Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa jonka silmäluomet rasvoittuu?

Vierailija
20.02.2020 |

Noi liikkuvat luomet. Jos en oo ollenkaan pyyhkinyt niitä päivän aikana, voi oikein kiiltää rasvaisuuttaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu ja sitten rupeaa silmiä kirvelemään.

Vierailija
2/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu ja sitten rupeaa silmiä kirvelemään.

Mulla ei kirvele. Tuntuu kyllä tossa luomella ihan ku ois levittäny siihen jotain rasvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi rasvaluomi. Silmämeikkiä on turha käyttää, kaikki meikki paakkuuntuu hetkessä mössöksi luomivakoon, vaikka kuinka yrittäisi pohjustaa.

Vierailija
4/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on rasvainen iho niin kyllä ne luometkin rasvoittuu, samaa ihoahan se on.

Vierailija
5/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ja otsa. Jälkimminen kiiltelee aamulla jo parin tunnin jälkeen.

Vierailija
6/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, mulla rasvoittuu niin ettei mitkään ripsarit pysy tuntia pidempään ja luomivärit tuskin puoltakaan tuntia. Silmiä myös kirvelee kun se hemmetin rasva suorastaan valuu niihin! Nyt on alkanut myös luomivako tulehtumaan. Jos joku tietää voiko tälle tehdä jotain niin kertokaa ihmeessä... 

Vierailija
7/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikäistäsi nuoremman näköinen? Rasvaihoiset eivät ryppyynny.

Vierailija
8/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nuorempana silmäluomet rasvoittuneet, mutta nyt 45+ ikäisenä rasvoittuu. Pitää kai olla onnellinen, ehkä se rasva ehkäisee ryppyjä.

Minkä ikäisiä te muut olette? Voisiko silmäluomien rasvoittuminen liittyä ikään?

Vierailija
9/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut käyttää luomilla ns. "meikinpohjustusvoidetta", jolla on tarkoitus saada luomi mattapintaiseksi ja luomiväri pysymään? Itse käytän tätä pohjustustuotetta aina, kun on tiedossa ns. "pidempi edustuspäivä" eli vaikka juhlat, joissa pitäisi pitää itsensä ihmisen näköisenä iltapäivästä yön pikkutunneille. En välttämättä käytä muuta luomiväriä, mutta tämä pohjustusvoide estää luomien rasvoittumista. Sitä voi levittää liikkuvalle luomelle ja siitä ohuelti häivyttäen aina kulmakarvoihin saakka. On helpottanut ainakin omaa elämääni. Suosittelen kokeilemaan! Esim. Lumenen tuote on toimiva.

Vierailija
10/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin tämän ehkä pari vuotta sitten, kolmevitosena. Muuten olen melko kuivaihoinen, näpytön.

Ärsyttävää kun tekisi mieli pyyhkiä luomia usein, vaikkei nyt ihan valu rasvaa.

11/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirveän rasvaiset luomet ja siksi käytän luomivärin pohjustajaa (Smashboxin luomiprimer on paras!) ja vedenkestävää ripsaria. Toimii.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/12 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutoin aika kuiva iho naamassa ja ympäri kehoa, joten toi luomien rasvottuminen tosiaan vähän ihmetyttää :-D

ap