Avioliittoon hurahtaminen on verrattavissa uskovaisuuteen
Aikuiset ihmiset muka tarvitsevat sormukset ja suuret juhlat, jotta kaikki varmasti näkisivät, että tässä on ihan oikea pari.
Kommentit (5)
Miksi juhlat eivät saa olla vaan mukava asia, jossa suku ja tuttavat tapaavat vaihtamaan kuulumisia, syömään ja juomaan?
Se, että samalla vietetään jotain rakkausteemaa on sivuseikka.
Juhlin nelikymppisiäni.
Hyi helkkari. Kaikki juhliin saapuneet varmasti näkivät että tuokin vanha akka, kaikki käyttöpäivämäärät ylittyneet, kehtaakin tehdä itsestään noin ison numeron.
Vierailija kirjoitti:
Juhlin nelikymppisiäni.
Hyi helkkari. Kaikki juhliin saapuneet varmasti näkivät että tuokin vanha akka, kaikki käyttöpäivämäärät ylittyneet, kehtaakin tehdä itsestään noin ison numeron.
Onhan se aika omituista, kun aikuinen ihminen juhlii itseään, vaikka ei ole tehnyt muuta kuin syntynyt joskus ajat sitten. Narsistisimmat julkaisevat oikein lehdessä ilmoituksen, että nyt minun syntymä-uroteostani on kulunut 40 vuotta. Nähkää minut ja juhlikaa minua. Minä synnyin.
Rakastuminen ilman häitä myös. Ihan itsestäni tämän huomaan.
Itse muistan enemmänkin sen olevan sitä, että juhlitaan kahden suvun tuloa yhteen ja parin onnea.
Sormukset lienee ollut enemmänkin merkki muille, että on varattu. Nykypäivänä aika moni jättää sormusta käyttämättä töiden takia.