Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 45v naisen mahdollista tulla raskaaksi

Vierailija
19.02.2020 |

luonnollisesti?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, eikä ilman lahjamunasoluja hoidoillakaan.

Vierailija
2/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla, mutta se ei ole kovin todennäköistä. Jotkut ovat saaneet lapsia lähes viisikymppusenä, mutta niissä on riski että ovat pahasti kehitysvammaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, tosin saattaa olla vaikeampaa raskautua

Vierailija
4/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos on ennenkin lapsia saanut. Riippuu miehen geeneistä millainen vauvasta tulee. Mut jos esim molemmat on yliopistolla lukeneet oikeustiedettä niin varmaan aika älykäs ja hyvännäköinen lapsesta tulee.

Vierailija
5/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tulin raskaaksi 44 v ja lapsi syntyi kun olin 45 v. Terve lapsi tuli. Ihanaa ollut, suosittelen. Ihan spontaanisti lähtenyt raskaus siis.

Vierailija
6/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis vanha se Lindtmanin eukko on?

Vierailija
7/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että en ole vielä jättänyt ehkäisyä.

Raskaaksi voi tulla, mutta riskit keskenmenolle ja kehityspoikkeamille ovat suuret. Toisaalta tuloksena voi olla täysin terve jälkeläinen.

N45

Vierailija
8/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Tulin raskaaksi 44 v ja lapsi syntyi kun olin 45 v. Terve lapsi tuli. Ihanaa ollut, suosittelen. Ihan spontaanisti lähtenyt raskaus siis.

Ja oot 55 vuotias mummo kun lapsesi on nelosluokalla. Johan hän joutuu nuorella iällä äitinsä hautaamaan :(

Vierailija
9/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että ei ollut eka lapsi eli ensimmäinen saattaa olla hankalampi saada tällä iällä. Neuvolassa ja synnärillä minua ei pidetty edes mitenkään erikoisena tapauksena eli kai se on yleisempää kuin luullaan. Etujani on tosin se, että olen hoikka ja terve tai näin ainakin sanottiin.

Vierailija
10/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis vanha se Lindtmanin eukko on?

54v.

Vierailija
11/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan yksilöstä. Kannattaa käydä gynellä kysymästä asiasta sillä tällä palstalla on aivan mahdotonta tietää kenenkään hedelmällisyydestä yhtään mitään.

Vierailija
12/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oot 55 vuotias mummo kun lapsesi on nelosluokalla. Johan hän joutuu nuorella iällä äitinsä hautaamaan :(

No kun katsoo suomalaisten naisten elinajanodotetta ja omia elämäntapojani sekä sukuni naisten kuolinikää niin yli kasikymppiseksi elellään. En sitten tiedä onko nelikymppinen mielestäsi nuori hautaamaan äitinsä? Toisekseen hänellä on liuta sisaruksia.

Kuolla voi kuitenkin jo tänään vaikka onnettomuudessa eli ei sitä tiedä kakskymppisestäkään.

Vierailija
13/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä taidan ikävä kyllä olla lähipiirissäni tervein pienen lapsen äiti. Nuoremmat ovat päästäneet itsensä lihomaan järkyttäväksi ja ovat sairaita jo ennen neljääkymppiä.

Vierailija
14/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista mutta riippuu mikä on hedelmällisyyden taso. Mun suvussa moni tullut kypsässä iässä äidiksi 40+ ja yksi jopa 50v, itsekin 42 ja 44v.

Vaikkei missään tästä kirjoiteta niin mun näkemyksen mukaan tämä on ainakin osin perinnöllistä. Tai ainakin sitten tilastopiikki jo yhdessä suvussa paljon näitä äitejä.

Vierailija
15/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee niin että jos haluaa 45v tulla raskaaksi niin ei onnistu. Ja jos missään nimessä ei halua tulla raskaaksi 45v niin sitten yllätys yllätys tulee ja vaikka ehkäisystä huolimatta.

Ehkäisyä ei voi jättää pois jos on yhä kuukautiset niinkuin suurimmalla osalla tuonikäisistä on. Ainahan niitä oli ennenvanhaankin 4-5kymppisiä mammoja kylillä jotka saivat yllätys iltatähden. Oli usein häpeä kun ei niin "vanhat" nyt seksiä harrasta. Vaihdevuodet olikin vauva.

Vierailija
16/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista mutta riippuu mikä on hedelmällisyyden taso. Mun suvussa moni tullut kypsässä iässä äidiksi 40+ ja yksi jopa 50v, itsekin 42 ja 44v.

Vaikkei missään tästä kirjoiteta niin mun näkemyksen mukaan tämä on ainakin osin perinnöllistä. Tai ainakin sitten tilastopiikki jo yhdessä suvussa paljon näitä äitejä.

Minulla ihan samanlainen suku. Lisäksi lääkärikseni sattui nainen, joka oli saanut kuopuksena 45 v ja hän puhui vahvasti perinnöllisyyden puolesta. Oli siis tutkaillut asiaa vähän enemmän.

Vierailija
17/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Down riski ala olla jo suuri?

Vierailija
18/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan samanlainen suku. Lisäksi lääkärikseni sattui nainen, joka oli saanut kuopuksena 45 v ja hän puhui vahvasti perinnöllisyyden puolesta. Oli siis tutkaillut asiaa vähän enemmän.

En tiedä kulkeeko asia käsikädessä vai onko sattumaa, mutta sukuni yli nelikymppisenä äidiksi tulleet ovat kakki eläneet vanhoiksi 88-95 v.

Vierailija
19/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Tuollainen kuivav*ttuinen vanha luuska kelpaakin mainiosti lapsen hoitamiseen. Voit olla lapsesi mummo ja äiti yhtä aikaa ikäsi puolesta :D

Vierailija
20/33 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ehdottomasti! Tarvitset vaan kunnon panomiestä joka nussii sut täyteen alffa spermaa! Minä olen se mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi