Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimmo Vehviläinen tyttärestään "Elämäni rakkaus". Creepyä?

Vierailija
18.02.2020 |

Muutenkin ihan puliukon näköinen äijä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tytär.

Vierailija
2/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhan pitääkin olla elämän rakkauksia. On aika pinnallista ajatella että sana rakkaus käsittää vain eroottisen rakkauden. Ja moniko oikeasti on elänyt vuosikymmeniä onnellisesti sellaisessa parisuhteessa jota voi sanoa elämänsä rakkaudeksi? Sellainen on satua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yllättynyt että sillä on tytär. Ei vaikuta perus heterolta...

Vierailija
4/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nminunkin lapseni ovat minun elämäni rakkaudet, samoin heidän isälleen.

Vierailija
5/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaan erilainen suhde lapsiinsa 🤷🏼‍♀️ mulla aika etäiset välit isään niin kuulosti myös omaan korvaan oudolta :s

Vierailija
6/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla sanoilla Leppilampi tyttärensä just esitteli.

Vierailija
7/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös häiritsee kun nämä julkkismiehet jotka ei koskaan aiemmin ole lapsiaan missään esitellyt, niin yhtäkkiä julkaisevat lähes aikuisesta tyttärestään noita kuvia vastaavilla kuvateksteillä.

Oikeastihan henkilö haluaa esitellä, että katsokaa kuinka kaunis nainen tyttäreni on ja sinänsä ajatus on kyllä kieltämättä outo...

Vierailija
8/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, no ei ole yhtään mitään creepyä. Jokainen, joka ymmärtää terveen vanhempi- lapsi suhteen niin varmaan tajuaa, että tässä tarkoitetaan rakautta siinä kontekstissa. 

Vierailija
9/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, no ei ole yhtään mitään creepyä. Jokainen, joka ymmärtää terveen vanhempi- lapsi suhteen niin varmaan tajuaa, että tässä tarkoitetaan rakautta siinä kontekstissa. 

No, "rakas lapseni ja ylpeyteni aihe". Jotain tollasta sopis paremmin. "Elämäni rakkaudella" kyllä yleensä tarkoitetaan puolisoa ja siippaa.

Vierailija
10/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös häiritsee kun nämä julkkismiehet jotka ei koskaan aiemmin ole lapsiaan missään esitellyt, niin yhtäkkiä julkaisevat lähes aikuisesta tyttärestään noita kuvia vastaavilla kuvateksteillä.

Oikeastihan henkilö haluaa esitellä, että katsokaa kuinka kaunis nainen tyttäreni on ja sinänsä ajatus on kyllä kieltämättä outo...

Mitä outoa siinä on jos isä on ylpeä tyttärestään?

Vierailija
11/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli vanhojenpäiväkuva. Isät ei saa niitä julkaista? Äidit vaan? Musta oli ihanasti sanottu tuo elämäni rakkaus.

Vierailija
12/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen sanavalinta kyllä. Ei vissiin ole paljoa kirjoja luettu, kun ei kielikorvaa ole yhtään.

Vierailija
13/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. Alitajuista tuotosta.

Vierailija
14/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko insta on greepyä, aikuiset ihmiset laittaa typeriä kuvia ja kirjoittaa niihin vielä typerämpiä tekstejä.

Vierailija
15/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sekin creepyä, kun nainen sanoo, että lapset ovat hänelle rakkainta maailmassa? Ei tietenkään, kun sanoja on äiti eikä isä.

Vierailija
16/16 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollu vaikeuksia erottaa Kimmo Vehviläinen, Kim Sainio ja Sami Kuronen, että kuka on kuka.