Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron mikä on liidelin kiistaton pulma

Vierailija
20.02.2020 |

Halpaa on, mutta yleensä sillä ei saa kovin hyvää, kuten me kaikki tiedämme. JOSKUS halpa voi yllättää positiivisesti.

Liidelin halpipurkka on parempi kuin ei mitään, mutta koostumus on outo ja halpuuden maistaa heti. Hammasväliharjoissa harjasosaa on ainoastaan yhdellä puolella ja harjat katkeavat helposti hampaiden väliin. Tapahtui minulle, enkä muuten saanut sitä pois ilman apua.

Halpishammastahna jättää ällöttävän maun suuhun eikä se lähde millään pois. Kahvikapselit ovat ok, mutta vähän kitkeriä.

Hajustettu pesuaine on todellakin HAJUSTETTUA. Mielikuvissani tuoksu oli kivan mieto... Edellisestä pyykinpesuaineen ostokerrasta oli vuosikausia.

Puhdistusliinat haiseva myös erittäin voimakkaasti, melkein heitin ne menemään, mutta lopulta käytin ne kaikki loppuun. Suurimmaksi osaksi kylppärin pyyhkimiseen.

En sitten tiedä että olenko jokin snobi, mutta minua inhottaa että on olevinaan halpaa, mutta sitten laatu on ihan täyttä kuraa ja rahat menevät joka tapauksessa hukkaan. Kun taas pepsodentin hammastahnan saa eurolla ja tietää, että siitä tulee raikas maku suuhun. 1,40 eurolla saa pienen purkkapussin, jonka purkat maistuvat siltä miltä purkan pitääkin. Koostumus on hyvä ja maku samoin. Dolce guston kapseleita saa noin viidellä eurolla, mutta maistuvatkin tosi hyviltä.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono asiakaspalvelu!

No tämä.

Viikko sitten paikkakuntani Lidlin kassoissa oli ongelmia. Tupa oli täynnä väkeä, mutta vain yksi kassa toimi. Ei MITÄÄN kuulutuksia tilanteesta tai asiakkaiden informoimista, yksi tympeä kassatyttö kävi kokeilemassa kassoja yksi toisensa perään eikä edes suostunut vastailemaan kysyjille, mikä oli tilanne. Eikä se ainokaisen toimineen kassan käyttäjäkään viitsinyt edes huutaa, että siirtykää kaikki jonottamaan tänne.

Uskomatonta toimintaa.

Vierailija
42/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeat pienet kaupat huonoilla sijainnella ja surkeilla valikoimilla. Surkea epämääräinen asiakaskunta (ei todellakaan mitään suomenruotsalaisia toimareita, tiedätte kyllä mitä tarkoitan). Työntekijöitten surkea kohtelu (pissaa pulloon niin ei tarvii pitää taukoa).

Kenen ne saksalaiset premium-autot siellä parkkipaikalla mahtaa olla?

ei saksalaisia premiumautoja enää ole. Mennyttä aikaa ja illuusio jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille riittää kun on vain halpaa.

Työkaverit kantaa töihin näitä Lidlin herkkuja; jotain keksejä ja suklaita. Kehuvat kuinka ovat hyviä ja halpoja.

Mun suuhun ne maistuu vaan juurikin siltä halvalta. Sama koskee montaa muutakin tuotetta siellä, se halpuus maistuu. Ostin kerran banaaneja sieltä ja ei tosiaan olleet yhtä hyviä kuin ne luomubanaanit mitä yleensä ostan. Avokadot kypsyi toista viikkoa ja silti olivat puisevia. Mangoa sai kypsytellä kans todella kauan, eli kyllä ovat tuoreita mutta eivät syötäviä.

Siellä on kyllä suomalaista ruokaa mutta valikoima on niin suppea että minä en niiden takia kyllä siihen kauppaan lähtis.

Vierailija
44/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono asiakaspalvelu!

No tämä.

Viikko sitten paikkakuntani Lidlin kassoissa oli ongelmia. Tupa oli täynnä väkeä, mutta vain yksi kassa toimi. Ei MITÄÄN kuulutuksia tilanteesta tai asiakkaiden informoimista, yksi tympeä kassatyttö kävi kokeilemassa kassoja yksi toisensa perään eikä edes suostunut vastailemaan kysyjille, mikä oli tilanne. Eikä se ainokaisen toimineen kassan käyttäjäkään viitsinyt edes huutaa, että siirtykää kaikki jonottamaan tänne.

Uskomatonta toimintaa.

Kyse on siitä,, että Lidlissä myyjät eivät saa tiedottaa mistään mitään asiakkaille. Vain esimiehellä on valtuus tiedottaa. Saksalaista byrokratiaa. Ja tässä tapauksessa esimies ei varmaankaan edes tiennyt ongelmasta, koska kassa-Marinin tehtävä oli testata kassoja, ei juosta esimiehen luona.

Vierailija
45/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se yksi *köyhistä* liidelin asiakkaista. Teen pääsääntösesti ostokseni siellä, ja olen ollut tyytyväinen. Sen verran on tullut sitä kauppaa koluttua että tiedän mitä kannattaa ostaa. Eikä muutes hävetä yhtään.Ja pesuaineet ostan hajusteettomina.

Vierailija
46/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on paras heviosasto. Ihan on Närpiön tomaatit ja yrtit runsaina tarjolla. Ja esim eilen oli kahta lajia kotimaista omenaa. Osaston tavara on tuoretta, koska uutta tulee joka aamu. Pysyn asiakkaana kunnes löydän parempaa.

Vierailija
47/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn meidän kaupungin Lidlissä siksi, että se on puhdas ja valoisa liike ja henkilökunta iloista, hymyilevää ja auttavaista. Lidl on myös pienempi kuin nuo hehtaarihallit, Sittari ja Prisma. Sekä hevi-osastolla myydään aina priimatavaraa! Tuotevalikoima on vuosien kuluessa laajentunut huimasti. Ja vaikka sieltä saa sitä joidenkin paljon kaipaamaa Pepsodenttia, kaikin verroin parempaa on se halpismerkin hammastahna. Myös maultaan. Mutta ai niin, multa puuttuu makuaistista se osa, mikä paljastaa tuotteen halpuuden :D.

Lidlissä on kiva asioida ja usein hykertelen itsekseni autolle kävellessäni, kun hinnat olivat taas niin sykähdyttävän edullisia <3!

Vierailija
48/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin vierasesineen yhdestä Lidlin tuotteesta (ruuasta). Jos olisin nielassut, niin olisi tehnyt tuhoa. Odottelen yhä vastaako lidli yhteydenottoon.

Vierailija
49/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille riittää kun on vain halpaa.

Työkaverit kantaa töihin näitä Lidlin herkkuja; jotain keksejä ja suklaita. Kehuvat kuinka ovat hyviä ja halpoja.

Mun suuhun ne maistuu vaan juurikin siltä halvalta. Sama koskee montaa muutakin tuotetta siellä, se halpuus maistuu. Ostin kerran banaaneja sieltä ja ei tosiaan olleet yhtä hyviä kuin ne luomubanaanit mitä yleensä ostan. Avokadot kypsyi toista viikkoa ja silti olivat puisevia. Mangoa sai kypsytellä kans todella kauan, eli kyllä ovat tuoreita mutta eivät syötäviä.

Siellä on kyllä suomalaista ruokaa mutta valikoima on niin suppea että minä en niiden takia kyllä siihen kauppaan lähtis.

Eihän siellä valitettavasti enää ole juurikaan muuta kuin suomalaista. Silloin kun Lidlit tuli Suomeen niin kauppa oli pullollaan loistavia saksalaisia tuotteita sikahalvalla. Mutta kun Suomen junttikansa ei uskaltanut niitä ostaa niin vähitellen siirtyvät tuplasti kalliimpiin suomalaisiin perus laittomiin tuotteisiin. Muistan sen kaamean meikkaamiseen ettei sieltä voi mitään ostaa kun ei ole kotimaista. Sitten ne samat tyypit ostivat jotain Pirkka vastaavia juttuja koska ne on Pirkkoja K- kaupasta ja siten taattua Suomea. Tosin Lidlin tuotteet olivat saksalaisia ja Pirkat missä lie on halvimmalla keksitty tuottaa.

Vierailija
50/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono asiakaspalvelu!

No tämä.

Uskomatonta toimintaa.

No on! Pateniemen Lidlissä Oulussa riittää, että on kaksi ihmistä jonossa, niin kohta aukeaa toinen kassa. Oulussa tosin on muutenkin rennompi/ystävällisempi meininki, olen siis käynyt muidenkin kaupunkien Lidleissä.

Vierailija
51/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono asiakaspalvelu!

No tämä.

Uskomatonta toimintaa.

ettekö te itse kyenneet näkemään mikä siellä oli tilanne? Että vain yksi kassa toimi ja toinen myyjä kävi kokeilemassa kassoja vuoron perään (lue: nekään eivät toimineet)

miksi myyjään olisi pitänyt viivästyttää jonon purkuja sillä, että olisi selittänyt teille täsmälleen saman asian, minkä itsekin kykenitte näkemään?

Vierailija
52/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on se hyvä puoli että jos olet vaika Espanjassa ja sinua arveluttaa paikallinen ruokatarjonta, niin siellä kun menet Lidliin, niin saat 100% tuttua ja valvottua laatua.

Vierailija
53/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin heviosastot menevät heittämällä ohi esim. Prismojen.  Yrttiruukut ovat jätti-isoja ja halpoja. Paisto-osaston sämpylät ja kauraleivät erinomaisia. Papuvalikoima mainio. Samoin pakasteet, lohkeavat jugurtit, suurin osa juustoista. Aikaa menee vain murto-osa jos vertaa Prisma- tai cittarikierrokseen. Ja maksu yllättää joka kerran iloisesti.

Vierailija
54/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän tuppukylän liiteri ainakaan pärjää hevi -osastolla S- ja K-ryhmän marketeille! (S näistäkin vielä parempi.)

Mua häiritsee myös se, että hevi -osaston tuotteista joutuu maksamaan sokkona, kun ei voi itse punnita. Luulisi tämän olevan tosi iso ongelma niille, joilla rahat ovat tiukilla ja ruokaa haetaan tarkalla budjetilla. Vaikka itselläni ei näin ole, haluaisin silti tietää minkä hintaista tuotetta olen ostamassa.

Hinnat ovat myös epäselvästi esillä, kun niitä pitää arvuutella sieltä ylhäältä, että mikähän juliste on millekin tuotteelle. Tänäänkin luulin ostavani tomaattirasian 1,25 €:lla, ja ajattelin että menkööt, vaikka ovatkin espanjalaisia, kun ovat niin halpoja. Kotona katsoin kuittia ja hinta oli 2,49 €, olin kuitenkin katsonut väärän lapun. Olisin tuolla hinnalla ostanut kotimaisia mieluummin.

Elintarvikevalikoima on muutenkin suppea. Välillä tulee käytyä ihan vain vaihtelun vuoksi ja hakemassa jotain täydennyksiä, kuten tänään.

Vierailija
55/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aina hyvää palvelua liidelissä. Ei valittamista. Mulla menee sitäpaitsi hermot noissa isoissa mega kaupoissa. Eritysen tyytyväinen olen hevi osastoon. Kaikki kauden hedelmät ja vihannekset, se että panostetaan enemmän laatuun kuin määrään niin on hyvä juttu. Ja paistopiste👍

Vierailija
56/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ainoa marketti josta saa hyvää rubiinisuklaata ok-hintaan. Magnum ruby tosin tasoitti vähän.

Muuten pitää tilata kultasuklaalta tai syödä kitkat-teja, jotka on pääosin vohvelia...

No tämän takia kannattaakin jo keskittää Lidliin.

Vierailija
57/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmaa. Ostan vain yrttejä, mausteita, öljyjä, kasviksia, hedelmiä ja proteiineja. Kaikki muu on turhaa ihan kaikkialla. Lidlissä käyn siksi koska kilohinta on halpa ja tuotteet laadukkaita. Kokkaan siis itse raaka-aineista joka päivä enkä osta mitään lisäainevalmispaskaa milloinkaan. Hyi saatana.

Samat ostan minäkin. Lisäksi työkalut 3 vuoden takuulla ovat harrastajalle ihan ok kamaa. Parkside näyttää olevan enimmäkseen samaa tavaraa ja samoista tehtaista kuin Boschin laitteet. Yks laite meni kovassa käytössä rikki ja sain uuden. Tiedän, Bosch ei ole mikään ammattilaisen merkki.

Vierailija
58/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän tuppukylän liiteri ainakaan pärjää hevi -osastolla S- ja K-ryhmän marketeille! (S näistäkin vielä parempi.)

Mua häiritsee myös se, että hevi -osaston tuotteista joutuu maksamaan sokkona, kun ei voi itse punnita. Luulisi tämän olevan tosi iso ongelma niille, joilla rahat ovat tiukilla ja ruokaa haetaan tarkalla budjetilla. Vaikka itselläni ei näin ole, haluaisin silti tietää minkä hintaista tuotetta olen ostamassa.

Hinnat ovat myös epäselvästi esillä, kun niitä pitää arvuutella sieltä ylhäältä, että mikähän juliste on millekin tuotteelle. Tänäänkin luulin ostavani tomaattirasian 1,25 €:lla, ja ajattelin että menkööt, vaikka ovatkin espanjalaisia, kun ovat niin halpoja. Kotona katsoin kuittia ja hinta oli 2,49 €, olin kuitenkin katsonut väärän lapun. Olisin tuolla hinnalla ostanut kotimaisia mieluummin.

Elintarvikevalikoima on muutenkin suppea. Välillä tulee käytyä ihan vain vaihtelun vuoksi ja hakemassa jotain täydennyksiä, kuten tänään.

Ainakin jokaisessa täällä olevassa lidlissä on kyllä puntari, se on siellä keskellä hevi-osastoa. Ei kuitenkaan niin iso puntari kuin muualla saattaa olla.

Vierailija
59/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin pahin ongelma on se kun siellä on niitä köyhiä. Turkulaisessa Lidlissä on vielä tuplaongelma, siellä on turkulaisia köyhiä.

Ihanaa, tulin mainituksi! Just tänään kävinkin Lidlissä.

Terv. turkulainen köyhä

Vierailija
60/60 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteessa sekä hintalapussa on ean-koodi.

Katson neljä viimeistä numeroa molemmista, siitä tietää mikä hinta vastaa tuotetta.

Juuri noita kirsikka-ja luumutomaattirasioita on Lidlissä monenlaisia.

Järkeä saa käyttää, jos suinkin osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän