "Miksi minä nyt valehtelisin itselleni, kun minähän olen maailman kamalin ihminen eikä minussa ole mitään hyvää. En saa koskaan ketään, enhän itsekään olisi tällaisen kanssa." Mutta kun jatkat joka päivä, vuoden päästä elämäsi tuntuu ihan erilaiselta.

Ei terapiassa tuollaista hyväksytä. Minussa on esimerkiksi vikana positiivisuus ja iloisuus sekä elämänusko. On oikein ongelma kun en elä pelossa ja masennuksessa, koe kyvyttömyyttä ja toivottomuutta. Aivan käsittämätöntä taiteilla noiden mielenterveys ammattilaisten kanssa ilman että ei psyyke hajoa siihen negatiiviseen paskaan mitä ne tuputtaa.

Mikset sitten haistata niille vtut ? Mitä sinä niiden paskoissa pyörit ja märehdit.

Ajanhukkaa

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä