Ärsyttävin mainos
Kommentit (12)
trivaaago ! toisena saksalainen, surkeasti dupattu tiskiainemainos
Nykyään ei mikään. Telkkari on kytketty vain blu ray-soittimeen, radiota en ole omistanut vuoden 1997 jälkeen ja nettiselaimessa adblock. Lehtiä en tilaa ja postilaatikossa mainoskielto. Mainosmiesten propaganda ei ole mun juttu.
Oikotie:n mainokset Puun ja iloliemeen ihastuneen sössöttäjän äänet.
Toinen Puuilon kiekaisu "En....tuuuun"-rääkäisy, on vain ja ainoastaan ärsyttävä ja luotaantyöntävä. Enkä todellakaan "tuu" heille ostamaan mitään.
Vanhojen akkojen inkontinenssisuojamainos joka on niin pitkäkin.vahva suosikkini inhotuksekseni.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei mikään. Telkkari on kytketty vain blu ray-soittimeen, radiota en ole omistanut vuoden 1997 jälkeen ja nettiselaimessa adblock. Lehtiä en tilaa ja postilaatikossa mainoskielto. Mainosmiesten propaganda ei ole mun juttu.
Hyvin olet suojautunut!
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin vainoharhainen?
Tuukko hakeen....puuiloako lienee.
Ei ole aikomusta käydä puuilossa päinkään.
DNA Pouta imitaatio. En myöskään tajua miksi mainosten musa on niin hirveää älämölöä. Paras mainos ikinä tais olla se bissemainos, missä ainoa ääni oli järveltä kantautuva kuikan laulu.
44 vuotias esivaihdevuosista kärsivä nainen.
Tampax mainos on aika ärsyttävä. Ja kaikki missä on Anna Puun ääni.