Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näppäilet pankkikortin tunnusluvun väärin, älä ota korttia pois lukijasta!!!!

Vierailija
20.02.2020 |

Tiedoksi kaikille kaupassakävijöille. Jos näppäilet tunnusluvun väärin, voit näppäillä koodin uudestaan ilman että revit kortin pois lukijasta. Kassakone tilttaa jos veivaat korttia eestaas. T. Kassatäti

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä. Aion tästälähtien veivata oikein kunnolla!

Vierailija
2/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se eka paniikkireaktio. Sori.

T. itekin kassalla töissä ja silti töhö

Vierailija
4/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta, mutta onko tämä oikeaa tietoa? 🤔 Täällä kun voi kirjoitella kuka vaan mitä vaan.

Vierailija
5/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti saa venkslata ennen kuin tilttaa.

T. Vuosia kassalla työskennellyt

Vierailija
6/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa tapauksessa asiakas repäisee kortin, laittaa sen takaisin ja aloittaa koodin näpyttelyn ennen kun olen kerennyt koneeseen näppäillä uudestaan korttimaksun ja koodi menee uudestaan väärin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Kun mulle on käynyt niin, että olen näppäillyt tunnuksen väärin, kassahenkilö on nimenomaan ottanut korttini lukijasta pois, tehnyt kassalle jotain temppuja, laittanut kortin uudestaan lukijaan ja sanonut, et nyt voin näppäillä tunnusluvun uudestaan.

Vierailija
8/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä opastaa asiakasta. Sinulla on tietoa, jota hänellä ei ole. Se ei ole asiakkkaan vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaassa tapauksessa asiakas repäisee kortin, laittaa sen takaisin ja aloittaa koodin näpyttelyn ennen kun olen kerennyt koneeseen näppäillä uudestaan korttimaksun ja koodi menee uudestaan väärin....

Suu auki ja sanotaan sille asiakkaalle, että odota hetki ja sitten kun on kone valmiina uudelleen suu auki ja sanotaan, että nyt voi yrittää uudelleen. Tätä kutsutaan asiakaspalveluksi.

Vierailija
10/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä opastaa asiakasta. Sinulla on tietoa, jota hänellä ei ole. Se ei ole asiakkkaan vika.

Mutta kun asiakas kerkeää repäistä kortin ennen kun myyjä ehtii reagoida. "Voit näp..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos siel on kosketushäiriö

Vierailija
12/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä opastaa asiakasta. Sinulla on tietoa, jota hänellä ei ole. Se ei ole asiakkkaan vika.

Mutta kun asiakas kerkeää repäistä kortin ennen kun myyjä ehtii reagoida. "Voit näp..."

Sitten myyjä sanoo: "Pieni hetki, otetaan uudestaan", naputtelee koneen uudelleen kortinlaittokuntoon, sanoo: "Noin, nyt voit yrittää uudelleen" 

Ei se tuon vaikeampaa ole. Asiakas ei tiedä, miten teidän laitteenne toimivat, joten sinun tehtävänäsi on häntä opastaa tilanteessa kuin tilanteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi