Kesän saldo
Eli miten maistuivat petipuuhat kesälomilla, oliko kuuma vai koleaa ?
Meillä kesän piristys mökillä oli uusi (täysin hajuton) ulkovessa jonne livahdimme usein päikkäriaikaan touhuamaan. Uusi paikka vaati ihan uuden tekniikan, ja harjoittelu oli varsin palkitsevaa ;)
Pikantti detaili oli anoppi joka tuli kerran kolkuttelemaan ovelle ja jäi sitten odottelemaan vuoroaan. Lähtiessämme vaimo vain totesi pokkana ohikävellessään "vessan tehokäyttöä..."
Kommentit (27)
Minun kesäsaldoni: löysin rinnalleni elämäni miehen, jolle menetin neitsyyteni. Mieheni on itseäni hieman kokeneempi, joten hauskaa on vällyjen välissä. ;) Ihana kesä!
On tänä vuonna viellä aloittamatta. Loppui lapsen alulle saamiseen.
pari kertaa viikossa, no me tapillaankin vain pari kertaa viikossa
minun pitäisi elää seksittömässä suhteessa en jaksaisi vaan keräisin kamani!
meillä lapsi esti seksin kun oli ihan vauva. heräsi sopivasti heti kun ajattelinkaan seksiä.
nyt kun hän nukkuu omassa sängyssä ja omassa huoneessa saa vaikka huutaa hulluna. ei se herää.
ja nautin siitä sen verran kuin voin. voihan tilanne taas muuttua kun pinnasänky jää pois:( mutta siihen on vielä aikaa...:)
Olen syönyt pillereitä 12 vuotta, pitäen vain aina sen veran taukoa, että kolme muksua on laitettu maailmaan. Nyt keväällä päätettiin, että muksut on tässä ja laitatin hormonikierukan... Ja voi vide mitä seksiä meillä on ollut koko kesä! Orgasmit nousi potenssiin sata, klitoris on ihan äärettömän herkkä, suuseksi on niin mahtavaa... Voisin hehkuttaa loputtomiin!!! Mahtavaa seksiä!! En ollut edes ymmärtänyt mitä pillerit aiheuttavat minulle, koska nautin toki seksistä niitäkin käyttäessäni.
En voi muuta kuin sääliä niitä pariskuntia, joilla seksi nahistuu lasten syntymään. Meillä on perää aina tietysti hetken aikaa paranneltu mutta aina se on uuteen nousuun siitä sitten lähtenyt. Vauvat ovat muuttaneet omaan huoneeseen 4-6kk iässä, ja makuuhuoneessa on taas saanut rauhassa herkutella.
Erosin alkuvuonna eikä seksiä ole ollut kuin unelmissa tammikuun jälkeen. Toivotaan, että kuivat kelit jossain vaiheessa loppuu... T: Kohta 7 kk selibaatissa
Itellä sama tilanne. Olen vain monesti miettinyt, että mahtaisiko se seksin ihanuus kestää, jos olisi yhteinen huusholli ja arki... Eli tyydyn tähän, ja nautin elämästäni suunnattomasti.