Elämäni ainoa "yhden yön pysäkki" käveli työpaikalleni
32 vuotta sitten vietin yhden yön miehen kanssa.
Tänään hän tuli lapsensa asioissa eteeni.
Näytti jotenkin tutulta, mutta en tiennyt miksi.
Kun näin henkilötietonsa, en tiedä valahdinko kalpeaksi ja näytinkö punaiseksi kärähtäneeltä, mutta shokki oli melkoinen.
Tiedän, etten ole kolmessakymmenessä vuodesa muuttunut niin paljon, etteikö minua tunnista, jos muistaa.
En tiedä tunnistiko.
Tarinan opetus: älä harrasta yhden yön suhteita.
Ikinä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä jotka huikentelevat yhden yön suhteissa ympäriinsä. Itseäni nolottaisi todella paljon törmätä missä tahansa johonkin panokumppaniin. Siksi en niitä harrasta.
En ymmärrä ihmisiä, jotka huikentelevat yhden yön suhteistaan ympäriinsä. Kahden ihmisen välinen asia, yksi yö, loppuelämä tai välimaasto.
Eipä yllätä että tällä palstalla on noin huoleton suhtautuminen ympäriinsä nusutteluun. Surullista on lähinnä se jos samat arvot siirtyvät jälkikasvulle.
En ymmärrä mikä ongelma tässä oli?
Viimeksi törmäsin sattumalta yhdenyön hoitoon junassa pari viikkoa sitten. Juotiin yhdessä kahvit ravintolsvaunussa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä että tällä palstalla on noin huoleton suhtautuminen ympäriinsä nusutteluun. Surullista on lähinnä se jos samat arvot siirtyvät jälkikasvulle.
Ap ja joku toinen ihminen harrastivat kerran keskinäisestä halusta seksiä, pitivät hauskaa. MITÄ HÄVETTÄVÄÄ SIINÄ ON? Miksi on noloa tavata se satunnainen seksikumppani?
Tiedän vastaavani provolle, mutta toivon että sinulla, provoilijalla, edes pikkuisen alkaisi sytyttää siellä pääkopassa.
Saamasi opetus jäi nyt hieman epäselväksi minulle. En ymmärrä miksi minun pitäisi hävetä harrastamaani seksiä. Minä halusin harrastaa seksiä, toinen osapuoli halusi harrastaa seksiä, meillä molemmilla oli kivaa, joten?? Mikä tässä on väärää tai likaista tai hävettävää? Ei seksin haluaminen ja sen harrastaminen tee minusta jotenkin huonoa ihmistä.
Kyllä on erityisen kehittymätön ihminen, jos ei pysty normaalisti kohtaamaan jotain menneisyyden ihmistä jonka kanssa harrasti joskus seksiä.
En pääse ollenkaan aloittajan ajatusmaailmaan sisään, kuulostaa harvinaisen kypsymättömältä ja lapselliselta ihmiseltä.
”Iiikkk mä oon pannu ton kaa joskus apua mikä shokki, välttelen sitä!”
Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Surullista miksi?
En minä ainakaan aio opettaa lapselleni, että seksi olisi joku suuri mysteeri joka selviää sitten avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Mua tullut vastaan monikin entinen yhden yön hoito. Ei mikään iso juttu.
Nuo yläpeukut... Naiset pilalla, aivan pilalla
Vierailija kirjoitti:
Opetus on edelleenkin se, ettei koskaan voi tietää, milloin menneisyys kävelee eteesi, joten yhden yön suhteita en suosittele.
Shokki= tajuta ukko menneisyydestä, vaikkei kai mua tunnistanutkaan.
Äh, mitäpä tänne mitään avautumaan, kun suurin osa jengistä on typerämpää kun vinoon pinotut halot.
ap
Kyllä se typerä oot kuule sinä itte, harhaisena luulet vaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos sitä oikeaa ei vain löydy ?
Pitäisikö ihmisen vaan yksin jalat ristissä itkeä itsensä uneen ilta toisensa jälkeen ? Ei se kuule aina ole niin yksinkertaista se parisuhteen muodostaminen ja siinä pysyminen.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos sitä oikeaa ei vain löydy ?
Pitäisikö ihmisen vaan yksin jalat ristissä itkeä itsensä uneen ilta toisensa jälkeen ? Ei se kuule aina ole niin yksinkertaista se parisuhteen muodostaminen ja siinä pysyminen.
Naisten logiikka:
Ei löydy sormia napauttamalla täydellistä prinssiä = menee tinderiin ja kun se on juostu läpi, menee ulkomaille jatkoille
Minulla kävi vielä pahemmin. Kerran Lapissa tapasin viimeisenä iltana kivan sairaanhoitajan ravintolassa ja päädyttiin sänkyyn. Asuimme eri puolella Suomea, joten siihen se jäi. Sitten noin 20 vuotta myöhemmin jouduin sairaalaan ja yksi hoitaja sanoi minulle: "Nyt olen muuttanut tänne." Ajattelin, että mitä se minulle kuuluu. Asia jäi kuitenkin kaivertamaan mieltäni ja seuraavana päivänä kysyin, mahdammeko olla nähneet joskus aikaisemmin. Hän sanoi, että Lappi on tainnut pyyhkiytyä muististani. Ja tietysti sitten vasta muistin. Pyysin anteeksi huonomuistisuuttani ja pyysin, ettei hän silti laita syanidia lääkkeideni joukkoon. Niin ei tapahtunut. Olimmehan kumpikin jo menneet naimisiin tahoillamme.
Mulla on noita kymmeniä ja joidenkin kanssa kaupungilla moikataan ja joidenkin ei. Joitain en ole nähnyt sen koomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ja joku toinen ihminen harrastivat kerran keskinäisestä halusta seksiä, pitivät hauskaa. MITÄ HÄVETTÄVÄÄ SIINÄ ON? Miksi on noloa tavata se satunnainen seksikumppani?
Tiedän vastaavani provolle, mutta toivon että sinulla, provoilijalla, edes pikkuisen alkaisi sytyttää siellä pääkopassa.
Outoa on, ettette koe yhden yön suhteen vastaantuloa mitenkään erikoiseksi, suorastaan hävettäväksi tilanteeksi.
Onhan "yhden yön pysäkki" typerä teko, vaikka olisi kuinka kivaa ollut.
Moraalista viis?
Jokainen tyylillään ja tavallaan.
ap
Ja tuohan on pahempaakin. Kun menee Prismaan, muut siellä tietävät, että nuo on varmaan pannut. Pahimmillaan on lapsiakin todisteena.