Rillit huurussa Penny on kuuma
Kommentit (69)
Aika ronskit hartiat muuhun kroppaan nähden. Lyhyellä tukalla ei minkään näköinen. Tässä oli mun miehen mielipide. Ja ei, ei kaunistele siksi kun vaimo kysyy. Jos kyseessä olisi Sofia Vergara niin kommentti olisi ollut jotain ihan muuta :D
Mies, tisseillä? Siis miehen iho eli kiinteen näkönen. Miksei nainen kelpaa??
Vierailija kirjoitti:
Tulee nyt Jimiltä. Harmi että sarja lopetettiin.
Ei ole harmi, olisi pitänyt lopettaa jo muutaman kauden jälkeen kun vitsit alkoivat olla lopussa ja koko nörtti-idea meni viemäristä alas.
Vierailija kirjoitti:
Mies, tisseillä? Siis miehen iho eli kiinteen näkönen. Miksei nainen kelpaa??
Mitäh?
Siis tolla on paksu iho niinku miehillä joka tekee kiinteeks. Tykkäät varmaa miehistä tisseillä? Eihän tol oo ees lantioo tai vyötäröö.omapahan on makus.
Tämä on siis se törppö, valmiiksinaurettu jenkkiohjelma? Voisi katsoakin, jos ne naurut saisi jotenkin pois päältä.
Se(kin) sai millin $$$ per episodi. Pitää olla upea kroppa, jotta pääsee noille palkoille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis se törppö, ovalmiiksinaurettu jenkkiohjelma? Voisi katsoakin, jos ne naurut saisi jotenkin pois päältä.
Tällaisia pätkiä kyllä löytyy netistä, joissa nauru on poistettu. Se näyttää ja kuulostaa ihan tosi pöljältä, en voi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Siis tolla on paksu iho niinku miehillä joka tekee kiinteeks. Tykkäät varmaa miehistä tisseillä? Eihän tol oo ees lantioo tai vyötäröö.omapahan on makus.
😂 Hänellä ei ole paksu iho, vaan hän on kiinteä.
Haha mitä logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun makuun, olen heteronainen. En vaan ymmärtänyt ensimmäisestä viestistäsi yhtään mitään. Vaan eipä se mitään, suomi ei ilmeisestikään ole äidinkielesi?
Upea kroppa, olen samaa mieltä. Silikonithan hänellä on. Kova treenaamaan.
No ei oo kasvoilla pilattu ainakaa. Mulla paljon parempi kroppa jos vaa pidän sen sellasen a, mut ei oo tarvetta ku kasvot voittaa ton 100 0.😂😂😂 Ja miljonääri miehet on halunnu musta vaimon. Myös sillon ku en oo treenannu tai kattonu milt vartalo näyttää. 🤔
Oli kuuma mimmi ekoilla kausilla. Sitähän on tehty jotain 8 kautta tms, tuskin superkuuma oli vikalla kaudella.
En tykkää noin maskuliinisest kropasta, naisel täytyy olla lantio ja vyötärö, muuten ei oo hot.
Oikein nätti muija ja hyvä sarja. Onnettoman tv tarjonnan takia tuota katsoo jopa uusintoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun makuun, olen heteronainen. En vaan ymmärtänyt ensimmäisestä viestistäsi yhtään mitään. Vaan eipä se mitään, suomi ei ilmeisestikään ole äidinkielesi?
Toosi ylläri että miehillä ja naisella on eri maku. Enkä ole tuo kenelle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis se törppö, ovalmiiksinaurettu jenkkiohjelma? Voisi katsoakin, jos ne naurut saisi jotenkin pois päältä.
Tällaisia pätkiä kyllä löytyy netistä, joissa nauru on poistettu. Se näyttää ja kuulostaa ihan tosi pöljältä, en voi suositella.
Sepä se! Ne ohjelmat eivät ole hauskoja valmiiksinaurettuina eikä valmiiksinauramattomina. Vähän kuin Frasier.
Kyllähän se av-mammat voittaa.