Se mieletön remppa- leffa on kopio Asuntoloukku elokuvasta!
On muuten ihan samalla idealla menty ja nyt kun Asuntoloukku (Duplex) elokuvasta on jo pidempi aika mennyt, niin kehdattiin rupee kopioimaan. NOLOA.
Asuntoloukun Trailer:
Kommentit (17)
Ajattelin samaa kun näin sen mainoksen. Muistelin että elokuvan nimi oli money pit, rahareikä. Ihan samoja kohtia kuten se mattoon uppoaminen.
Kuten Onnela on vitsi vitsiltä kopio Solsidanista.
Miten tyhminä nuo tuotantoyhtiöt ihmisiä pitävät?
No jaa, jospa nuo on suunnattu persuille.
Sama ohjaaja kuin Luokkakokous-leffoilla, olihan nekin kopioita.
Kuka näitä suomalaisia elokuvia edes katsoo?
Uuu, täällä on oikein sherlock liikenteessä.
Omasta mielestäni tää elokuva on surkea suomi kopio elokuvasta rahareikä(tosi hyvä romanttinen komedia vuodelta -86)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin samaa kun näin sen mainoksen. Muistelin että elokuvan nimi oli money pit, rahareikä. Ihan samoja kohtia kuten se mattoon uppoaminen.
Jep, Money Pit on se oikea vertailukohta tässä. Tuossa Duplexissahan on oleellisena osana naapurin mummo josta pitäisi päästä eroon, eikä niinkään itse kämpän remppaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Onnela on vitsi vitsiltä kopio Solsidanista.
Miten tyhminä nuo tuotantoyhtiöt ihmisiä pitävät?
No jaa, jospa nuo on suunnattu persuille.
Voihan taas. Ei ole.
Äänestän persuja, ja katson Solsidania, mutta en Onnelaa. Yhden jakson katsoin sitä, ja oli tosiaan vain huono kopio alkuperäisestä, niin siihen jäi.
Myös swingers oli suora kopio alkuperäisestä.
Kopioita kaikki. Eivät enää osaa tehdä elokuvia itse.
Hei kaikkialla kopioidaan elokuvia jatkuvasti, vaikka ihan suoria uudelleenfilmatisointejakin tehdään varmaan enemmän. Onko nyt varmaa, että tämä ei ole uudelleenfilmatisointi? Amerikkalaiset, korealaiset, ja japanilaiset tekevät jatkuvasti omankieliset versionsa toistensa suosituiosta tv-sarjoista ja elokuvista.
Näytti jo trailerin perusteella niin tylsältä :s kuka noita suomi leffoja edes menee kattomaan en ymmärrä
Näin tuon leffan trailerin viime leffakäynnillä ja vaikutti niin onnettomalta ja epäkiinnosravalta, että en todellakaan ole menossa katsomaan. Jos jo traileri on noin tylsä, millainen mahtaakaan itse leffa olla? Hedberg on ihan surkea, Kokkonen ehkä pelastaa hiukan.
Miten Kokkonen voi olla kiusaantunut leffan seksikohtauksista, kun on itse ollut niitä käsikirjoittamassa?
Hedberg voisi ollakin parempi "vakavempana" näyttelijänä. Miksi sen pitää aina väkisin tunkea mukaan vielä senkin seittemäntoista muuta sketsihahmoa?
Jos olisitte tutkineet asiaa edes vähän niin tietäisitte, että käsikirjoitus perustuu Atle Antonsenin ja Arild Fröhlichin menestyskomediaan Norske Byggeklosser.
Sami Hedbergin stand up on sitä v-sanan hokemista joten jää kyllä liput ostamatta tuohon elokuvaan.