Vielä 300 grammaa normaalipainoon, olen laihtunut jo 23 kiloa. Miten palkita itsensä?
BMI-mittaustavan mukainen normaalipainon raja häämöttää 300 gramman päässä. Olen laihtunut jo selvästi yli 20 kiloa. Nämä ylikilot tuli alle vuoden aikana erään sairauden takia, ja nyt sekä se sairaus että ne kilot on jääneet taakse. Miten palkita itsensä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi syödä myös kevyitä herkkuja,kun itse valmistaa. Jos on juhlittavaa niin ei se yksi herkutteluhetki mitään muuta. Mutta jos vaarana on lipsuminen niin sitten osta jotain kivaa, vaatteet on aina mukava ylläri:)
alapeukkuja, miksi? palstaurpojen logiikkaa ei voi kun ihmetellä..ai niin,teidän mielestä apeen pitäisi mättää rasvaisia sokerisia kaupan herkkuja kidasta alas eikö vain? tai että oikeasti kevyitä herkkuja ei enää ikinä voi syödä kun laihduttaa, eikö niin?
Alapeukkuja tulee ihan sun asenteesta. Mikä sinä olet nimittämään ketään palstaurpoksi?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa joku painoraja, jota et halua enää koskaan ylittää. Monet laihduttaneet valitettavasti sortuvat uudestaan syömään liikaa herkkuja, joten kilot voivat tulla takaisin salakavalasti. Jos siis normaalipainosi yläraja on esim. 65 kg, niin päätä, että paino ei saa enää koskaan nousta 70:llä alkavaksi! Minua tällainen ainakin auttaa. Itsekin olen onnistunut laihduttamaan paljon ja mielestäni paras palkinto siitä on energisyys ja hyvä olo.
Juuri noin. Painoraja ja se, ettei hanki suurempia vaatteita vaan on sovittava entisiin tietyn kokoisiin vaatteisiin.
Kannattaa laittaa joku painoraja, jota et halua enää koskaan ylittää. Monet laihduttaneet valitettavasti sortuvat uudestaan syömään liikaa herkkuja, joten kilot voivat tulla takaisin salakavalasti. Jos siis normaalipainosi yläraja on esim. 65 kg, niin päätä, että paino ei saa enää koskaan nousta 70:llä alkavaksi! Minua tällainen ainakin auttaa. Itsekin olen onnistunut laihduttamaan paljon ja mielestäni paras palkinto siitä on energisyys ja hyvä olo.