Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rillit huurussa Penny on kuuma

Vierailija
20.02.2020 |

Upea kroppa. Tuollaisia ei liikaa Suomessa näe.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo kasvoilla pilattu ainakaa. Mulla paljon parempi kroppa jos vaa pidän sen sellasen a, mut ei oo tarvetta ku kasvot voittaa ton 100 0.😂😂😂 Ja miljonääri miehet on halunnu musta vaimon. Myös sillon ku en oo treenannu tai kattonu milt vartalo näyttää. 🤔

Joo kaikillahan täällä on.

Vierailija
22/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kattelin, kun pyörittele Will Wheatonille silmiään... että onpas sillä mimmillä kierot silmät. Ja muutenkin sillä on osa ilmeistä todella "vammaisia".

Kroppakin on timmi, mutta tosiaan aina miesmäinen.  Ei ruma, mutta jotenkin off.

Sarjassa sillä on tosi kivoja vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tolla on paksu iho niinku miehillä joka tekee kiinteeks. Tykkäät varmaa miehistä tisseillä? Eihän tol oo ees lantioo tai vyötäröö.omapahan on makus.

Ei ole mun makuun, olen heteronainen. En vaan ymmärtänyt ensimmäisestä viestistäsi yhtään mitään. Vaan eipä se mitään, suomi ei ilmeisestikään ole äidinkielesi?

Toosi ylläri että miehillä ja naisella on eri maku. Enkä ole tuo kenelle vastasit.

Jos miehellä ja naisella on eri mielipiteet, niin nainen voittaa.

Vierailija
24/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se(kin) sai millin $$$ per episodi. Pitää olla upea kroppa, jotta pääsee noille palkoille.

Miljoonan per jakso ovat tienneet myös mm. Tim Allen, James Gandolfini ja Kelsey Grammer. Se siitä kropasta. Naisista listalta löytyy mm Sarah Jessica Parker.

Vierailija
25/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penny on hyvä esimerkki siitä ettei naapurin tytölle kelpaa mikään kiltti nörtti minkälaisen kanssa se sarjassa seurustelee. Katsokaan millainen mies sillä on oikeassa elämässä. Just sellainen kalsarimalli joka mammojen mukaan etoo kaikkia naisia.

Vierailija
26/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tolla on paksu iho niinku miehillä joka tekee kiinteeks. Tykkäät varmaa miehistä tisseillä? Eihän tol oo ees lantioo tai vyötäröö.omapahan on makus.

Ei ole mun makuun, olen heteronainen. En vaan ymmärtänyt ensimmäisestä viestistäsi yhtään mitään. Vaan eipä se mitään, suomi ei ilmeisestikään ole äidinkielesi?

Toosi ylläri että miehillä ja naisella on eri maku. Enkä ole tuo kenelle vastasit.

Onko täällä kaikilla joku päävamma? Ymmärrys ainakin on heikkoa.

Vierailija
27/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kauniimpi toki kuin perustallaaja mutta ei minusta mitenkään kuuma. Hoikka ja timmi kyllä ja isot (kumi)tissit, mutta kroppa on muuten jotenkin outo - selkä näyttää tosi pitkältä muuhun kroppaan verrattuna. Kasvoista ei mitenkään kaunis. No, makunsa kullakin.

Vierailija
28/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,9% miehistö vaihtaisi vaimonsa tuohon jos olisi mahdollista.

Vierailija
29/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on eri asia. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin järkevä mies antaa naisen voittaa. Saat arvata monta kertaa miksi?

Vierailija
30/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penny on hyvä esimerkki siitä ettei naapurin tytölle kelpaa mikään kiltti nörtti minkälaisen kanssa se sarjassa seurustelee. Katsokaan millainen mies sillä on oikeassa elämässä. Just sellainen kalsarimalli joka mammojen mukaan etoo kaikkia naisia.

Kaley Cuoco on aika herkkä vaihtamaan miestä ja naimisiin on päästävä äkkiä uuden kanssa.

Vierailija
31/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo kasvoilla pilattu ainakaa. Mulla paljon parempi kroppa jos vaa pidän sen sellasen a, mut ei oo tarvetta ku kasvot voittaa ton 100 0.😂😂😂 Ja miljonääri miehet on halunnu musta vaimon. Myös sillon ku en oo treenannu tai kattonu milt vartalo näyttää. 🤔

Mutta älliä sinulta ei löydy ja olet ilkeä ja koppava.

Kuten 90% huonoitsetuntoisista ihmisistä täällä.

Niistä jotka kuvittelevat että laittamalla muita alas, se oma arvo nousee. Tuleva koulukiusaajan vanhempi.

SÄÄLITTÄVÄÄ.

Vierailija
32/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja seurustelihan sen Leonardinkin näyttelijän kanssa sarjan alkuvuosina oikeassa elämässäkin.

Vierailija
33/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta älliä sinulta ei löydy ja olet ilkeä ja koppava.

Kuten 90% huonoitsetuntoisista ihmisistä täällä.

Niistä jotka kuvittelevat että laittamalla muita alas, se oma arvo nousee. Tuleva koulukiusaajan vanhempi.

SÄÄLITTÄVÄÄ.

Hmm.... Mitäs itse tulit juuri tehneeksi? :D

Ohis

Vierailija
34/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on eri asia. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin järkevä mies antaa naisen voittaa. Saat arvata monta kertaa miksi?

Mutta eihän tässä nyt ollut lähellekään siitä kyse.

A kirjoitti täysin gagan viestin, jota ei voinut ymmärtää.

B kysyi että mitä.

A selitti viestinsä sisällön omalla lapsekkaalla tavallaan ja oletti että B tykkää Cuocosta.

B kertoi olevansa heteronainen eikä siksi välitä Cuocosta, halusi vain ymmärtää mitä A yritti sanoa.

Sitten tulivat kaikki muutkin kirjaimet paikalle ja alkoivat hölisemään aiheen vierestä.

Vierailija
35/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaley Cuoco deittaili kyllä myös Leonardia esittävää Johnny Galeckia.

Vierailija
36/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummoisen näköinen ainakaan naamaltaan... :o

Vierailija
37/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole.. Se lyhyt blondi on Hot!!

Vierailija
38/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kauniimpi toki kuin perustallaaja mutta ei minusta mitenkään kuuma. Hoikka ja timmi kyllä ja isot (kumi)tissit, mutta kroppa on muuten jotenkin outo - selkä näyttää tosi pitkältä muuhun kroppaan verrattuna. Kasvoista ei mitenkään kaunis. No, makunsa kullakin.

Hahhaha... No ei se kyllä ole mikään hoikka ja timmi! Naamakin on aivan tylsä... Ei spessu ollenkaan..

Vierailija
39/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä mikään erityisen komea tuo mies, eikä ainakaan mikään tyypillisen mallin näköinen...

Vierailija
40/69 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99,9% miehistö vaihtaisi vaimonsa tuohon jos olisi mahdollista.

Mä en vaihtaisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä