Ainoa jonka silmäluomet rasvoittuu?
Noi liikkuvat luomet. Jos en oo ollenkaan pyyhkinyt niitä päivän aikana, voi oikein kiiltää rasvaisuuttaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu ja sitten rupeaa silmiä kirvelemään.
Mulla ei kirvele. Tuntuu kyllä tossa luomella ihan ku ois levittäny siihen jotain rasvaa
Täällä myös yksi rasvaluomi. Silmämeikkiä on turha käyttää, kaikki meikki paakkuuntuu hetkessä mössöksi luomivakoon, vaikka kuinka yrittäisi pohjustaa.
No jos on rasvainen iho niin kyllä ne luometkin rasvoittuu, samaa ihoahan se on.
Et ole, mulla rasvoittuu niin ettei mitkään ripsarit pysy tuntia pidempään ja luomivärit tuskin puoltakaan tuntia. Silmiä myös kirvelee kun se hemmetin rasva suorastaan valuu niihin! Nyt on alkanut myös luomivako tulehtumaan. Jos joku tietää voiko tälle tehdä jotain niin kertokaa ihmeessä...
Mulla ei nuorempana silmäluomet rasvoittuneet, mutta nyt 45+ ikäisenä rasvoittuu. Pitää kai olla onnellinen, ehkä se rasva ehkäisee ryppyjä.
Minkä ikäisiä te muut olette? Voisiko silmäluomien rasvoittuminen liittyä ikään?
Oletko kokeillut käyttää luomilla ns. "meikinpohjustusvoidetta", jolla on tarkoitus saada luomi mattapintaiseksi ja luomiväri pysymään? Itse käytän tätä pohjustustuotetta aina, kun on tiedossa ns. "pidempi edustuspäivä" eli vaikka juhlat, joissa pitäisi pitää itsensä ihmisen näköisenä iltapäivästä yön pikkutunneille. En välttämättä käytä muuta luomiväriä, mutta tämä pohjustusvoide estää luomien rasvoittumista. Sitä voi levittää liikkuvalle luomelle ja siitä ohuelti häivyttäen aina kulmakarvoihin saakka. On helpottanut ainakin omaa elämääni. Suosittelen kokeilemaan! Esim. Lumenen tuote on toimiva.
Itse huomasin tämän ehkä pari vuotta sitten, kolmevitosena. Muuten olen melko kuivaihoinen, näpytön.
Ärsyttävää kun tekisi mieli pyyhkiä luomia usein, vaikkei nyt ihan valu rasvaa.
Mulla on hirveän rasvaiset luomet ja siksi käytän luomivärin pohjustajaa (Smashboxin luomiprimer on paras!) ja vedenkestävää ripsaria. Toimii.
🇺🇦🇮🇱
Mulla on muutoin aika kuiva iho naamassa ja ympäri kehoa, joten toi luomien rasvottuminen tosiaan vähän ihmetyttää :-D
ap
Mulla sama juttu ja sitten rupeaa silmiä kirvelemään.