Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi hyödyllinen yhteiskunnalle -Zinccis kyselee

Vierailija
19.02.2020 |

Miten on Kyllä / Ei. Miksi olet / miksi et ?

Zinc

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljetan ja vien kauppoihin viikossa keskimäärin noin 400 rullakollista ruokaa ja muita kaupassa myytäviä tarvikkeita, joten kyllä minä ihan hyödyllinen koen olevani. Ihmisillä on sitten ruokaa ostettavana.

Kuljetatko maitoa ?

Vierailija
22/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyödyllinen perheelleni. Yhteiskunnasta paskat nakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkipää kävi tänään kertomaan yhteen perustamaani ketjuun mitä mieltä on minusta yhteiskunnan jäsenenä joten se riittäköön henkilölle Zinc vastaukseksi.

Vierailija
24/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko aikuisikäni tuotannollista työtä elintarvikealalla tehnyt  ja veroja maksanut, joten siinä mielessä olen osaltani mahdollistanut yhteiskunnan toimintaa. mutta en kuitenkaan ole erityisen hyödyllinen jos en haitallinenkaan. tavallinen koneiston osa joka voidaan korvata toisella.

Vierailija
25/26 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan julistit tuolla toisaalla, että elämme simulaatiossa. Joten mitä väliä sillä on, onko yksilö hyödyllinen yhteiskunnalle vai ei?

Vierailija
26/26 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetan ja vien kauppoihin viikossa keskimäärin noin 400 rullakollista ruokaa ja muita kaupassa myytäviä tarvikkeita, joten kyllä minä ihan hyödyllinen koen olevani. Ihmisillä on sitten ruokaa ostettavana.

Kuljetatko maitoa ?

Suurin osa maidoista ajetaan kauppoihin erikseen ja meidän kuormien mukana menee noin pari maitorullakollista per kauppa per kuorma. Kuinka niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän