Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-v tyttö ei pidä miesystävästäni

Vierailija
18.02.2020 |

Puolitoista vuotta sitten erosin isästään ja aloin seurustelemaan nykyisen miehen kanssa. Tavataan yleensä joka toinen tai kolmas päivä, useammin meillä kuin miehellä. Jos siis menen miehelle niin tytär ei tule mukaan.

Aina kun mies tulee tänne, tyttö sulkeutuu huoneeseensa (jossa kyllä yleensäkin viettää suurimman osan ajasta ellei ole koulussa), eikä tule sieltä kuin syömään tai vessaan. On ujo, mutta ei todellakaan avaa suutansa kun mies on täällä. Muuten saa välillä jotain puheripuleita ja palpattaa menemään, mutta ei koskaan kun ollaan kolmistaan. Aina huokailee kun kerron miehen tulevan, taitaa olla usein innoissaan kun itse menen pois hänen luokseen.

Ei siis olla mitään isäpuolihommeleita todellakaan pakotettu eikä koskaan ollut tarkoitukskaan. Ei edes muuteta yhteen, en halua enää yhteiseloa miehien kanssa entisen suhteen jälkeen.

Ärsyttää vaan toi nenän nyrpistely, ihan perusmukava mies. Miksei voi tulla näyttämään enää naamaansa ja miksei voida olla kolmin? Olisi ihanaa lähteä kolmistaan jonnekin retkille mutta tyttö ei halua mukaan. Mistä johtuu?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota muutama vuosi, että tytär muuttaa pois kotoa, niin sitten voit vapaasti tuoda miehiä kotiinne.

Sen takia pitää laittaa hyvä ja terve parisuhde roskiin? Tytön takia? Totta kai mä tiesin että lapsen kasvattaminen vaatii paljon mutta ihan oikeasti kyllä mä nyt seurustella saan??

Vierailija
42/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tytär voisi muuttaa isän luo asumaan, niin voisitte sitten rauhassa kuherrella kotona :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tytär voisi muuttaa isän luo asumaan, niin voisitte sitten rauhassa kuherrella kotona :)

Ei hänen isänsä osaa pitää lapsista huolta. Mähän sen kasvatin vaikka yhdessä oltiin.

Vierailija
44/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota muutama vuosi, että tytär muuttaa pois kotoa, niin sitten voit vapaasti tuoda miehiä kotiinne.

Sen takia pitää laittaa hyvä ja terve parisuhde roskiin? Tytön takia? Totta kai mä tiesin että lapsen kasvattaminen vaatii paljon mutta ihan oikeasti kyllä mä nyt seurustella saan??

No mutta hyvänen aika. Tottakai sinä saat seurustella.

Alkakaapas hakea tytölle omaa asuntoa. Moni 16-vuotias asuu jo lapsuudenperheestä erillään.

Vierailija
45/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T: Jannica, 14-hyvin-aikuinen-wee.

Vierailija
46/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkakaapas hakea tytölle omaa asuntoa. Moni 16-vuotias asuu jo lapsuudenperheestä erillään.

Täytyy muistaa, ettei sulla ole aikaa maailman tappiin. Nyt äkkiä turha teini pois kotoa ja lymyilemästä ikävästi huoneessaan!

Vierailija
47/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies rajoittaa tosi paljon tytön elämää omassa kodissa. Hän ei voi vapaasti olla kodissaan. Joka toinen päivä tapatuva vierailu on tosi usein. Mies keskittyköön työn hakuun.

Vierailija
48/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun toiveesi yhteisestä ajasta tyttären ja miehen kanssa, mutta mun mielestä vaadit nyt tyttäreltä liikaa. Vieras ihminen omassa kodissa ei varmaan miellytä ketään. Anna hänen olla rauhassa, mikäli suhde jatkuu, voi tyttökin pikkuhiljaa osoittaa halua tutustua tähän mieheen. Mutta nyt sun pitää mennä tyttären tahtiin, älä ole itsekäs.

Vierailija
49/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy muistaa, ettei sulla ole aikaa maailman tappiin. Nyt äkkiä turha teini pois kotoa ja lymyilemästä ikävästi huoneessaan!

Joko tyttö on päättänyt peruskoulunsa? Kannattaa laittaa hänet sen jälkeen ammattiopistoon oppimaan jotakin, minkä oppii mahdollisimman lyhyessä ajassa. Jos hyvin käy, pääset elatusvelvollisuudestasi jo hänen ollessaan 18, kun tytöllä on ammatti ja hän pystyy ottamaan kokonaisuudessaan vastuun itsestään.

Ja sinulle ja tuoreelle ja terveelle parisuhteellesi jää aikaa maailman tappiin asti!

Vierailija
50/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet heti eron jälkeen alkanut seurustella uuden miehen kanssa, niin onhan siinä nuorelle ollut iso elämänmuutos: perhe on hajonnut ja samantien joku ukko alkaa pyöriä kotona.

Ehkä tyttö tuntee itsensä syrjäytetyksi ja ei tärkeäksi, kun äiti viettää päivittäin aikaa miehen kanssa. Vietätkö hänen kanssaan aikaa?

Ehkä mies tuntuu vain vieraalta ja periaatteessa ärsyttävältä tyypiltä, joka vie äitin huomion. Hänhän voi myös ajatella, että mies on syy eroon. 16-vuotias on kuitenkin vielä lapsi siinä määrin, että tarvitsee aikuisen tukea. Tyttö käyttäytyy tilanteeseen nähden ”hyvin”, vetäytyy pois tieltä.

Mulle tulee fiilis, että tyttö tuntee itsensä jätetyksi aika yksin, eron ja uuden suhteen edessä.

Olen itsekin eronnut, tosin jo vuosia sitten, ja saman ikäisen teinitytön äiti. Mulla ei ole ollut noin pitkää tai tiivistä suhdetta, mutta voisin kuvitella, että ei tyttö kovin innostunut olisi viettämään aikaa mun ja jonkun hänelle vieraan miehen kanssa.

Vierailija
51/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisittekoedes kertoa miksi alapeukutatte!?

Koska ne on k**ipäitä av mammoja.

Vierailija
52/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies rajoittaa tosi paljon tytön elämää omassa kodissa. Hän ei voi vapaasti olla kodissaan. Joka toinen päivä tapatuva vierailu on tosi usein. Mies keskittyköön työn hakuun.

Hei haloo. Tyttöhän se on se, joka rajoittaa muita. Hän rajoittaa äitinsä seksielämää ja äidin miesystävän luonnollista liikuskelua naisen kämpillä.

Vierailija
53/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta juu, sehän kiva. "Saat muuttaa pois kotoa ku äiti seurustelee nyt." Tässä kasvatetaan vahvaa itseluottamusta nuorelle!

Vierailija
54/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme negiksiä tällä palstalla taas.

Kysyin että miksi tyttö ei pidä miehestäni, kuitenkin kunnollinen, pitää itsestään hhuolta, työttömyys väliaikaista eikö sillä tytölle pitäisi olla mitään väliä. En vain ymmärrä miksei voi viettää aikaa kanssamme. Älkää jaksako tarttua turhiin ykstyskohtiin. 

Tottakai mä välitän tyttärestä enkä sitä vielä voi päästää yksin maailmalle, en mä sen vuokria pysty kustantaa. Haluaisin vain tasapainon molemmille, viettää aikaa moelmpien kanssa jopa yhdessä, koska se on ihanaa. Kaksi rakastamaani samassa porukassa kanssani. En ymmärrä miksei voi viettää aikaa yhdessä. Mikä siinä on niin vaikeaa? En edes vaadi tytön kaverisuhteilta aikaa, tottakai hän saa olla niiden kanssa enkä tuputa perheajanviettoa silloin hänelle.

Vierailija
55/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta juu, sehän kiva. "Saat muuttaa pois kotoa ku äiti seurustelee nyt." Tässä kasvatetaan vahvaa itseluottamusta nuorelle!

Parempihan se on asua omillaan kuin olla äitinsä ja tämän miesystävän riesana.

Vierailija
56/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin että miksi tyttö ei pidä miehestäni, kuitenkin kunnollinen, pitää itsestään hhuolta, työttömyys väliaikaista eikö sillä tytölle pitäisi olla mitään väliä. En vain ymmärrä miksei voi viettää aikaa kanssamme. Älkää jaksako tarttua turhiin ykstyskohtiin. 

Tottakai mä välitän tyttärestä enkä sitä vielä voi päästää yksin maailmalle, en mä sen vuokria pysty kustantaa. Haluaisin vain tasapainon molemmille, viettää aikaa moelmpien kanssa jopa yhdessä, koska se on ihanaa. Kaksi rakastamaani samassa porukassa kanssani. En ymmärrä miksei voi viettää aikaa yhdessä. Mikä siinä on niin vaikeaa? En edes vaadi tytön kaverisuhteilta aikaa, tottakai hän saa olla niiden kanssa enkä tuputa perheajanviettoa silloin hänelle.

Jos rakastat tytärtäsi, annat hänelle aikaa tottua tilanteeseen.

Vierailija
57/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että et näemmä pysty yhtään asettumaan tyttäresi asemaan. Ajattelusi on sen verran itsekeskeistä, että vaikuttaa selvältä provolta.

Vierailija
58/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v valitsee itse seuransa. Hän ei ole 6v.

Vierailija
59/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä viettämään ihanaa perheaikaa isäsi ja äitipuolesi tai äitisi ja isäpuolesi kanssa.

Vierailija
60/99 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet heti eron jälkeen alkanut seurustella uuden miehen kanssa, niin onhan siinä nuorelle ollut iso elämänmuutos: perhe on hajonnut ja samantien joku ukko alkaa pyöriä kotona.

Ehkä tyttö tuntee itsensä syrjäytetyksi ja ei tärkeäksi, kun äiti viettää päivittäin aikaa miehen kanssa. Vietätkö hänen kanssaan aikaa?

Ehkä mies tuntuu vain vieraalta ja periaatteessa ärsyttävältä tyypiltä, joka vie äitin huomion. Hänhän voi myös ajatella, että mies on syy eroon. 16-vuotias on kuitenkin vielä lapsi siinä määrin, että tarvitsee aikuisen tukea. Tyttö käyttäytyy tilanteeseen nähden ”hyvin”, vetäytyy pois tieltä.

Mulle tulee fiilis, että tyttö tuntee itsensä jätetyksi aika yksin, eron ja uuden suhteen edessä.

Olen itsekin eronnut, tosin jo vuosia sitten, ja saman ikäisen teinitytön äiti. Mulla ei ole ollut noin pitkää tai tiivistä suhdetta, mutta voisin kuvitella, että ei tyttö kovin innostunut olisi viettämään aikaa mun ja jonkun hänelle vieraan miehen kanssa.

No perhe oli kyllä hajalla jo päivästä 0. Oikeastaan ainoa muutos oli että muutettiin eri taloon. Ei kauas lapsuudenkodistaan vaan ihan lähelle, koulu ja kaverit pysyi samana. Millä tavalla yksin? Koitan ottaa sitä ihan munkin kanssa mukaan juttuihin ihan ruuanlaitosta pikkumatkoihin, mutta ei kelpaa kuin vain läppärin seura huoneessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän