Muita jotka pitää ASMR-videoita epämiellyttävinä?
Paperin rapistelu, kuiskinta, naputtelu mitä näitä nyt onkaan, kaikki yhtä kamalia.
Kommentit (51)
Mutta asmr Kirsi on ihana ja hiustenlaitto -asmr -videoista tykkään. Maiskuttelu ja suuäänet ja kaikenlainen mässytys ihan kamalia. Näitä asmr -artisteja näkyy syntyvän, kuin sieniä sateella, jos jonkinlaista lässyttäjää. On kai joku muoti-ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa ymmärtää teitä, kun itselleni ei pahimpaan stressiin juuri muu auta kuin asmr-videot. Itselleni tärkeintä on ääniraita, jonkin verran kuuntelen siis myös Spotifysta.
Olen sulkeutunut, aika yksinäinen ja kosketusta kaipaava ihminen, joten minulle pääosassa on se aidon tuntuinen toisen ihmisen läheisyys. Illuusio siitä, että joku keskittyy minuun. Jossain oikealla kampaajalla tai kasvohoidossa en voi rentoutua, kun murehdin koko ajan, että se asiakaspalvelija haluaisi varmasti juuri nyt olla ihan missä hyvänsä muualla ja että hän ei pidä minusta. ASMR-videon tehnyttä henkilöä en voi olemassaolollani satuttaa. :D
Olisiko tässä sinulle, aivan kertakaikkisen upeita asmr -videoita, jos tästä vielä joku pistää paremmaksi niin voi laittaa linkkiä
Moonlight Cottage ASMR -kanava Youtubessa
Personal Attention Roleplay Compila
Roolipelit ovat yleensä Ihan Hirveitä, mutta tämä toimii, ihana on.
Kamalia!
Toinen mitä en tajua, niin ne mukbang (?) videot. Syödä mässytetään ASMR mikeillä ja jotkut sitten runkkaa päälle.
En ymmärrä mikä niissä on ideana.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Yhtä joskus 10 sekuntia katsoin ja ihmettelin ihmisten hullutta.
Mua inhottaa noissa eniten se lotisevan suun ääni. Hyi stana!
Useimmat ovat epämiellyttäviä, mutta jotkut miellyttäviä.
Niitä nyt on satoja erilaisia. En itsekkään pidä suurimmasta osasta on vain lempi äänet ja yks asmr tekijä ketä kuuntelen ja aina nukahtaa vartissa vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Yhtä joskus 10 sekuntia katsoin ja ihmettelin ihmisten hullutta.
Se rauhottaa ja auttaa mm nukkumaan. Miksi kaikkea pitäisi edes tajuta tai pitää hulluutena jossei vain itse saa siitä mitään irti. Ei kaikki pidä eri musiikki tyyleistäkään tai musiikista yleensäkään. Toisia vaan rauhottaa hiljainen puhe jne
Nämä on ihan kirjaimellisesti kidutusta. Tiedän että ihmiset on erilaisia mutta en vaan pysty ymmärtämään kuinka joku voi kokea nuo positiivisina. Kuulostaa yhtä uskomattomalta kuin jos joku väittäisi nauttivansa kun kynsien alle työnnetään tikkuja.
Sama kaiken ihon "hipsuttelun" (🤮) ja rapsuttelun kanssa, nehän SATTUU, miten hemmetissä kukaan voi nauttia niistä?!
Olen varmaan alien...