Isotuloinen toimitusjohtajakaverini (46v) meni Tinderiin. Kaunista 3-kymppistä tulossa treffeille jonossa. Ikäero ei haittaa modernia naista.
Kommentit (92)
Isotuloinen saa varmasti rahanahneet kimppuunsa, mutta moniko isotuloinen myös odottaa sitä että nainen taipuu mielipiteissään jne yhteen jos toiseenkin mitä mies haluaa, jos mies on hyvätuloinen johtaja?
Nämä jotka epäilee provoksi ilmeisesti ette tunne ketään hyvätuloisia miehiä jotka ovat Tinderissä. Todellakin tarjontaa on.
Vierailija kirjoitti:
A) olet valehdellut tulosi
B) odotas kun näet ne "kauniit kolmekymppiset". Kuvat 18 vuotta ja kiloa sitten.
C) luuletko tosissasi, että joku kämänen "toimitusjohtaja" yhden hengen ruostehitsiverstaasta vetoaa 😂
Hitsiverstaan toimari ei vetoakaan, mutta ison firman toimari vetoaa.
Kuka kirjoittaa Tinder profiiliin "Olen toimitusjohtaja".
Saati sitten kuka nainen tällaisesta ihastuu!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta kyllä naisia hyvät tulot miehellä kiinnostaa.
mies52v
Mitä olen näitä kovatuloisia treffaillut, niin niissä on se huono puoli, että ne tekee aivan liikaa töitä pystyäkseen mitään uutta parisuhdetta rakentamaan. Tätä nykyä jätän poikkeuksetta väliin. En ole itsekään mikään pienituloinen, mutta mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olen alkanut arvostaa muita asioita kuin rahaa.
Epäilemättä totta. Puhuinkin noin yleisesti. Rahalla on jopa liian suuri osuus naisten puolison valinnassa.
mies52v
Miehen status on naisille tärkeintä.
Bill Gates jää rannalle ruikuttamaan, jos Brad Pitt hakee seuraa.
Millaisessa maailmassa elät? Minkä ikäinen olet?794
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta kyllä naisia hyvät tulot miehellä kiinnostaa.
mies52v
Mitä olen näitä kovatuloisia treffaillut, niin niissä on se huono puoli, että ne tekee aivan liikaa töitä pystyäkseen mitään uutta parisuhdetta rakentamaan. Tätä nykyä jätän poikkeuksetta väliin. En ole itsekään mikään pienituloinen, mutta mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän olen alkanut arvostaa muita asioita kuin rahaa.
Epäilemättä totta. Puhuinkin noin yleisesti. Rahalla on jopa liian suuri osuus naisten puolison valinnassa.
mies52v
Joka päivä uusi itku samasta asiasta.
Lompakon naivat. Sitten kattovat kateellisina ikäisensä naisen upeita jamppoja. Kokemusra on.
Jos se kaveri on George Clooneyn näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Työ yleensä mainitaan Tinderissä
Mistä ne naiset edes tietää että onko rahaa vai ei?
Taitaa rahasta vinkuminen olla pienimunaisten juttuja
Kiitos vinkistä. Pitääpä laittaa toimitusjohtaja omaankiin profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se kaveri on George Clooneyn näköinen?
Ei tarvitse olla Clooney jos statusta ja valtaa, mutta susirumana ei saa kauneimpia kolmekymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Isotuloinen saa varmasti rahanahneet kimppuunsa, mutta moniko isotuloinen myös odottaa sitä että nainen taipuu mielipiteissään jne yhteen jos toiseenkin mitä mies haluaa, jos mies on hyvätuloinen johtaja?
Ei taida tämän yläpeukuttajat tuntea yhtään isotuloista johtajaa. Tuntemani ovat "siviilissä" ja suhteissaan ihan hyviä tyyppejä, eivät taivuttele kanssa ihmisiään.
-ei johtaja, muuten vaan isotuloinen
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on mahdollisuus ilmoittaa työnsä/työpaikkansa sekä koulun jota käynyt. Aika moni on sen jopa täyttänyt eli vaikkapa ”CEO at Oy Firma Ab”.
Kyllä näitä näkee ja ovat ihan tottakin, vaikka valehdellakin voi.
No eihän se varakkuus nyt sentään mikään estekään ole! Good for you.
Mikä tämän avauksen funktio on? Keskustelunavausta en tästä löydä, vain toteamuksen. Jokainen varmasti tietää ennestäänkin, että Tinderissä on miehiä, jotka etsivät itseään nuorempia kauniita naisia, ja naisia jotka etsivät varakasta miestä. Mikä tässä on uutuusarvo tai pointti tai keskustelun herättäjä?
Eihän tuo ole ikäero eikä mitään. Nelikymppinen mies ja kolmekymppinen nainen on normaalia, vaikka ei olisi toimitusjohtaja. Tässä iässä ollaan jo toisella kierroksella ja me ollaan parempia kuin nuo kypsymättömät pojanklopit.
nelikymppinen mies
Onneksi ei ole tarvetta olla Tinderissä. Täältä olen oppinut, että haluttuja "ulkoisia" ominaisuuksia miehessä ovat mm. pituus, hyvät tulot, arvostettu ammatti, timmi kroppa, sopivasti kertynyt mammonaa tavalla tai toisella. (No, Sinä hoikka, koulutettu, lähes huippumalli ja timmissä kunnossa oleva loistava persoona voit hyvin olla onnellinen sinun miehesi kanssa vaikkei hänellä noita olisikaan, mutta monille tärkeät)
Oudosti kuitenkin usean ketjun peukotuksista päätellen turn off ja deal braker on noiden ominaisuuksien "mainostaminen"/esille tuominen?
Sitten tietysti kaiken em. lisäksi täytyy olla se "jokin" jonka nainen ilmeisesti kasvokuvasta näkee.
Samaa vähän kuin, ettei saa olla sohvaperuna tai pelkästään suhteessa kiinni, pitää olla omaakin elämää, mutta silti harrastuskuvat yöks ?
Timmi kroppa pitää olla, shokki kun punkero tuleekin treffeille, mutta paidaton kuva turn off?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole ikäero eikä mitään. Nelikymppinen mies ja kolmekymppinen nainen on normaalia, vaikka ei olisi toimitusjohtaja. Tässä iässä ollaan jo toisella kierroksella ja me ollaan parempia kuin nuo kypsymättömät pojanklopit.
nelikymppinen mies
Löysäpeppuinen mies, jonka mukana tulee lapsia ja ex. Miten olisi parempi kuin kiinteä viriili nuori mies.
Joidenkin naisten. Sille ei kukaan tietysti voi mitään, jos sinä kuolaat nimenomaan vain näitä onnenonkijoita. Suurin osa kuitenkin pariutuu oman ikä- ja sosiaaliluokan sisällä eikä jahtaa mitään rikkaita vanhoja pappoja.
-eri