Millainen kuva sinulla on passissasi - omasta mielestäsi?
Kommentit (31)
Mä tälläsin itteni huolella ja laitoin tukan kuntoon ennen passikuvaa. Näytän siinä paremmalta kuin normaalisti :D
Niin minäkin laitoin tukan nätisti, mutta valokuvaaja sanoi, että on liian "iso tukka" ja minun piti vetää hiukset mahdollisimman päänmyötäisesti. Ja toinen juttu: olen perusilmeeltäni äkäisen näköinen. Passikuvissahan ei saisi hymyillä, mutta kuvaaja pyysi, että hymyilisin hieman. Ja hymyilin. Kuvassa näytän silti hyvin totiselta. Minkähän näköinen olisin ollut ilman "hymyä")
Miten onnistuinkin näyttämään Tarja Haloselta?
Olen kuitenkin vasta 43v ja kapeakasvoinen.
Outoa ;D
Varmaan osalla vääristynyt kuva omasta ulkonäöstä, jos passikuva on omasta mielestä kamala. Itse ainakin näytän itseltäni. Kännykkäkamerat vääristävät tietysti, taitavat olla yleisimpiä kuvausvälineitä nykyään.
Nykyisessä passissa järkyttävä kuva, oli joku epävarma kuvaaja ja otti varmaan 20 kuvaa ennen kuin onnistui jotenkin. Edellisessä passissa (ja nykyisessä ajokortissa) oli hyvä kuva.
Hirveä, tosin tuli vähän parempi mieli kun näin kaverini kuvan. Hän on tosi nätti luonnossa mutta passikuvassa ei ole edukseen. :D Ehkä minullakin sitten vain epäonnistunut.
Näytän just siltä miltä näytänkin lentokentällä. Krapulasta ja jetlagista kärsivältä keski-ikäiseltä.
Minulla on ihan mallin kuva. En oikeasti ole niin hyvän näköinen. Jotkut filtterit. Kiitos Itiksen tunnin kuva!
Siperialaiselta suohirviömurhaajalta. Ja se on hyvä. Kuvaajakin sano että otetaan uusi mutta halusin tämän kamalan. Mun passi aina skannataan tms erikseen niissä tarkistuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan mallin kuva. En oikeasti ole niin hyvän näköinen. Jotkut filtterit. Kiitos Itiksen tunnin kuva!
Oho. Mäkin kävin Itiksessä ottamassa passikuvan ja mäkin näytän siinä jopa hyvältä! Vaikka menin kuvaan koko yön valvoneena ja itkeneenä. Filtterit tosiaankin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin laitoin tukan nätisti, mutta valokuvaaja sanoi, että on liian "iso tukka" ja minun piti vetää hiukset mahdollisimman päänmyötäisesti. Ja toinen juttu: olen perusilmeeltäni äkäisen näköinen. Passikuvissahan ei saisi hymyillä, mutta kuvaaja pyysi, että hymyilisin hieman. Ja hymyilin. Kuvassa näytän silti hyvin totiselta. Minkähän näköinen olisin ollut ilman "hymyä")
Minua ei erikseen käsketty hymyilemään, mutta järkytyin ensimmäisestä otoksesta niin paljon, että sain ottaa uuden kuvan pienellä hymyilemisellä -> neutraali ilme kuvassa.
Ekassa kuvassa näytin nyrpeältä, vaikka siltä ei omasta mielestä yhtään tuntunut.
Kökkö kuva. Naamani vääristyy ihan aina :D Olen saanut automaateissa paljon parempia kuvia. :)
Passikuvani on oikein onnistunut, mutta ajokortissa oleva kuva on hirveä. Näytän hirveän vihaiselta. No, ajokorttikin vanhentuu nykyään muutamasssa vuodesta, niin pitää käydä sitten uudestaan kuvattavana.
Ei ole passia. Ei ole ollut 15 vuoteen
Katsoin juuri eilen passiani, kun muistein, että se menee kai kohta vanhaksi. Ja ilahduin kuinka hyvä kuva oli.
Mä yleensä aina epäonnistun kuvissa, näytän siltä kuin olisin humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tälläsin itteni huolella ja laitoin tukan kuntoon ennen passikuvaa. Näytän siinä paremmalta kuin normaalisti :D
Sama. :D En yleensä meikkaa, mutta tuohon "5 vuoden painajaiseen" halusin kuvan, missä ei näy tummat silmänaluset ja nasojuonteet. Niin sitten vetelin kunnon lateksit naamaan, niin etten ollut itseäni tunnistaa! Kun menin kyttikselle sormenjälkiä antamaan, totesin että on parempi meikata taas, että uskovat kuvan olevan samasta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri eilen passiani, kun muistein, että se menee kai kohta vanhaksi. Ja ilahduin kuinka hyvä kuva oli.
Mä yleensä aina epäonnistun kuvissa, näytän siltä kuin olisin humalassa.
Totta kai kuva on "hyvä" - olet siinä 5 v nuorempi! 😂
Ei tuossa ole sitä vaihtoehtoa, että "Näytän elinkautisvangilta, mutta sellaiselta aina näyttää passikuvassa"