Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isotuloinen toimitusjohtajakaverini (46v) meni Tinderiin. Kaunista 3-kymppistä tulossa treffeille jonossa. Ikäero ei haittaa modernia naista.

Vierailija
18.02.2020 |

Hienoa

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynikus kirjoitti:

>Bill Gates jää rannalle ruikuttamaan, jos Brad Pitt hakee seuraa.

Ei niillä ole ikäeroa kuin 10 vuotta. 56-vuotias Pitti siis kelpaa, kertokaas leidit, miksei samanikäiset suomiäijät?

Täh. oletko Pittin näköinen..

vierestä

mies52v

Vierailija
82/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle turvattu ja suojattu tulevaisuus ja tuleville lapsille kanssa.

Järkevää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, 41 v nainen olen jo kolme kertaa käynyt Tinder-treffeillä miehen kanssa, joka on valehdellut ikänsä:

-Eka profiilin mukaan 49 v - oikeasti 56

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Voi hemmetti mikä myötähäpeä! Akateemisesti koulutettuja miehiä kaikki. Yksi väitti, että ikä ”jäi” 8 v sitten päivittämättä. Uskoo ken haluaa. Kaksi muuta nauroi treffeillä räkäisesti ja sanoi huijanneensa tarkoituksella, jotta saisi lisää matcheja.

Noloa, säälittävää, epätoivoista!

Ei minua haittaa, jos mies on 52 v. Itse asiassa menee hakuhaarukkaani. Mutta valehtelu haittaa. Ja antaa miehestä nolon kuvan. Kun itse olin, olivat kuitenkin innolla mukana. Kyse ei siis matchien vähyydestä vaan siitä, että miehet eivät osaa hurmata. Treffejäkin arvottiin ja tapasin pari setää just heidän sanelunsa mukaan jossain lähiöbaarissa klo 21.30. Tavattuamme miehet olivat lääpällään. Mutta miksi ottaisin valehtelevan, vanhan papparaisen. Totuus näkyi heti ensisilmäyksellä.

Epäselväksi jäi myös, miksi mies tarvitsee lisää matcheja, kun kukaan näistä ei ollut aloitteellinen matchin jälkeen.

Vaikutat juuri sellaiselta kiukkuiselta nelikymppiseltä naiselta josta pääsin eroon enkä toista halua. Miksi naisista tulee tuollaisia ikääntyessä, se on minulle mysteeri.

Etsit siis naista, joka sietää valehtelun.

Kiukkuisia ja pahantuulisia naisia on vähän 20v joukossa, mutta paljon 50v. Jotain siinä välillä tapahtuu.

Vierailija
84/92 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin itse yhtä "CEO" tyyppiä. Persaukinen tyyppi jolla ei muuta ollut kuin traumoja menneestä. Näin Eossa. Onnea seuraavalle gold diggerille :D

Jos tapaili pienituloista joka kertoo olevansa toimari, olet tapaillut pienituloista toimaria.

Vierailija
85/92 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, 41 v nainen olen jo kolme kertaa käynyt Tinder-treffeillä miehen kanssa, joka on valehdellut ikänsä:

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Voi hemmetti mikä myötähäpeä! Akateemisesti koulutettuja miehiä kaikki. Yksi väitti, että ikä ”jäi” 8 v sitten päivittämättä. Uskoo ken haluaa. Kaksi muuta nauroi treffeillä räkäisesti ja sanoi huijanneensa tarkoituksella, jotta saisi lisää matcheja.

Ei minua haittaa, jos mies on 52 v. Itse asiassa menee hakuhaarukkaani. Mutta valehtelu haittaa. Ja antaa miehestä nolon kuvan. Kun itse olin, olivat kuitenkin innolla mukana. Kyse ei siis matchien vähyydestä vaan siitä, että miehet eivät osaa hurmata. Treffejäkin arvottiin ja tapasin pari setää just heidän sanelunsa mukaan jossain lähiöbaarissa klo 21.30. Tavattuamme miehet olivat lääpällään. Mutta miksi ottaisin valehtelevan, vanhan papparaisen. Totuus näkyi heti ensisilmäyksellä.

Epäselväksi jäi myös, miksi mies tarvitsee lisää matcheja, kun kukaan näistä ei ollut aloitteellinen matchin jälkeen.

Vaikutat juuri sellaiselta kiukkuiselta nelikymppiseltä naiselta josta pääsin eroon enkä toista halua. Miksi naisista tulee tuollaisia ikääntyessä, se on minulle mysteeri.

Miesten vaihdevuodet ovat tieteellisesti kiistaton seikka. Olisko syynä se, että miehistä tulee 40-50 välillä androgyynejä äksyilijöitä, jotka menettävät miehisyyden. Heidän mielestään on naisen vika, että itsellä on niin paha ikäkriisi, ettei hyväksy totuutta omasta iästään. Tinderissäkin kun keski-ikäisiä miehiä katsoo, niin harva enää on miehekäs.

Itse jätin mieheni, koska hän oli jokaisena kuun päivänä kiukkuinen kuin pms-oireinen. 40 v nainen harvoin on vielä vastaavassa vaihdevuosimyllerryksessä.

Vierailija
86/92 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Etsit siis naista, joka sietää valehtelun.

Kiukkuisia ja pahantuulisia naisia on vähän 20v joukossa, mutta paljon 50v. Jotain siinä välillä tapahtuu.

20-vuotias tapailee letkeää ja rentoa nuorta miestä ja saa hyvää seksiä. 50-vuotias katselee saamatonta, rupsahtanutta mummelimiestä. Yritä siinä olla positiivinen.

Vierailija
87/92 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mitkä ovat hänen tulot ja omaisuus entä sinun oletteko persuja?

Vierailija
88/92 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tollanen toimari olla ihan hauska kertapano, jos sen kanssa vois leikkiä jotain härskiä "siivooja tulee kotikäynnille" -tyyppistä. Sääli, etten harrasta Tindereitä, vaan haen seuraa livenä.

Vierailija
89/92 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Toka muka 44 v - 52v

-Kolmas muka 47 v - 52 v

Miesten vaihdevuodet ovat tieteellisesti kiistaton seikka. Olisko syynä se, että miehistä tulee 40-50 välillä androgyynejä äksyilijöitä, jotka menettävät miehisyyden. Heidän mielestään on naisen vika, että itsellä on niin paha ikäkriisi, ettei hyväksy totuutta omasta iästään. Tinderissäkin kun keski-ikäisiä miehiä katsoo, niin harva enää on miehekäs.

Itse jätin mieheni, koska hän oli jokaisena kuun päivänä kiukkuinen kuin pms-oireinen. 40 v nainen harvoin on vielä vastaavassa vaihdevuosimyllerryksessä.

Jätit sun mielikuvitusmiehen sun mielikyvitusmaailmassa. Et muuta

Vierailija
90/92 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin itse yhtä "CEO" tyyppiä. Persaukinen tyyppi jolla ei muuta ollut kuin traumoja menneestä. Näin Eossa. Onnea seuraavalle gold diggerille :D

Jos tapaili pienituloista joka kertoo olevansa toimari, olet tapaillut pienituloista toimaria.

Niinhän se oli 😂 Se että on toimari, ei kerro mitään ihmisen luonteesta ja älykkyydestä. Eli niistä asioista jotka itseäni ihmisessä kiinnostavat. Toimareitakin on erilaisia..

Vierailija
91/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne naisetkaan tarkasti tietää tuloja, mutta tietävät että rahaa on

Vierailija
92/92 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne naisetkaan tarkasti tietää tuloja, mutta tietävät että rahaa on

Olisi mielenkiintoista ymmärtää, miksi joku haluaa naisen (tai miehen), joka on kiinnostunut vain hänen rahoistaan. Ilman omaisuutta sama ihminen ei edes haluaisi viettää aikaa yhdessä, puhumattakaan että osoittaisi haluavansa läheisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi