Mitkä kaura-, soija- yms. "jogurtit" on hyviä? Onko Oddly Goodista joku syötävä?
Telkkarin Oddly Good lihapiirakkaa syövä mies on ärsyttänyt nyt niin paljon, että pakko kysyä, että mitä noita uskaltaa kokeilla?
Onko nuo Valiot kaikki pahoja?
Yosat on hyviksi todettu, samoin Plantin puolukka-vanilja soijajogurtti.
Kommentit (18)
Ne mitä Valiolta olen syönyt, ovat kyllä olleet luokkaa "vain nälänhädän koittaessa".
Alpron hedelmäjutut on musta hyviä.
Yosa on minusta hyvää. Samoin Alpron pikkupurkeissa olevat "rahkantapaiset" ovat ihan ok, siis ne, joissa on hilloa pohjalla.
Yosa ok, kaslink kaurapohjaiset hyviä, alprot ok. Valon oatlygoodin kiertäisin kaukaa.
Mä taas pidän just Oddlygoodin marjajogurtista mutta esim Yosaa en syö, vaikka mies niitä joskus vahingossa tuo kaupasta.
Kaslink aito -kauravälipaloista olen tykännyt.
Plantin tropical fruit jogurtti on parasta! Alpron persikkajogurtti on kans tosi hyvää ja go on "rahkat" , varsinkin mango. Yosaa ja oddly goodia en saanut alas, ihan kamalia, en nyt makuja kylläkään muista.
Meillä suosikkeja on Alpron jogurtit. Kokeilemamme kaurapohjaiset ovat olleet "limaisia" koostumukseltaan.
Ja jos kahviin haluat kokeilla jotain kaurajuomaa niin paras koostumus ja maku on Kaslinkin aito barista kaurajuomassa.
Oddlygoodissa maistuu reilu sokeri, Aito kaurajogurtti litran purkeissa on todella hyvää. Yosaa syön myös.
Kiva, paljon uusia kokeiltavia. :)
Muistakaa että kaikissa fazerin tuotteissa jukurtit mukaanlukien on sitä inter esteröityä kovetettua trans palmurasvaa joka tukkii suonet ja aiheuttaa sydärin koska fazer vihaa asiakkaitaan ja tuhoaa ympäristöä. Ei kannata luottaa aineosaluetteloon. Kyllä sitä ihan kaikissa tuottessa on vaikkeivät sitä siinä sanoisikaan.
Mielummin söisin koiranpaskaa kuin laittaisin fazerin tuotetta suuhuni!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja jos kahviin haluat kokeilla jotain kaurajuomaa niin paras koostumus ja maku on Kaslinkin aito barista kaurajuomassa.
Kookosjukurtti tai mantelimaidosta valmistettu jukurtti on mun herkkua. (En asu Suomessa, joten en tiedä onko siellä yleistä)
Yosan sitrus on parasta, Kaslinkin mustaherukka myös hyvää. Kaslinkin muissa on ruma väri, mutta ihan OK nekin.
Ei mikään, hirveää sokerimyrkkyä kaikki makujugurtit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä suosikkeja on Alpron jogurtit. Kokeilemamme kaurapohjaiset ovat olleet "limaisia" koostumukseltaan.
Meillä just sama!
Makuasioita, se että ovat minun mielestäni hyviä, ei tarkoita että sinä pidät.