Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä 8kk vauvalle välipalaksi?

28.07.2008 |

Moi!

Mulla on reilu 8 kk poika, ja tarkoitus olisi siirtyä kaupan valmisruuista (hedelmäsoseet, jugurtit, rahkat yms) enenemissä määrin kotitekoiseen.

Mutta mitä ihmettä välipalaksi, jotta ruokavalio ei yksipuolistu. Olen tarjonnut mm. tuoretta banaania, omenaa, päärynää ja joitakin marjoja, mutta vaihtelua kaivattaisiin. Hapanmaitotuotteet ei ole vielä käytössä.

Mitä te olette tarjonneet? Mitä kaikkea tuoreena, mitä kypsennettynä ja millä tavalla? Ja jotka tekevät itse esim. hedelmä- ja marjasoseita, olisiko hyviä ohjeita ja vinkkejä mitä kaikkea yhdistellä, ettei tarjolla ole vain aina yhtä sorttia. Kertokaa myös vinkkejä hapanmaitovälipaloista, ihan tulevan varalle.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nyt 10kk tyttö on jo jonkin aikaa syönyt vesimelonia, viinirypäleitä (niitä en kyllä montaa kerralla ole antanut), mansikoita, banaania ja ruisleipää nakertaa itse. Hapanmaitotuotteista; voisit aloittaa vaikka raejuustolla, sitä vähän ruuan kanssa ja pikkuhiljaa lisätä uusia tuotteita, esim. maustamatonta (ja rasvatonta) jugurtttia mihin voit sotkea vaikka banaania tai marjoja. Toivottavasti tästä oli jotain apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla