Kimmo Vehviläinen tyttärestään "Elämäni rakkaus". Creepyä?
Kommentit (16)
Lastenhan pitääkin olla elämän rakkauksia. On aika pinnallista ajatella että sana rakkaus käsittää vain eroottisen rakkauden. Ja moniko oikeasti on elänyt vuosikymmeniä onnellisesti sellaisessa parisuhteessa jota voi sanoa elämänsä rakkaudeksi? Sellainen on satua.
Olin yllättynyt että sillä on tytär. Ei vaikuta perus heterolta...
Nminunkin lapseni ovat minun elämäni rakkaudet, samoin heidän isälleen.
Joillakin vaan erilainen suhde lapsiinsa 🤷🏼♀️ mulla aika etäiset välit isään niin kuulosti myös omaan korvaan oudolta :s
Samoilla sanoilla Leppilampi tyttärensä just esitteli.
Minua myös häiritsee kun nämä julkkismiehet jotka ei koskaan aiemmin ole lapsiaan missään esitellyt, niin yhtäkkiä julkaisevat lähes aikuisesta tyttärestään noita kuvia vastaavilla kuvateksteillä.
Oikeastihan henkilö haluaa esitellä, että katsokaa kuinka kaunis nainen tyttäreni on ja sinänsä ajatus on kyllä kieltämättä outo...
Öööh, no ei ole yhtään mitään creepyä. Jokainen, joka ymmärtää terveen vanhempi- lapsi suhteen niin varmaan tajuaa, että tässä tarkoitetaan rakautta siinä kontekstissa.
Vierailija kirjoitti:
Öööh, no ei ole yhtään mitään creepyä. Jokainen, joka ymmärtää terveen vanhempi- lapsi suhteen niin varmaan tajuaa, että tässä tarkoitetaan rakautta siinä kontekstissa.
No, "rakas lapseni ja ylpeyteni aihe". Jotain tollasta sopis paremmin. "Elämäni rakkaudella" kyllä yleensä tarkoitetaan puolisoa ja siippaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua myös häiritsee kun nämä julkkismiehet jotka ei koskaan aiemmin ole lapsiaan missään esitellyt, niin yhtäkkiä julkaisevat lähes aikuisesta tyttärestään noita kuvia vastaavilla kuvateksteillä.
Oikeastihan henkilö haluaa esitellä, että katsokaa kuinka kaunis nainen tyttäreni on ja sinänsä ajatus on kyllä kieltämättä outo...
Mitä outoa siinä on jos isä on ylpeä tyttärestään?
Sehän oli vanhojenpäiväkuva. Isät ei saa niitä julkaista? Äidit vaan? Musta oli ihanasti sanottu tuo elämäni rakkaus.
Kummallinen sanavalinta kyllä. Ei vissiin ole paljoa kirjoja luettu, kun ei kielikorvaa ole yhtään.
Kuvottavaa. Alitajuista tuotosta.
Koko insta on greepyä, aikuiset ihmiset laittaa typeriä kuvia ja kirjoittaa niihin vielä typerämpiä tekstejä.
Onko sekin creepyä, kun nainen sanoo, että lapset ovat hänelle rakkainta maailmassa? Ei tietenkään, kun sanoja on äiti eikä isä.
Mulla on aina ollu vaikeuksia erottaa Kimmo Vehviläinen, Kim Sainio ja Sami Kuronen, että kuka on kuka.
Kaunis tytär.