Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaatte käydä kakalla töissä??

Vierailija
20.02.2020 |

Jätätte hajun jälkeenne ja seuraava tietää, että kävitte äsken vääntämässä kunnon jöötit pönttöön. Awkward.

Kommentit (1354)

Vierailija
401/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskallakaan mutta joskus on pakko. Siivoan vessanpytyn käytön jälkeen ja laitan wc-raikastinta niin luulisi olevan muille parempi käyttää.

Vierailija
402/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi nolompaa paskoa housuun.

Jos jonossa on seuraava heti oven takana, niin mä sanon suoraan, että "jätin aromit". Hän tekee sitten päätöksen meneekö kys koppiin vai muualle.

Samaa teen myös kauppakeskuksissa ja ravintoloissa. Ei mua paskominen hävetä.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tehny töitä miesten kanssa tarpeeksi monta vuotta, haistellu niiden krapula-, aamu-, ripuli- ja hätäpaskat, oottanu omaa vuoroa vähintään 15min, ja vieny vielä sanomalehden istujalle.. Ei hävetä paskoa ei.

Vierailija
404/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano pomolle, että pitää olla kaksi Wc.tä toisen ovessa lukee" VAIN ULOSTAJAT".

EXIT ONLY.....

Vierailija
405/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Linen tax-free kataloogeja vaan paskaläjän päälle ja pari ripeää nykäsyä, nii jo vain!

Vierailija
406/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattelen aina sitä seuraavaa, joka ei ole koskaan lakannut. On varmasti järkytys

Itsekin varoitan seuraavaa parilla kolmella reilunpuoleisella ilmavaivalla, jotka posliinisesta kaikukopasta kuuluvat kerroksen päästä päähän. Ei tule sitten järkytyksenä kenellekään. Pisuaarilla asioivat saattavat joutua vaihtamaan kalsarit.

Vierailija
407/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisitkaan tullut toimeen varuskunnassa jossa ei ollut vaihtoehtona kuin Vkasi, kahdeksan pyttyä,nenät vastakkain töristiin ilman ovia,siinä oli sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta:-)

Vierailija
408/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko, koska en pysty pidättämään kymmentä päivää 😱😂

T: 10 päivää kerrallaan työpaikalla 24/7

Vierailija
409/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tehny töitä miesten kanssa tarpeeksi monta vuotta, haistellu niiden krapula-, aamu-, ripuli- ja hätäpaskat, oottanu omaa vuoroa vähintään 15min, ja vieny vielä sanomalehden istujalle.. Ei hävetä paskoa ei.

Hah tämä oli hyvä !

Tuli ihan muistot mieleen muuttofirma ajoilta, kun meni maanantai aamuna hallin vessaan krapulapaskalle, ja siellä oli kaikki muutkin krabbapaskalla.

Hyi helvetti sitä ripulin ratinaa :D, ja ne vessat ( ei niitä kukaan rassannut puhtaaksi ) huhhuh !

Kerran iski muuttokeikalla niin paha ripuli ( maanantai ), että oli pakko juosta asiakkaan vessaan.

Hirvee rätinä, pauke , ja loiskislötslöts, aromit oli no 2 laatikkoa kaljaa, pullo jallua, ja grillisafkat pe-su...

Asiakas söi perheineen aamupalaa, ja vessa oli tietenkin keittiön vieressä...

Kömmin sieltä aivan hiestä märkänä vielä pois ( kesä + krapula + pieni vessa ).

Ei tullut tippiä siltä keikalta...

Vierailija
410/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä kakalla. Käyn paskalla. Joskus saa eri mageet naurut ku päästää kunnon varpusparven joka haisee kuvottavalle ja jättää roiskeet siihen missä ne sattuu olemaan. Seuraava yökkää jo ovella mennessä huussiin.

Vierailija
411/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kakki kalliolle, toinen työpaikalla pönttöön. Tässä meillä on ongelma.

Vierailija
412/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän pöntön eteen aina kunnon lammikon kun suihkin bideellä paikat puhtaiksi. Tärkeintä on oman peräaukon hygienia.

Yököttävää! Et ole huomaavainen työkaveri

Vierailija
413/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä hajunpoistosuihke työpaikan vessassa, en oo itse käyttänyt (omaan wc käyntiin), mutta tosi hyvin toimii vastaava asiakkaiden vessaan.

En ole kyllä koskaan työvuosieni aikana käynyt kakalla töissä. Osaan säädellä sen kotona vietettyyn aikaan.

Vierailija
414/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei nolota kyllä yhtään se, että työkaverit tietävät minun käyvän paskalla. Joka ikinen ihminen, jopa englannin kuningatar paskoo joka ikinen päivä (ellei kärsi jostain taudista), joten ei se tieto voi työkavereillenikaan mikään järkytys olla. Ihan yhtä normaalia toimintaa kuin sekin, että jokaisen on pakko syödä ruokaa jotta kroppa toimii.

Mutta pakko myöntää, että minuakin nolottaa vessaäänet (omani siis, ei se kauhistuta vaikka työkaveri pieraisisi vessassa...) kun olen muuten luonteeltani sellainen ujo, hiljainen ja yltiökohtelias nainen. Ei tunnu vaan yhtään luonteeseen sopivalta, että piereskelisin ronskin kovaäänisesti vessassa. Siis niin että muutkin kuulee, ei tietenkään yksin ollessa haittaa... Pahaksi onnekseni olen kuitenkin kärsinyt lapsuudesta asti herkästä vatsasta ja minulle tulee ilmavaivoja todella helposti. Tämän takia INHOAN yli kaiken niitä koppivessoja, joissa on vaan näköesteet ja avointa tilaa oven yllä ja alla. Sieltä kuuluu aivan kaikki, kun ollaan käytännössä samassa avoimessa tilassa vain näköesteen takana. Niissä käyminen suoraan sanottuna ahdistaa, koska minun on vaikeaa käydä tarpeilla ilman ääniä, koska suolessa on melkein aina myös ilmaa. Jos joudun käymään koppivessassa, niin yritän aina odottaa sellaisen hetken ettei siellä varmasti ole ketään kuulemassa... Mutta aina se ei ole mahdollista. :( 

Vierailija
415/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, ehkä tämä on jo mainittu:

Paska on pilaantunutta, jos se ei haise!💩💩💩

Vierailija
416/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ja miehille on meillä omat vessat ja minä olen ainut nainen meillä töissä, että kyllä sitä kakalla pystyy aika vaivattomasti käymään. Joskus joku mies on eksynyt käyttämään "vessaani", en ole tykännyt.

Vierailija
417/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt, no problem. Oma koti ja pönttö.

Vierailija
418/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mahdollisuuksien mukaan kauimmaiseen vessaan. Yhdessä työpaikassa minulla oli tapana mennä ala-aulassa olevaan vessaan, koska siellä ei käynyt juuri kukaan eikä kenenkään työhuone ollut siinä vieressä.

Vierailija
419/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi istua sievästi ja huuhdella heti kun valmista. Sen jälkeen pyyhitään ja suihkutellaan, noustaan pytyltä ja kansi kiinni uusi huuhtelu. Tsekataan, että pytty on taatusti puhdas (harjaus ja huuhtelu tarvittaessa).

Sitten kunnon käsipesu reilusti saippuoiden, mahdollisesti vielä käsidesiä.

Eipä siellä juuri mikään enää tässä vaiheessa haise, korkeintaan se käsidesi :D

Vierailija
420/1354 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana huutaa kavereille kuuluvasti, että "mä meen nyt p***lle". Tietävätpähän pitää hetken taukoa ettei tartte toisen käryjä haistella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän