Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei halua suuseksiä

Vierailija
18.02.2020 |

On sellainen ongelma, ettei vaimo halua saada suuseksiä. Ei ole koskaan halunnut. Ei kyllä itsekään anna sitä. Jos joskus tekee, niin kortsu pitää laittaa, koska bakteerikammo. Olemme olleet pitkään yhdessä ja on seksiä muuten kyllä, mutta tämä rassaa. Tulihan tämä yllätyksenä, kun joskus luulin kaikkien naisten haluavan. Itseä kiihottaisi ihan helvetisti antaa sitä, vaikka joka päivä. Ilman vastapalvelustakin. Jos hän joskus on alentunut olemaan nuoltavana, niin kyllähän niitä harvoja kertoja lämmöllä. En usko olevani huonokaan siinä, mutta häntä ei vaan nappaa. No miten on naiset, iljettääkö teitä olla nuoltavana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettää. Miehen taidoilla ei ole väliä, pidän suuseksin vastaanottamista vastenmielisenä. 

Itse kyllä voin antaa toiselle suuseksiä, kumin kanssa se on kaikkein miellyttävintä, mutta vakipartnerin kanssa kumittakin onnistuu. 

Vierailija
2/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen haluaa. Haluavat mielummin penetraation paksulla vehkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua minäkään. Kunnioita vaimosi rajoja, kaikki eivät tykkää kaikesta.

Ja jos homma on itselleis kynnyskysymys, vaihda vaimoa.

Vierailija
4/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen haluaa. Haluavat mielummin penetraation paksulla vehkeellä.

Ja toisille molemmat.

Vierailija
5/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaavassa elämäntilanteessa koin vaivaannuttavana miehen antaman suuseksin. Koska mies innoissaan ja odottaa, että nautin kovasti. Luo suorituspaineita minulle. Hankaluutena siis se, että kun on stressin takia vaikeampi virittäytyä seksin tunnelmaan, on vielä hankalampaa olla siinä "tarkastelun alla". Seksiinkin tulee vain paineita. Minun on myös hyvin vaikea laueta suuseksissä.

Lähinnä jos pystyn enemmän rentoutumaan ja heittäytymään, se on lämmittelynä ihan miellyttävää. Minua kuitenkin laukeamista ajatellen kiihottaa enemmän se tilanne, että mies on hyvin kiihottunut ja siksi paneminen on se tilanne, missä laukean, kun kiihotus on oikea.

Suostuuko vaimo 69:iin?

Vierailija
6/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iljettää. Miehen taidoilla ei ole väliä, pidän suuseksin vastaanottamista vastenmielisenä. 

Voitko kuvailla miksi?

-ei ap-

Vierailija
7/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaavassa elämäntilanteessa koin vaivaannuttavana miehen antaman suuseksin. Koska mies innoissaan ja odottaa, että nautin kovasti. Luo suorituspaineita minulle. Hankaluutena siis se, että kun on stressin takia vaikeampi virittäytyä seksin tunnelmaan, on vielä hankalampaa olla siinä "tarkastelun alla". Seksiinkin tulee vain paineita. Minun on myös hyvin vaikea laueta suuseksissä.

Lähinnä jos pystyn enemmän rentoutumaan ja heittäytymään, se on lämmittelynä ihan miellyttävää. Minua kuitenkin laukeamista ajatellen kiihottaa enemmän se tilanne, että mies on hyvin kiihottunut ja siksi paneminen on se tilanne, missä laukean, kun kiihotus on oikea.

Suostuuko vaimo 69:iin?

Ei kyllä siihenkään. Olisi haaveena se.

Vierailija
9/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän suuseksistä, ei siis iljetä. Ja ennenkaikkea silloin on hyvä tilanne, jos mies tykkää sitä antaa ja jopa kiihottuu siitä. 

Vierailija
10/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan puolisoni siitä ole oikein koskaan pitänyt. Ennen sain nuolla, jopa pyllyäkin, mutta nykyään en saa. Eikä hän myöskään enää ota suihin, vaikka en suuhun tai naamalle tulekaan, sitä kokeiltiin joskus kerran. Ei vaan kuulemma halua että naamani on hänen mehuisssaan, muuta syytä en ole kuullut. Ehkä oikea syy on synnytyksissä muotoa muuttanut alapää, sitä hän on murehtinut. Harmittaa mutten painosta, kuten en muuhunkaan mitä toinen ei halua tehdä.

Vierailija
11/12 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksihän on ihanaa.

Luuleeko vaimosi maistuvansa tai haisevansa pahalta? Tykkääkö, että oma pillu on kaunis? Saako orgasmia niin? Osaatko tehdä sen juuri niin kuin hän toivoisi?

Jos kaikki ok niin ei voi todeta kuin että ei tykkää niin ei tykkää.

Vierailija
12/12 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa seksin suhteen tylsiä naisia.

Ei taida tuolla menolla pariuskollisuutta löytyä.