Miksi helvetissä tuota Lukkarisen Janita ketjua ei poisteta
Ihan saamerin sairas ketju. Kyseisestä naisesta en viis veisaa mutta ketju on tämän palstan sairain
Kommentit (31)
Samaa olen pohtinut.. Nyt ylläpito/modet hoi !!!
Olen aiemminkin huomannut, että tällä palstalla on vähän erikoinen linjaus noissa moderointiasioissa.
Ihmisiä saa ruotia hyvinkin kyseenalaisilla tavoilla, ihan nimellä. Haetaanko vaan palstaklikkailuja?
Täällä ei ole normaalit logiikan lait
Oletteko siis pyytäneet ketjun poistoa, eikä ole silti poistunut? Kannattaa kirjoittaa myös perustelut siihen ilmiantoilmoitukseen, vaikka olisi kuinka itsestään selvä juttu.
Täällä on todella ristiriitaiset linjaukset noissa poistoissa
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis pyytäneet ketjun poistoa, eikä ole silti poistunut? Kannattaa kirjoittaa myös perustelut siihen ilmiantoilmoitukseen, vaikka olisi kuinka itsestään selvä juttu.
Minä olen ainakin kirjoittanut ja ihmetellyt sinnekin linjauksia. Ja kysynyt pitääkö olla henkilö itse/ omaisensa, että poistetaan.
Mutta eihän niihin tietenkään vastauksia missään voi saada.
Täysin samaa mieltä. Sama koski eilen ketoruokavaliota ja erästä ortopedia sitä koskien. Ketjussa haukuttiin tottuneesti THL, valtio, lääkefirmat ja lääkärit. Siinä vaiheessa, kun joku uskalsi kyseenalaistaa Heikkilän teesit ja otti esimerkiksi tutkimustulokset esimerkkien kera, niin....hups! Valitettavasti sivustoa ei voi näyttää...
Aluksihan ne poistui alta ajan. Hyvä vaan, että nyt saa olla.
Sama juttu näyttää olevan erään Torpan keskustelujen suhteen.
Jatkuvasti ne on poistettu mutta ehkä modetkin ovat huomanneet minkä tason kusettaja eukko kyseessä ja antavat olla että mene muillekin perille!!
Mutta jos nimi olisi vaikka Jusuf Ali Mustafa Hassan niin suit sait poistuisi keskustelu.
Sairaus ei tee rikoksesta sallittua toimintaa
Eukko onneksi hiljenty hetkeksi kun viranomaiset alkoi tutkia keräysraha kusetusta!!!
Lähinnä kun kaikki, iso osa ei edes pahemmin tiedä mistä on kyse, niin tulee tunne että onpa hirveä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti ne on poistettu mutta ehkä modetkin ovat huomanneet minkä tason kusettaja eukko kyseessä ja antavat olla että mene muillekin perille!!
Joskus ketjut ovat pidempään esillä, jos sisältöä tutkitaan. Joskus siis tutkintaan joutuvat poistetaan, joskus lukitaan, mutta joskus kerätään enemmän viestejä, jos näyttää, että yksi ja sama solvaa toistuvasti.
Olisikohan niin että on helpompi antaa yhden p askanjauhantaketjun olla olemassa, kuin moderoida sen poistamisesta seuraavia kymmeniä uusia ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Eukko onneksi hiljenty hetkeksi kun viranomaiset alkoi tutkia keräysraha kusetusta!!!
Olisiko sinunkin jo aika hiljentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ketjut ovat pidempään esillä, jos sisältöä tutkitaan. Joskus siis tutkintaan joutuvat poistetaan, joskus lukitaan, mutta joskus kerätään enemmän viestejä, jos näyttää, että yksi ja sama solvaa toistuvasti.
Laitonta.
Ketjujen poistamisen logiikkaa en ymmärrä minäkään.
Mistä tahansa kun sinänsä voisi sen mielensä pahoittaa.
Samaa ihmettelen. Mielenkiintoinen linjaus Sanomalta...