Muita jotka pitää ASMR-videoita epämiellyttävinä?
Paperin rapistelu, kuiskinta, naputtelu mitä näitä nyt onkaan, kaikki yhtä kamalia.
Kommentit (51)
Vaikeaa ymmärtää teitä, kun itselleni ei pahimpaan stressiin juuri muu auta kuin asmr-videot. Itselleni tärkeintä on ääniraita, jonkin verran kuuntelen siis myös Spotifysta.
Olen sulkeutunut, aika yksinäinen ja kosketusta kaipaava ihminen, joten minulle pääosassa on se aidon tuntuinen toisen ihmisen läheisyys. Illuusio siitä, että joku keskittyy minuun. Jossain oikealla kampaajalla tai kasvohoidossa en voi rentoutua, kun murehdin koko ajan, että se asiakaspalvelija haluaisi varmasti juuri nyt olla ihan missä hyvänsä muualla ja että hän ei pidä minusta. ASMR-videon tehnyttä henkilöä en voi olemassaolollani satuttaa. :D
etenkin kun tekijänä suvacki kuten dolcefoodie
Tuntuu usein että aloittelevat ja vähemmän tilaajia omaavat asmr-artistit ovat rutkasti parempia kuin menestyneet. Monet suositut asmr-artistit keskittyvät videoilla liikaa omaan ulkonäköönsä ja kasvojen ilmeisiin.
Liian nopea puhe ei itselleni toimi. Naputteli sattuu korviin ja maiskuttelu/syömisen äänet ovat ällöttäviä!
Ärsyttäviä mitä nyt olen vilaukselta katsonut. Puhu KOVEMPAA, että kuulen!
Ardra Nealan Guitar lesson role playssä ei pitäisi olla rasittavia ääniä. Rauhoittava tunnelma
Joo mulla ei todellakaan tule mitään ASMR efektiä, ne vaan ärsyttää ne hissuttelevat taustaäänimäiset äänet.
Inhoon kans noita AP:n kuvailemia juttuja. Kuvottaa kaikki semmoset.
Mutta! Tykkään ruoanlaitto videoista, esim street food videoista missä ei teeskennellä mitään, on vain kokkailua ja siihen liittyviä ääniä. Niistä rauhotun.
Ärsyttää ne naputtelut, rapistelut yms. väkisin vääntämällä tehdyt jutut. Joillekin ne toimii, mua vaan ärsyttää.
Koitin katsoo erilaisia mutta kaikki sai MINUT ahdistumaan. Vaikka niiden pitäs tehä päinvastainen
Kyllä ärsyttää. Kärsin misofoniasta ja ASMR on tuskaa.
Ei se pelkkä kuiskailu toimi, vaan pitää olla miellyttävä, hiljainen ja selvä ääni. Paras olisi sellainen video, jossa tehdään tai kerottaan jotain ihan oikeaa asiaa eikä vain napsutella ja kahistella satunnaisia esineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä itse koen jotkut ASMR videot jotenkin eroottisena ja niin poikaystävänikin. Kuuntelutin erästä Sita Salmisen asmr videota poikaystävälleni, ja hän sanoi että jos ei tietäisi jonkun tekevän tarkoituksella niitä ääniä suullaan voisi jopa luulla sen olevan pätkä suihinotto videosta, eikä nukahtamista auttavaa suulla tehtyä maiskutusta sun muuta...
Oletko koskaan miettinyt miksi suurinosa suosituista videoista on sellaisia missä paljastavaa pintaa näkyy mahdollisimman paljon. Kaikki eivät noita edes "kuuntele" äänet päällä.
Miksi kaikilla menestyvillä twitch-striimaajilla on hemmetin avoin yläosa? Miksi kaikilla seuratuimilla ig-naisilla on stringipersekuvia? Koska mies on alkukantainen eläin ja jos sen pää ei välittäisi naisvarralosta yhtään, niin nämä ihmiset eivät olisi yhtään m
Yli puolet ihmisistä on naisia. Se tuntuu unohtuvan sinulta ja monilta muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä itse koen jotkut ASMR videot jotenkin eroottisena ja niin poikaystävänikin. Kuuntelutin erästä Sita Salmisen asmr videota poikaystävälleni, ja hän sanoi että jos ei tietäisi jonkun tekevän tarkoituksella niitä ääniä suullaan voisi jopa luulla sen olevan pätkä suihinotto videosta, eikä nukahtamista auttavaa suulla tehtyä maiskutusta sun muuta...
Oletko koskaan miettinyt miksi suurinosa suosituista videoista on sellaisia missä paljastavaa pintaa näkyy mahdollisimman paljon. Kaikki eivät noita edes "kuuntele" äänet päällä.
Miksi kaikilla menestyvillä twitch-striimaajilla on hemmetin avoin yläosa? Miksi kaikilla seuratuimilla ig-naisilla on stringipersekuvia? Koska mies on alkukantainen eläin ja jos sen pää ei välittäisi naisvarralosta yhtään, niin nämä ihmiset eivät olisi yhtään m
Päinvastoin, mies on kehittynyt eläin. Se tietää ettei naisjulkkiksilla ole muuta annettavaa kuin ulkonäkönsä. Parhaat suoritukset jos kiinnostavat niin ne löytyvät miesten puolelta.
En siedä kuin niitä missä pinotaan tavaroita tai laitetaan niitä jääkaappiin. Kaikki ihmisestä lähtevä mässytys tuskaa
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä kuiskailu toimi, vaan pitää olla miellyttävä, hiljainen ja selvä ääni. Paras olisi sellainen video, jossa tehdään tai kerottaan jotain ihan oikeaa asiaa eikä vain napsutella ja kahistella satunnaisia esineitä.
Zeneia on mielestäni tällainen. Ainoa, jota pystyn kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa ymmärtää teitä, kun itselleni ei pahimpaan stressiin juuri muu auta kuin asmr-videot. Itselleni tärkeintä on ääniraita, jonkin verran kuuntelen siis myös Spotifysta.
Olen sulkeutunut, aika yksinäinen ja kosketusta kaipaava ihminen, joten minulle pääosassa on se aidon tuntuinen toisen ihmisen läheisyys. Illuusio siitä, että joku keskittyy minuun. Jossain oikealla kampaajalla tai kasvohoidossa en voi rentoutua, kun murehdin koko ajan, että se asiakaspalvelija haluaisi varmasti juuri nyt olla ihan missä hyvänsä muualla ja että hän ei pidä minusta. ASMR-videon tehnyttä henkilöä en voi olemassaolollani satuttaa. :D
Olisiko tässä sinulle, aivan kertakaikkisen upeita asmr -videoita, jos tästä vielä joku pistää paremmaksi niin voi laittaa linkkiä
Moonlight Cottage ASMR -kanava Youtubessa
Personal Attention Roleplay Compilation
Minulla on misofonia, joten en ole edes yrittänyt kuunnella tai katsoa näitä. En kestä maiskutusta, supattelua tms. Kerran kuskasin tyttöä kaverinsa kanssa treeneistä ja tää kaveri maiskutti tikkaria autossa koko matkan. Mulla meinas pää räjähtää, se on kuin joku kidutusmuoto. Ehkä pitää kokeilla ASMR materiaalia, onko yhtä paha kuin spontaani maiskuttelu. Kuiskimismainoksia en voi sietää.
Joskus olen katsonut videota, jossa oli benjihyppyvideoita loppumattomasti peräkkäin. Se oli äärimmäisen rauhoittavaa. Samoin uimahypyt, laskuvarjohypyt jne. Leijaileva, putova tunne. Myös surffailu kävisi, mutta en ole löytänyt sellaista.
T misofoniasta kärsivä.
Minullakaan ei mitkään äänet tuo sitä kihelmöivää tunnetta päänahkaan, vaikkeivät suoranaisesti ärsyttäisikään. Visuaaliset jutut sensijaan toimii ja katsonkin ASMR videoita mieluiten äänettömällä.