Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, äitini kateuksissaan tuhoaa tavaraa

Vierailija
19.02.2020 |

Tämä vähän liittyy tuoho 70-luvulla syntyneiden äiteihin.
Äitini on jollain tapaa häiriintynyt. On korkeasti koulutettu ja liitossa vielä isäni kanssa. Hän on aina ollut hyvin kateellinen pikkusiskolleen ja sittemmin minulle ja nyt tytölleni myös.

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaa, hän on lapsuudestani asti mm tuhonnut uusia vaatteitani. Aina tavallaan vahingossa pesee liian kuumassa, värjää valkoiset punaiseksi jne. Jos teen hyvää ruokaa mummulassa, hän vahingossa pudottaa kulhon lattialle. Tytöltäni mm. kadotti ihanat villasukat, kesällä upouudet housut värjäsi. Näämme harvoin mutta tätä tapahtuu joka kerta.

Kyse ei ole seniilistä vanhuksesta vaan naisesta joka on tehnyt tätä niin kauan kuin muistan.

Olen neuvoton. Osaako joku kertoa mikä tässä voi olla avuksi. Vaikka tiedän joka kerta että näin tapahtuu, tulee silti paha mieli. Hän jaksaa aina pari päivää sinnitellä, mutta sitten alkaa tapahtua. Kesällä ja lomilla vietämme aikaa yhdessä useita päiviä. Olen eronnut ja tarvitsen apua lomilla lasten kanssa.

Onko kellään ollut vastaavaa? Tiedän miten hullulta tämä kuulostaa, hänellä on mt-taustaa kyllä, ei mitään suurempaa diagnosoitu kyllä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkaisisin välit. 70-luvulla syntyneenä lapsesikaan eivät varman enää ihan pieniä ole. Jos ovat, hanki maksullista hoitoapua.

Jos on syntynyt 1979 niin on tänä vuonna 41-vuotias. Ihan hyvin voi siis olla pieniä lapsia.

Olen syntynyt 74 ja minulla on 1.5v

Vierailija
42/42 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkaisisin välit. 70-luvulla syntyneenä lapsesikaan eivät varman enää ihan pieniä ole. Jos ovat, hanki maksullista hoitoapua.

Jos on syntynyt 1979 niin on tänä vuonna 41-vuotias. Ihan hyvin voi siis olla pieniä lapsia.

Olen syntynyt 74 ja minulla on 1.5v

Tuo on jo sairasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla