Tiedätkö kumppanisi puhelimen avauskoodin? Entä sähköpostin salasanan?
Itse tiedämme mieheni kanssa kumpikin toistemme puhelimen avauskoodit, mutta ilmeisesti tämä on nykyään joku suurikin luottamuksen osoitus. Itse ajattelen, että luottamusta on se, että vaikka tiedämme koodit, emme käytä niitä toisen viestien lukemiseen tai muuhun urkkimiseen, vaan ainoastaan, jos täytyy vaikka soittaa tarpeellinen puhelu eikä omasta puhelimesta voi.
Sähköpostin salasanaa en tiedä, mieheni luultavasti muistaa omani, eikä se minua haittaa. Onko tämä kovinkin outoa siis parisuhteessa olevilla?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kun veemäinen sotaisa ero tulee? Toinen voi käyttää toisen tietoja ilkeilyyn.
En itse ajatellut erota. Jos edes tulee mieleen sotaisa ero niin miksi sitten pitää olla edes yhdessä.
Mistä tiedät tulevaisuuden? Selvännäkijäkö olet?
Senverran kyllä tiedän että eron saati sotaisan eron mahdollisuus ei pyöri mielessäni ollenkaan. Onneksi.
Kannattaisi pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kun veemäinen sotaisa ero tulee? Toinen voi käyttää toisen tietoja ilkeilyyn.
So? Avioerot on aina sotaisia, etenkin jos siihen liittyy pettämistä.
Aina? Mun vanhempien ero ei ollut sotaisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ajatellut erota. Jos edes tulee mieleen sotaisa ero niin miksi sitten pitää olla edes yhdessä.
Senverran kyllä tiedän että eron saati sotaisan eron mahdollisuus ei pyöri mielessäni ollenkaan. Onneksi.
Kannattaisi pyöriä.
Ahaa 😂 on tää palsta kyllä huvittava paikka.
En niitä koodeja mihinkään tarvi. Ei kyllä haittais vaikka omani ois tiedossa. Ei salattavaa.
Päiväkirjamaisia yksityisiä asioita en muutenkaan laita mihinkään sähköpostiin tai puhelimeen hakkeroitavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Avioerot on aina sotaisia, etenkin jos siihen liittyy pettämistä.
Aina? Mun vanhempien ero ei ollut sotaisa.
Mun vanhempien oli. Kumpi vanhemmistasi aisuroi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että siinä kohtaa mielesi muuttuu, jos jonain päivänä käy ilmi esimerkiksi, että miehesi on pyörinyt parikymmentä vuotta sinua nuoremman naisen kanssa vällyjen välissä. Sinustakin löytyy taatusti silloin sellaisia puolia, joita et uskonut olevan olemassakaan.
Tiedän vaimo sinun koodit!
Pistä ne uudet tulevat viestit pois avaus näytöltä kun ne tulevat koska kuka vaan ne voi siitä lukea.
Tiedän myös miksi lähden kohta lätkimään luotasi.
Olet pahimman luokan valehtelija vailla vertaa ja juoruat kaiken meistä eteenpäin.
Pahoittelut että luin viestejäsi mutta kiitollinen että nyt tiedän mitä minusta ajatellaan.
Meidän suhde oli ja meni tämä on vain teatteria siihen asti kun lähden.
Älä odota mukavaa joulua sitä ei ole meille tulossa.
Tiedän kumppanin miltei kaikki koodit ja salikset, se on niin tunari että joutuu jatkuvasti auttamaan noiden kanssa.
Kaikkia en toki muista, tai en edes yritä muistella, hyvä kun omansa jaksaa pitää mielessä.
Hän ei tiedä minun.
Jos minulla jostain käsittämättömästä syystä olisi tarve lainata puolison puhelinta tai konetta niin miksi minun pitäisi mitään koodeja tietää?
Hänhän ojentaisi luurin minulle avattuna.
Minä en kyllä ikinä antaisi kenellekään mun laitteiden tai sähköpostin salasanoja, pankkitunnuksia tai luottokortin tietoja. Jotain rajaa nyt siihen jakamiseen.