Jos näppäilet pankkikortin tunnusluvun väärin, älä ota korttia pois lukijasta!!!!
Tiedoksi kaikille kaupassakävijöille. Jos näppäilet tunnusluvun väärin, voit näppäillä koodin uudestaan ilman että revit kortin pois lukijasta. Kassakone tilttaa jos veivaat korttia eestaas. T. Kassatäti
Kommentit (12)
Se on se eka paniikkireaktio. Sori.
T. itekin kassalla töissä ja silti töhö
Kiitos tiedosta, mutta onko tämä oikeaa tietoa? 🤔 Täällä kun voi kirjoitella kuka vaan mitä vaan.
Aika monesti saa venkslata ennen kuin tilttaa.
T. Vuosia kassalla työskennellyt
Parhaassa tapauksessa asiakas repäisee kortin, laittaa sen takaisin ja aloittaa koodin näpyttelyn ennen kun olen kerennyt koneeseen näppäillä uudestaan korttimaksun ja koodi menee uudestaan väärin....
Kummallista. Kun mulle on käynyt niin, että olen näppäillyt tunnuksen väärin, kassahenkilö on nimenomaan ottanut korttini lukijasta pois, tehnyt kassalle jotain temppuja, laittanut kortin uudestaan lukijaan ja sanonut, et nyt voin näppäillä tunnusluvun uudestaan.
Yritä opastaa asiakasta. Sinulla on tietoa, jota hänellä ei ole. Se ei ole asiakkkaan vika.
Vierailija kirjoitti:
Parhaassa tapauksessa asiakas repäisee kortin, laittaa sen takaisin ja aloittaa koodin näpyttelyn ennen kun olen kerennyt koneeseen näppäillä uudestaan korttimaksun ja koodi menee uudestaan väärin....
Suu auki ja sanotaan sille asiakkaalle, että odota hetki ja sitten kun on kone valmiina uudelleen suu auki ja sanotaan, että nyt voi yrittää uudelleen. Tätä kutsutaan asiakaspalveluksi.
Vierailija kirjoitti:
Yritä opastaa asiakasta. Sinulla on tietoa, jota hänellä ei ole. Se ei ole asiakkkaan vika.
Mutta kun asiakas kerkeää repäistä kortin ennen kun myyjä ehtii reagoida. "Voit näp..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä opastaa asiakasta. Sinulla on tietoa, jota hänellä ei ole. Se ei ole asiakkkaan vika.
Mutta kun asiakas kerkeää repäistä kortin ennen kun myyjä ehtii reagoida. "Voit näp..."
Sitten myyjä sanoo: "Pieni hetki, otetaan uudestaan", naputtelee koneen uudelleen kortinlaittokuntoon, sanoo: "Noin, nyt voit yrittää uudelleen"
Ei se tuon vaikeampaa ole. Asiakas ei tiedä, miten teidän laitteenne toimivat, joten sinun tehtävänäsi on häntä opastaa tilanteessa kuin tilanteessa.
Kiitti vinkistä. Aion tästälähtien veivata oikein kunnolla!