Mistä saisi rahaa ku kela ei käsittele hakemuksia
Kestää ja kestää koht menee liittymä kiinni ku ei tuu myönteisiä päätöksiä vaikka kaikki oon tehny mitä ne pyytää on todistukset ja käyty hyppelemässä kuntouttavassa ei niin ei. Ihan perseen ärsyttävää
Kommentit (38)
Varmaan ihan työtä tekemällä saa rahaa eli palkan!
Soita kelaan että kiirehtii päätöstä.
Aikuissosiaalityöntekijälle voisit soittaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Ootko työnhakua miettinyt?
Mut ku ei nää vihreä tukkaiset pehmoleluja keräävät pullataikinat siihen pysty ku...
Aikuisella ihmisellä kuuluu olla vararahasto omasta takaa. Se on sitä aikuisuutta ja elämän hallintaa.
Mä oon viimeiset 20+ vuotta käyny töissä,suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon viimeiset 20+ vuotta käyny töissä,suosittelen lämpimästi.
Mä olen sairaseläkkeellä suosittelen sullekin erittäin lämpöisesti.
joko työttömyystuki vajakuntoisena hakijana tai toimeentulotuki
Tässä on nyt varmaan kyse siitä, että Kelan päätökset viivästynyt. Jos ap menisi huomenna töihin, se ei auttaisi tämän päivän tilanteeseen kun rahat on loppu. Mutta vaikeahan idioottien on tätä ymmärtää.
YTK on myös ihan jumissa päätösten kanssa. Rahaton viikonloppu edessä :(.
Työtä se on perseen myyntikin ja siitä saatava raha käypää valuuttaa. Housut kinttuun ja rahoiksi. Miksi aina pitää ulista käsi ojossa?
Oletko itse tehny hakemuksen ajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella ihmisellä kuuluu olla vararahasto omasta takaa. Se on sitä aikuisuutta ja elämän hallintaa.
Entäs kun se vararahasto on jo käytetty?
Hakemuksissa on tietyt käsittelyajat ja ne pitää huomioida jo hakemusta tehdessä. Eli hakemus vireille riittävän ajoissa ja kaikki tarvittavat liitteet mukaan heti. Totta kai se käsittely kestää, jos et laita riittäviä tietoja ensimmäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Että sillälailla!?! -sivusta-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää vetää vyötä tiukemmalle, ja etsiä työtä vaikka ruokapalkalla ja pitkien matkojenkin takaa.
Mene kerjuulle. Niin moni muukin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää vetää vyötä tiukemmalle, ja etsiä työtä vaikka ruokapalkalla ja pitkien matkojenkin takaa.
No eipä siitä etsimisestä rahaa saa eikä ruualla pysty maksamaan laskuja, joten erittäin huono ehdotus akuuttiin rahantarpeeseen.
Liittymä ei sulkeudu ellei laskunmaksu ole viikkoja myöhässä.
Mullakin on kuntoutusrahahakemus venynyt jo yli viiteen viikkoon, kun kelan sivuilla sanotaan että kahdessa viikossa päätös... Oli pakko hakea toimeentulotukea...
Ootko työnhakua miettinyt?