Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten itsetunto voi parantua terapiassa?

Vierailija
21.02.2020 |

Vai voiko edes oikeasti. Miten voin hyväksyä että olen 15kg ylipainoinen (joo yritän laihduttaa, en onnistu) tai en ole kelvannut kellekkään 10 vuoteen tai olen aina yksin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistut, jos haluat tarpeeksi.

Vierailija
2/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehtii ja pyörii omissa paskoissaan.

Enpä ole koskaan ymmärtänyt näitä terabioita.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarina on käsikirjoitettu.

Olisko siinä tarpeeksi syytä olla piittaamatta aashooleista ?

Zinc

Vierailija
4/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä ei ylipainoistakaan, elämä kun pyyhkii painojenkin ylitse pyyhekumeillaan ..

Zinc

Vierailija
5/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Se johtuu siitä että et tiedosta yhtään miten paljon sitä terapiaa tarvisit. Ehkä luulet tiedostavasi jotain mutta et oikeesti.

Vierailija
6/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Se johtuu siitä että et tiedosta yhtään miten paljon sitä terapiaa tarvisit. Ehkä luulet tiedostavasi jotain mutta et oikeesti.

Ehkäpä sinä luulet tiedostavasi mitä muut ovat, mutta oikeasti et tiedosta pätkääkään mitä he ovat, mutta et oikeasti.

Zinc

Vierailija
7/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Ehkäpä sinä luulet tiedostavasi mitä muut ovat, mutta oikeasti et tiedosta pätkääkään mitä he ovat, mutta et oikeasti.

Zinc

Mun aloittamat ketjut ei katoa rutiininomaisesti. Siitä voitais aloittaa.

Vierailija
8/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko itsetuntoa vai asioiden hyväksyntää? Eivät nimittäin ole sama asia.

Vierailija
9/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Itse laihdutin parikymmentä kiloa ja kävin kauneusleikkauksessa ja voila. Vuosien syömishäiriöt ja ongelmat katosi. Joskus pitää vain hyväksyä tosiasiat eikä sokerkuorruttaa ilmeistä siihen asti, että henkilön täytyy seota päästää hyväksyään kestämättömiä asioita ja tullakseen sinuiksi niiden kanssa.

Vierailija
10/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se siellä terapiassa parane, siellä vaan saat työvälineitä elämääsi varten. Se parantuminen alkaa sillä, että rupeat vaihtamaan ajatuksia toisiin. Eli kun ajattelet kuinka lihava olet, käsketkin sen ajatuksen kadota päästäsi ja sanot itsellesi "Minä olen hyvä. Minä riitän. Minä olen kaunis."

Tietenkin se tuntuu tyhmältä, eihän se voi toimia. "Miksi minä nyt valehtelisin itselleni, kun minähän olen maailman kamalin ihminen eikä minussa ole mitään hyvää. En saa koskaan ketään, enhän itsekään olisi tällaisen kanssa." Mutta kun jatkat joka päivä, vuoden päästä elämäsi tuntuu ihan erilaiselta.

Vierailija
11/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se siellä terapiassa parane, siellä vaan saat työvälineitä elämääsi varten. Se parantuminen alkaa sillä, että rupeat vaihtamaan ajatuksia toisiin. Eli kun ajattelet kuinka lihava olet, käsketkin sen ajatuksen kadota päästäsi ja sanot itsellesi "Minä olen hyvä. Minä riitän. Minä olen kaunis."

Tietenkin se tuntuu tyhmältä, eihän se voi toimia. "Miksi minä nyt valehtelisin itselleni, kun minähän olen maailman kamalin ihminen eikä minussa ole mitään hyvää. En saa koskaan ketään, enhän itsekään olisi tällaisen kanssa." Mutta kun jatkat joka päivä, vuoden päästä elämäsi tuntuu ihan erilaiselta.

Mun mielestä just ei noin että minä olen kaunis jos en kerran ole. Vaan radikaali hyväksyntä. Minä olen 15 kg ylipainoinen ja hyväksyn itseni ja painooni liittyvät tunteet. Se ei tarkoita sitä että pitäisi heittää kaivoon kaikki toiveet painonpudotuksesta, vaan sitä että lopettaa sodan itseään vastaan ja siirtyy sisäisestä surmanajajasta hyväntahtoisen tarkkailijan paikalle.

Vierailija
12/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Zinc

Mun aloittamat ketjut ei katoa rutiininomaisesti. Siitä voitais aloittaa.

Tiedostat siis missä ollaan ?

Zinc

Vai uskotteletko itsellesi kaiken mitä MUUT sinulle kertovat ?

Vierailija
13/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ketjut on kadonneet järjestelmällisesti alusta saakka, vaikka olisin alusta alkaen tehnyt aloituksen yrteistä.

Jos ketju sai kannatusta, lukijoita, vastauksia, niin ne katosivat samantien.

Pystytkö siis miettimään, MISSÄ ollaan? 

Minkälainen "ylläpito" täällä on? 

Zinc

Jossain muualla. Tuota voisi pitää jo rikollisena häiriköintinä.

Mutta, älä huoli, ei korppi korpin silmää noki

Vierailija
14/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Itse laihdutin parikymmentä kiloa ja kävin kauneusleikkauksessa ja voila. Vuosien syömishäiriöt ja ongelmat katosi. Joskus pitää vain hyväksyä tosiasiat eikä sokerkuorruttaa ilmeistä siihen asti, että henkilön täytyy seota päästää hyväksyään kestämättömiä asioita ja tullakseen sinuiksi niiden kanssa.

Näinhän se on. Kyllä naisella tissit olla pitää.

Zinc

Vierailija
15/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ketjut on kadonneet järjestelmällisesti alusta saakka, vaikka olisin alusta alkaen tehnyt aloituksen yrteistä.

Zinc

Jos 95% aloittamistasi ketjuista on pelkkää kyykytyksen yritystä palstailijoita kohtaan, niin ei m o d et rupea jokaista ketjuasi päivystämään tietääkseen missä ketjussa kerrankin aiot olla asiallinen.

Vierailija
16/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Jos 95% aloittamistasi ketjuista on pelkkää kyykytyksen yritystä palstailijoita kohtaan, niin ei m o d et rupea jokaista ketjuasi päivystämään tietääkseen missä ketjussa kerrankin aiot olla asiallinen.

Etkö osaa lukea pelle.

Alusta saakka poistuivat KAIKKI yrtti ketjuista lähtien.

Mitäs tähän sanot, ylläpidon trolli, vaiko perseennuolija ?

Zinc

Alusta asti ketjusi ovat olleet pelkkää kyykytyksen yritystä ihan joka ikinen. Vasta sitten kun ketjusi lähtivät katoamaan, rupes tulemaan jotain ruoka-aiheista "asiallista", ja nekin asiallisia vain siksi ettei ne kiinnostaneet ketään etkä sen takia päässyt niissä kettuilemaan.

Vierailija
17/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä ! Ei uskovaistakaan! 

Kun pyyhkii ylite!

'Pyyhekumeilla!

Se ahdistaa!

Tekee pahaa!

Huimaakin jo!

Putoaaa aaa n..

Kaivooooon

Zinc

Vierailija
18/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Etkö osaa lukea pelle.

Alusta saakka poistuivat KAIKKI yrtti ketjuista lähtien.

Mitäs tähän sanot, ylläpidon trolli, vaiko perseennuolija ?

Zinc

Alusta asti ketjusi ovat olleet pelkkää kyykytyksen yritystä ihan joka ikinen. Vasta sitten kun ketjusi lähtivät katoamaan, rupes tulemaan jotain ruoka-aiheista "asiallista", ja nekin asiallisia vain siksi ettei ne kiinnostaneet ketään etkä sen takia päässyt niissä kettuilemaan.

Kiusantekijät poistivat KAIKKI asialliset ketjut. Olet paha ihminen ja valehtelija.

Mitäs siihen sanot.

Zinc

Vierailija
19/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-V-I-L

Se on tässäkin ketjussa.

Zinc

Pahuus

Vierailija
20/23 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha pyrkii valehtelemaan ja kääntämään omat pahat tekonsa muiden syyksi.

Juuri kuten tämä palstatrolli tässä toimii ..

Zinc

Minä tuon teille totuuden julki! Minä olen totuus, tie ja elämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän