Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isotuloinen toimitusjohtajakaverini (46v) meni Tinderiin. Kaunista 3-kymppistä tulossa treffeille jonossa. Ikäero ei haittaa modernia naista.

Vierailija
18.02.2020 |

Hienoa

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernit naiset on parhaita

Vierailija
62/92 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua AP häiritse, että ne kolmikymppiset naiset on miehen lompakon perässä?? Missä on aito rakkaus. Arvaa mitä tapahtuu kun mies papparoituu? Nainen putsaa avioerossa miehen ja hankkii omanikäiaen miehen. Omille lapsille on hankittu elättäjä ja naisen talous on turvattu. Mitä kauniimpi fitnessmimmi sitä varmimmin rahanperässä.

Yksinäinen vanhuus edessä sun TJ kaverillas. Ei tarvii olla ennustaja.

Eikö naisia häiritse että miestä kiinnostaa naisen kauneus, entä kun nainen mummoutuu? Kauneuden tai rahan perässä oleminen on samanlaista, ne aiheuttavat aitoja rakkaudentunteita.

Mistä erotat onko vai ei, paitsi olemalla ruma? Jos miehet on vaan kauneuden perään, vain omaa suhtautumista voi muuttaa. Yksi ratkaisu: rakastaa miehen lompakko ja esittää rakastavansa miestä. Mitään aitoa rakkautta lompakko ei aiheuta (ainakaan itsessä), vaikka täällä niin väitetään yleisenä faktana. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sua AP häiritse, että ne kolmikymppiset naiset on miehen lompakon perässä?? Missä on aito rakkaus. Arvaa mitä tapahtuu kun mies papparoituu? Nainen putsaa avioerossa miehen ja hankkii omanikäiaen miehen. Omille lapsille on hankittu elättäjä ja naisen talous on turvattu. Mitä kauniimpi fitnessmimmi sitä varmimmin rahanperässä.

Miten +40v nainen muka hankkiin omanikäisensä, jos katsoo tätä nykymaailman menoa? Yhä suurempia ikäeroja siellä sun täällä.

Toimari sitten muuttaa eläkepäiviksi moskovaan tai thaimaaseen ja kauniit nuoret naiset on taattu juttu.

Vierailija
64/92 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten +40v nainen muka hankkiin omanikäisensä, jos katsoo tätä nykymaailman menoa? Yhä suurempia ikäeroja siellä sun täällä.

Toimari sitten muuttaa eläkepäiviksi moskovaan tai thaimaaseen ja kauniit nuoret naiset on taattu juttu.

Julkkisten ja rikkaiden suuria ikäeroja on ollut maailman molemmat sivut. 40+ voi etsiä taviksen lompakon jatkeeksi. Toimarin sijainti häntä tuskin kiinnostaa eron jälkeen. eri

Vierailija
65/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehessä ei nykyään ikä juurikaan näy

Vierailija
66/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Bill Gates jää rannalle ruikuttamaan, jos Brad Pitt hakee seuraa.

Ei niillä ole ikäeroa kuin 10 vuotta. 56-vuotias Pitti siis kelpaa, kertokaas leidit, miksei samanikäiset suomiäijät?

Vierailija
67/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynikus kirjoitti:

>Bill Gates jää rannalle ruikuttamaan, jos Brad Pitt hakee seuraa.

Ei niillä ole ikäeroa kuin 10 vuotta. 56-vuotias Pitti siis kelpaa, kertokaas leidit, miksei samanikäiset suomiäijät?

Minulta menee aivot solmuun kun vain yritän analysoida, kuinka monta asiaa tuossa yhdessä lauseessa on väärin. "Pitt siis kelpaa". Oikeasti: ajatteleeko AIKUINEN mies, että aikuiset suomalaiset naiset miettivät, kelpuuttaisivatko he amerikkalaisen julkkiksen vai ei? Että naiset haaveilevat Pittistä? Ihan oikeasti? Kuinka usein kuvittelet suomalaisten tavisnaisten joutuvan pohtimaan, huolisivatko he Pittin? Mietitko sinä useinkin, huolisitko Angelina Jolien?

Oletko itse yli viisikymppinen mies? Jos, niin kerro minulle parisuhdehistoriastasi. Minkä ikäiset lapset sinulla on ja minkä ikäisten poikien kanssa tyttäresi seurustelee? Kuinka kauan olit heidän äitinsä kanssa yhdessä? Jos sinulla ei ole lapsia niin miksi ei, ettekö koskaan edes halunneet niitä?

Vai onko niin, että jäit itse kehityksessä sinne 14-vuotiaan tasolle, missä mietitään, kenet julkkiksen haluaisi tai kelpuuttaisi ja ketä ei? Eikä sinulla ole perhettä koskaan edes ollutkaan?

Vierailija
68/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissähän saa laitettua asetukset niin, että profiileja näytetään vain valitun ikähaarukan sisällä. Aniharvalla naisella haarukka on noin laaja. Miksi kahlata setien profiileja, kun kumppaniehdokkaita on pilvin pimein lähempänä omaakin ikää? Jokaista toimitusjohtajaa kohden on sata perusperttiä, ja jos ei ole asialle omistautunut golddigger, on kyllä hirveä homma seuloa joukosta lupaavat. Jos olisin 46-vuotias mies ja saisin hirveästi lähestymisyrityksiä kauniilta nuorilta naisilta, miettisin kyllä tarkkaan näiden naisten vaikuttimia. Aika iso on varmaan ihan jotain tatjanoiden feikkiprofiileja.

Vierailija
69/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmekymppinen ja voisin hyvin ottaa 46v miehen, mutta miehen pitäisi olla hyvässä kunnossa ja ookoon näköinen. Kaljamahaa en katselisi enkä mitäänsanomattoman näköistä.

Vierailija
70/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 41 v nainen olen jo kolme kertaa käynyt Tinder-treffeillä miehen kanssa, joka on valehdellut ikänsä:

-Eka profiilin mukaan 49 v - oikeasti 56

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Voi hemmetti mikä myötähäpeä! Akateemisesti koulutettuja miehiä kaikki. Yksi väitti, että ikä ”jäi” 8 v sitten päivittämättä. Uskoo ken haluaa. Kaksi muuta nauroi treffeillä räkäisesti ja sanoi huijanneensa tarkoituksella, jotta saisi lisää matcheja.

Noloa, säälittävää, epätoivoista!

Ei minua haittaa, jos mies on 52 v. Itse asiassa menee hakuhaarukkaani. Mutta valehtelu haittaa. Ja antaa miehestä nolon kuvan. Kun itse olin, olivat kuitenkin innolla mukana. Kyse ei siis matchien vähyydestä vaan siitä, että miehet eivät osaa hurmata. Treffejäkin arvottiin ja tapasin pari setää just heidän sanelunsa mukaan jossain lähiöbaarissa klo 21.30. Tavattuamme miehet olivat lääpällään. Mutta miksi ottaisin valehtelevan, vanhan papparaisen. Totuus näkyi heti ensisilmäyksellä.

Epäselväksi jäi myös, miksi mies tarvitsee lisää matcheja, kun kukaan näistä ei ollut aloitteellinen matchin jälkeen.

Vierailija
71/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, 41 v nainen olen jo kolme kertaa käynyt Tinder-treffeillä miehen kanssa, joka on valehdellut ikänsä:

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Voi hemmetti mikä myötähäpeä! Akateemisesti koulutettuja miehiä kaikki. Yksi väitti, että ikä ”jäi” 8 v sitten päivittämättä. Uskoo ken haluaa. Kaksi muuta nauroi treffeillä räkäisesti ja sanoi huijanneensa tarkoituksella, jotta saisi lisää matcheja.

Ei minua haittaa, jos mies on 52 v. Itse asiassa menee hakuhaarukkaani. Mutta valehtelu haittaa. Ja antaa miehestä nolon kuvan. Kun itse olin, olivat kuitenkin innolla mukana. Kyse ei siis matchien vähyydestä vaan siitä, että miehet eivät osaa hurmata. Treffejäkin arvottiin ja tapasin pari setää just heidän sanelunsa mukaan jossain lähiöbaarissa klo 21.30. Tavattuamme miehet olivat lääpällään. Mutta miksi ottaisin valehtelevan, vanhan papparaisen. Totuus näkyi heti ensisilmäyksellä.

Epäselväksi jäi myös, miksi mies tarvitsee lisää matcheja, kun kukaan näistä ei ollut aloitteellinen matchin jälkeen.

Vaikutat juuri sellaiselta kiukkuiselta nelikymppiseltä naiselta josta pääsin eroon enkä toista halua. Miksi naisista tulee tuollaisia ikääntyessä, se on minulle mysteeri.

Vierailija
72/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissähän saa laitettua asetukset niin, että profiileja näytetään vain valitun ikähaarukan sisällä. Aniharvalla naisella haarukka on noin laaja. Miksi kahlata setien profiileja, kun kumppaniehdokkaita on pilvin pimein lähempänä omaakin ikää? Jokaista toimitusjohtajaa kohden on sata perusperttiä, ja jos ei ole asialle omistautunut golddigger, on kyllä hirveä homma seuloa joukosta lupaavat. Jos olisin 46-vuotias mies ja saisin hirveästi lähestymisyrityksiä kauniilta nuorilta naisilta, miettisin kyllä tarkkaan näiden naisten vaikuttimia. Aika iso on varmaan ihan jotain tatjanoiden feikkiprofiileja.

Se vain on vähän erilaista tapailla 30v perusperttiä kun kovatuloista toimitusjohtajaa. Toimarin kanssa pikkuhousut kastuu.

Vierailija
73/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Vaikutat juuri sellaiselta kiukkuiselta nelikymppiseltä naiselta josta pääsin eroon enkä toista halua. Miksi naisista tulee tuollaisia ikääntyessä, se on minulle mysteeri.

Etkö sinäkään saanut valehdella ikääsi? Treffiseurasi kyseenalaisti sen? eri

Vierailija
74/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Etsit siis naista, joka sietää valehtelun.

Vierailija
75/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi suuri ikäero haittaa ap:ta koska jankkaa siitä sivutolkulla. Suurituloisuus on AINA plussaa, muista se.

Vierailija
76/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedätte, että ammattilaiset ovat siirtyneet deittipalveluihin sen jälkeen , kun eräs sivusto suljettiin. Nuorten naisten parveilu vanhan miehen ympärillä saattaa johtua myös siitä.

Vierailija
77/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin itse yhtä "CEO" tyyppiä. Persaukinen tyyppi jolla ei muuta ollut kuin traumoja menneestä. Näin Espoossa. Onnea seuraavalle gold diggerille :D

Vierailija
78/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko siellä tinderissä oikein, että olisi isotuloinen hopeakettu tarjolla?

Jännä muuten, että samat miehet joiden ainoa annettava suhteeseen on lompakko ja vaatimus naiselle ulkonäkö ja ikä, ovat myös niitä, jotka vinkuvat naisten olevan vain rahaa vailla.

Vierailija
79/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vain on vähän erilaista tapailla 30v perusperttiä kun kovatuloista toimitusjohtajaa. Toimarin kanssa pikkuhousut kastuu.

Joku hikinen toimitusjohtaja on varmaan maailman epäseksikkäin ammatti. Hyi helkkari. Tosin voihan sinulla tulla touhutippa housuun.

Vierailija
80/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

No näille papparaisille olisi kelvannut 10 vuotta nuorempi kaunis nainen. Mutta kun varaa on valita, niin ryhdyin sitten tapailemaan itseni ikäistä, komeaa ja mukavaa, akateemista miestä. Sellaisella ei ole komplekseja, jotka hankaloittavat suhdetta. Annan muillekin vinkin: lopulta se korkealle tähtääminen kannattaa. Ei kannata ottaa vanhaa miestä, koska ajattelisi, ettei muuhun ole mahiksia. Hyvällä itsetunnolla varustettu laatumies usein haluaa ikäisensä naisen. Nämä siipeensä saaneet pönkittävät itsetuntoaan nuoremmilla naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi