Mies kosi yllättäen ja suostuin kosintaan, mutta olen pettynyt..
Esitä tässä onnellista tulevaa morsianta, kun sormus on hävyttömän ruma! :(
https://www.taigakoru.fi/product/938/kultahippusormus-lev-35mm
Ei yhtään minun tyyliäni tämä! Ruma ja kallis! :(
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi kihlautua vasta, kun tuntee toisen.
Se ei kaikilta onnistu koskaan. Oltu miehen kanssa 32v ja vieläkin saan aivan susirumia koruja. Vaatteita osaa ostaa, koruja ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi tiennyt, että Suomessa perinteisesti sormus käydään valitsemassa yhdessä?
Minkähän perinteen mukaan?
Minusta miehen valitsema sormus on ihana ajatus/teko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi kihlautua vasta, kun tuntee toisen.
Se ei kaikilta onnistu koskaan. Oltu miehen kanssa 32v ja vieläkin saan aivan susirumia koruja. Vaatteita osaa ostaa, koruja ei.
Sinulla on ollut 32v aikaa kertoa miehellesi, millaisista koruista pidät. Miksi et ole vielä tehnyt niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi tiennyt, että Suomessa perinteisesti sormus käydään valitsemassa yhdessä?
Minusta miehen valitsema sormus on ihana ajatus/teko.
Niin on! <3
Sormus on aivan kaunis, mutta sormukseen ei kannata rahaa laittaa, jos ei ole jo kunnon ammattia, työpaikkaa ja asuntoa valmiina. Turha krääsä maksaa. Avioliiton solmiminen ei edellytä sormusta, mutta yleensä se ostetaan, ainakin vihkiäisrekvisiitaksi. Maistraatissa ei tarvita edes sormuksia. Kun olet rikas, voit itse sijoittaa miljoonatimantteihin. Hääsormus on huono sijoituskohde, varsinkin kun suurin osa eroaa muutaman vuoden jälkeen ja jää yh-äidiksi johonkin rupuiseen lähiöön, elämään sossun tuella.
Vierailija kirjoitti:
"Ei yhtään minun tyyliäni tämä! Ruma ja kallis! :("
Mikä on sinun tyyliäsi? Ruma ja halpa?
Tämä on tyyliäni https://www.kalevalakoru.fi/fi/timanttisade-vihkisormus-2
Voi kai sen vielä vaihtaa toiseen jos ei kaiverrettu. Aika kallis kun on. Sano suoraan puolisolle ja menkää yhdessä valitsemaan uusi. Kerro sitten miten kävi.
Osta itse sormuksesi, ja lõpeta vinkuminen.
Toi sormuksen nimi on ihana! Ehkä sä olet miehesi oma kultahippu <3. Miten sööttiä!
Muista että olet pettynyt omiin odotuksiisi etkä mieheesi tai miehesi ostamaan sormukseen. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei yhtään minun tyyliäni tämä! Ruma ja kallis! :("
Mikä on sinun tyyliäsi? Ruma ja halpa?
Tämä on tyyliäni https://www.kalevalakoru.fi/fi/timanttisade-vihkisormus-2
Jos tämä on ap:n valitsema, niin en voi muuta sanoa, kuin että ihan yhtä ruma kuin tuo miehenkin valitsema. Ne ovat oikeastaan ihan samantyyliset.
Otan osaa, sormus on todella ruma.
Sormus ostetaan vasta sitten kun sulhanen on saanut myöntävän vastauksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on Suomessa perinteisesti toimittu: Ensin mies (tai joskus nainen) on kosinut ja myöntävän vastauksen jälkeen on menty yhdessä ostamaan molemmille sormukset. Ei vielä 1980-luvulla Suomessa kukaan mies kosinut valmiin sormuksen kanssa. Kysykää vanhemmiltanne, jos ette usko.
Laita kuva kädestäsi, niin näemme miltä se näyttää sormessasi.
Kihlasormus ja vihkisormus on kaksi eri asiaa. Suomessa kun tuppaa se vihkisormus olemaan se näyttävämpi. Eikö oikeasti mikään riitä ?
No, eipä se rakkaus kovin jykevää ollut kun kaatui sormukseen. Hyvä että huomasit nyt ja voit päästää miehen etsimään sitä tosi rakkautta.
Tiesitkö, että sormus ei ole edes välttämätön.
En ole ikinä ymmärtänyt tätä, että se oleellisin asia kihlauksessa on usein sormuksen hinta. Tiedän morsioita, jotka ovat vaihdattaneen sormuksen liian halpana. No, yleensä ne kihlaukset ovat päättyneet muuhun kuin naimisiin menoon.
Itse ostin meille sormukset kun mies oli opiskelija, edulliset, sellaiset jotka kukkarolle sopi, mutta nätit. Ei meillä onneksi liitto ole ollut kiinni sormusten hinnasta tai ulkonäöstä.
30 vuotta ja hyvin pyyhkii.