Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka pitää ASMR-videoita epämiellyttävinä?

Vierailija
21.02.2020 |

Paperin rapistelu, kuiskinta, naputtelu mitä näitä nyt onkaan, kaikki yhtä kamalia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sietämätöntä piinaa.

Vierailija
2/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä kyllä koen noita asmr fiiliksiä, mutten todellakaan noista videoista. Ei se "tilaamalla" tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne käy korviin epämiellyttävästi. Jotenkin ne äänet on liian kovia ja töksähtäviä.

Vierailija
4/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävinä ja ärsyttävintä. En ymmärrä niiden suosiota enkä sitä mikä niissä kiehtoo, mutya silti sitähän yritetään tunkea joka paikkaan kuten esim mainoksiin, lastenohjelmiin, sarjoihin ja elokuviin.

Vierailija
5/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jotkut ovat ihania, mutta kuiskuttelu ja erityisesti maiskutus, purkan mässytys ja syömisäänet aivan kammottavia enkä ymmärrä miten niistä voi joku pitää.

Vierailija
6/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten oli tuollainen kuiskiva maiskuttava mainos tvssä, piti aina laittaa ääni pois. Puistattava

Vierailija
7/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suomalaiset mihin olen törmännyt ovat olleet kauheita. Olen kuitenkin löytänyt muutaman ulkomaisen erittäin miellyttävän puheäänen. Heilläkään ei ole kuin muutama onnistunut video, vaikka ovat niitä tehneet läjäpäin. Tosiaan, kuten joku jo mainitsi, ovat monet hyvätkin sortuneet äänten väkisin tekemiseen. Ilmeisesti hyvää puhetta on hankalampi ylläpitää jopa tunnin ajan ja siksi siellä on "sihistelyä" ja "hi-hat" suhinaa, naputtelua joka on liian terävää jne.

Vierailija
8/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että me ihmiset olemme erilaisia. Eivät kaikki tykkää seksistäkään.

Minä onnekas tykkään sekä seksistä että asmr-videoista, saan nautintoa molemmista, mutta en kestä läheisen mässytystä syödessään enkä ääntä, joka tulee varpaankynsien leikkaamisesta.

Äänten aiheuttama ahdistus on nimeltään misofonia.

Vierailija
9/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kuiskailu on todella ärsyttävää, kaukana rentouttavasta. Ja maiskuttelu... Kuunteleeko joku tosiaan sitä vapaaehtoisesti? Ällöttävää.

Vierailija
10/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaiset mihin olen törmännyt ovat olleet kauheita. Olen kuitenkin löytänyt muutaman ulkomaisen erittäin miellyttävän puheäänen. Heilläkään ei ole kuin muutama onnistunut video, vaikka ovat niitä tehneet läjäpäin. Tosiaan, kuten joku jo mainitsi, ovat monet hyvätkin sortuneet äänten väkisin tekemiseen. Ilmeisesti hyvää puhetta on hankalampi ylläpitää jopa tunnin ajan ja siksi siellä on "sihistelyä" ja "hi-hat" suhinaa, naputtelua joka on liian terävää jne.

Eivät he ole epäonnistuneet, sä vaan nautit niistä tietyistä taajuuksista, joihin hermostosi on virittynyt.

Vierailija
11/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin kuiskailu on todella ärsyttävää, kaukana rentouttavasta. Ja maiskuttelu... Kuunteleeko joku tosiaan sitä vapaaehtoisesti? Ällöttävää.

No niin, missä on se persujen väittämä suomalainen monokulttuuri?

Eipä löytynyt tästäkään aihepiiristä.

Milloin ne tajuavat, että ihmiset ovat keskenään erilaisia ja että se on pelkästään hyvä?

Vierailija
12/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole tarkoitus katsoakaan äänet päällä. 

Vierailija
13/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon ASMRista, mutta lempparityyppienikin videoista vaan ehkä 25-30 % on sellaisia joita viitsin katsoa useammankin kerran. Luulen, että ASMR on hyvin spesifistä, siis sillä tavalla että äänen pitää olla ihan tietynlainen jotta miellyttäisi (ja tietysti vaihtelee ihmisten välillä) ja muut ovat ennemminkin epämiellyttäviä. Mutta en tiedä, tämä vaan oma kokemus.

Eihän noista ole pakko tykätä, ja ymmärrän kyllä että ärsyttää jos tungetaan mainoksiin yms. Mutta itse olen saanut apua mm uniongelmiin, joten olen ihan tyytyväinen että näitä videoita on runsaasti tarjolla.

Vierailija
14/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yhtä videota kerran, mutta piti laittaa pois kun se nakuttelu ym tuntui inhottavalta.

Itse katson jenkkien siivousvideoita, pikakelauksella siivotaan sotkuinen koti, parhaimmillaan hoarder-tyylinen. Siitä tulee hyvä olo, kun tulee siistiä 😃

Vierailija
15/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä itse koen jotkut ASMR videot jotenkin eroottisena ja niin poikaystävänikin. Kuuntelutin erästä Sita Salmisen asmr videota poikaystävälleni, ja hän sanoi että jos ei tietäisi jonkun tekevän tarkoituksella niitä ääniä suullaan voisi jopa luulla sen olevan pätkä suihinotto videosta, eikä nukahtamista auttavaa suulla tehtyä maiskutusta sun muuta...

Vierailija
16/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ai luoja ne on kauheita, tulee oikein ahdistava olo siitä supatuksesta😱 Jotenkin kurkkua alkaa kuristaa kun ajattelee että joutuisi pitkään puhumaan tuollaisella kuiskaavalla äänellä.

Vierailija
17/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen asmr-videoita aina äänettömällä, siis sellaisia selän hieronta-hively-rapsutteluvideoita yms. En voi sietää niitä ääniä mutta visuaalinen puoli triggeröi kivasti.

Vierailija
18/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä itse koen jotkut ASMR videot jotenkin eroottisena ja niin poikaystävänikin. Kuuntelutin erästä Sita Salmisen asmr videota poikaystävälleni, ja hän sanoi että jos ei tietäisi jonkun tekevän tarkoituksella niitä ääniä suullaan voisi jopa luulla sen olevan pätkä suihinotto videosta, eikä nukahtamista auttavaa suulla tehtyä maiskutusta sun muuta...

Oletko koskaan miettinyt miksi suurinosa suosituista videoista on sellaisia missä paljastavaa pintaa näkyy mahdollisimman paljon. Kaikki eivät noita edes "kuuntele" äänet päällä. 

Vierailija
19/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä niistä mitään aivo-orgasmia saa tekemälläkään.

Vierailija
20/51 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miksi suurinosa suosituista videoista on sellaisia missä paljastavaa pintaa näkyy mahdollisimman paljon. Kaikki eivät noita edes "kuuntele" äänet päällä. 

Miksi kaikilla menestyvillä twitch-striimaajilla on hemmetin avoin yläosa? Miksi kaikilla seuratuimilla ig-naisilla on stringipersekuvia? Koska mies on alkukantainen eläin ja jos sen pää ei välittäisi naisvarralosta yhtään, niin nämä ihmiset eivät olisi yhtään miitään.