Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö kumppanisi puhelimen avauskoodin? Entä sähköpostin salasanan?

Vierailija
20.02.2020 |

Itse tiedämme mieheni kanssa kumpikin toistemme puhelimen avauskoodit, mutta ilmeisesti tämä on nykyään joku suurikin luottamuksen osoitus. Itse ajattelen, että luottamusta on se, että vaikka tiedämme koodit, emme käytä niitä toisen viestien lukemiseen tai muuhun urkkimiseen, vaan ainoastaan, jos täytyy vaikka soittaa tarpeellinen puhelu eikä omasta puhelimesta voi.

Sähköpostin salasanaa en tiedä, mieheni luultavasti muistaa omani, eikä se minua haittaa. Onko tämä kovinkin outoa siis parisuhteessa olevilla?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on. Siinä vaiheessa kun alkaa tulla koodeja, lähtee avioeropaperit.

Miksi?

Silloin on jotain salattavaa.

Joo, on salattavaa. Työpuhelimessa siinä määrin salattavaa, että edessä olisi uuden työpaikan etsiminen, jos en pitäisi sitä koodin takana. Privapuhelimessa ystävien viestejä, jotka on tarkoitettu vain minulle.

Minä en olisi jatkanut seurustelua ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä oikeutta yksityisyyteen myös parisuhteessa.

Vierailija
42/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tietää salasanat ja lukee mun viestit. Mutta siinähän lukee. Salarakkaan viestit luen webbi mailista ja pikaviestipalveluista, joiden olemassa olosta puoliso ei toedä mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä koskaan tietää, mikä hätätilanne tulee, vaikkapa mökillä, automatkoilla onnettomuus, vakava sairaustapaus, tai jokin muu, jossa oma puhelin menee toimintakyvyttömäksi.

Tällöin on hyvä tietää puolison kännykän koodi, että pystyy soittamaan apua.

Ei koodin tietäminen tarkoita, että käyttää toisen puhelinta johonkin ns. urkkimiseen.

Joka haluaa esimerkiksi pettää toista, hänellä voi olla sitä varten oma erillinen, usein halpakänny, prepaidilla.

112:een soittamiseen ei edelleenkään tarvita koodia. Katso omasta luuristasi, jos et usko. Kaikki nuo ovat vain tekosyitä.

Vierailija
44/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän molempien salasanat kun olen ne puolisolle asentanut :D Sais vaihtaa mutta pitää parempana että minä tiedän jos hän unohtaa...

Puoliso ei tiedä minun salasanojani enkä niitä hänelle tule myöskään kertomaan. En privaatti enkä työsalasanoja. Kaikille ei ehkä toimisi, meillä mennään näin. 

Vierailija
45/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysissä puhelimessa on paikka kahdelle Sim-kortille.

Toinen Sim-kortti on työliittymä ja toinen Sim-oma hlökohtainen liittymä.

Tämä tiedoksi sille idiootille, joka ei käsittänyt miten yhdessä puhelimessa voi olla kaksi liittymää, kuten

kommentoijalle nrolle 30!

Vierailija
46/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on. Siinä vaiheessa kun alkaa tulla koodeja, lähtee avioeropaperit.

Miksi?

Silloin on jotain salattavaa.

Joo, on salattavaa. Työpuhelimessa siinä määrin salattavaa, että edessä olisi uuden työpaikan etsiminen, jos en pitäisi sitä koodin takana. Privapuhelimessa ystävien viestejä, jotka on tarkoitettu vain minulle.

Minä en olisi jatkanut seurustelua ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä oikeutta yksityisyyteen myös parisuhteessa.

Meillä on työpuhelimet erikseen ja ne pidetään työpaikoilla. Yli 20 vuoteen ei ole koodeja tai lukituksia ollut, joten jos niitä nyt tulisi, ottaisin eron. Mies ei näet silloin luottaisi enää minuun, enkä minä häneen koodeineen. Urkkinut en silti koskaan ole hänen laitteitaan vaikka kaikki salasanat tiedänkin joka paikkaan.

Vierailija
47/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä koskaan tietää, mikä hätätilanne tulee, vaikkapa mökillä, automatkoilla onnettomuus, vakava sairaustapaus, tai jokin muu, jossa oma puhelin menee toimintakyvyttömäksi.

Ei koodin tietäminen tarkoita, että käyttää toisen puhelinta johonkin ns. urkkimiseen.

Joka haluaa esimerkiksi pettää toista, hänellä voi olla sitä varten oma erillinen, usein halpakänny, prepaidilla.

Höpö höpö! Hätäpuheluita voi soittaa ilman puhelimen koodia.

Vierailija
48/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedetä eikä tulla tietämään enää koskaan.

Koskaan ei käytetä mitään ”ristiin”. Minun privapadi on vähän ns yleiskäytössä että sitä käytetään yhdessä 1-2 kertaa vuodessa; yleensä minä kyllä avaan.

Mieheni opetti minulle pettämisen alkeet neljä vuotta sitten kun luuri menikin yllättäen koodin taa jne.

Vierailija
49/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätäpuhelut voi soittaa kenen tahansa puhelimilla ilman koodeja.

Vierailija
50/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kaikki on tiedossa. Pankki- ja luottokorttejakin käytetään ristiin.

Vierailija
51/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ja hän tietää minun. Tiedämme toistemme pankkikorttien tunnusluvutkin ja verkkopankkitunnukset.

Vierailija
52/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

112 TOIMII VAIKKA NÄPPÄINLUKKO OLISI PÄÄLLÄ

Vierailija
53/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle ja mun ei kuulu muille. Paras luottamuksen osoitus ettei tällaista tarvitse tehdä mitään numeroa.

Vierailija
54/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedetään mutta miksi käyttäisin mieheni puhelinta tai sähköpostia?

Vierailija
55/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten kun veemäinen sotaisa ero tulee? Toinen voi käyttää toisen tietoja ilkeilyyn.

Vierailija
56/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ja hän tietää minun. Tiedämme toistemme pankkikorttien tunnusluvutkin ja verkkopankkitunnukset.

Sama juttu.

Vierailija
57/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo mitään avauskoodeja et ihan kuka vaan voi mun puhelimesta kattoo vieatit täällä kotona. Työsähköpostien salasanat on salaset mut omien on tallennettu tietokoneelle, joten pääsishän niitä halutessaan kattomaan.

Vierailija
58/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten kun veemäinen sotaisa ero tulee? Toinen voi käyttää toisen tietoja ilkeilyyn.

Niinpä. Ero voi tuo esille toisessa ja itsessä uskomattomia uusia luonteenpiirteitä.

Vierailija
59/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ajatellut erota. Jos edes tulee mieleen sotaisa ero niin miksi sitten pitää olla edes yhdessä.

Vierailija
60/91 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse ajatellut erota. Jos edes tulee mieleen sotaisa ero niin miksi sitten pitää olla edes yhdessä.

Mistä tiedät tulevaisuuden? Selvännäkijäkö olet?