Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko kellertävä, punertava vai neutraali iho?

Vierailija
18.02.2020 |

Jos ei osaa katsoa ranteiden verisuonien väristä....

Kun ilmeisesti meikkivärit valitaan sen mukaan onko kellertävä, neutraali vai punertava.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuttava tuo ajatus, että kesän sävyt olisivat hienostuneita. Turhatutuneena olen joskus ajatellut, että muut maalaavat oikeillä VÄREILLÄ, mutta vaaleille kesille on jaossa jäänyt pelkästään valkoisella laimennettuja vesivärejä. Heti jos vähän irrottelee esimerkiksi huulipunan kanssa, niin näyttää vain räikeältä ja halvalta. Niin väärin, kun muilla se sama sävy näyttää hillityn tyylikkäältä - tai ainakin normaalilta, vaikkei ihan mätsäisikään.

Itse jaan tämän ongelman kanssasi, olen siis pehmeä kesä. Lisäksi, kun itselläni on rosacea, arkailen käyttää punaisen sävyjä vaatteissa - jopa niitä, jotka ovat pehmeän kesän paletissa. Mikä tahansa huulipunakin tuntuu korostavan punaisuutta ja ihon epätasaisuutta, ja auta armias, jos tulee joskus valittua liian tumma, liian kirkas tai liian oranssi huulipuna.

Viihdyn siis parhaiten erilaisissa vaaleanharmaan sävyissä tai sellaisissa väreissä, jotka ovat lähellä harmaata. Enkä käytä huulipunaa.  :D 

Vierailija
82/82 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan saanut selvyyttä omasta sävystä! Saa auttaa jos joku keksii mikä olen.

Silmät on vihreänruskeat. Hiukset kullanvaaleat. Palan todella helposti auringossa ja tosi vaalea iho, olen aina kalpea ja meikkivoiteena lumene cc ivory. Posket punottaa helposti. Verisuonet näyttää mun mielestä... no tätä just en tiedä! Ei ne ole siniset mutta ei vihreätkään. Mulla on oman väriset hiukset eli kullanvaaleat nyt mutta silloin kun oli punaiset, monet luuli että olen aito punapää.

Mikä ihme olen?

Tuli mieleen, että saatat olla pehmeä syksy (soft autumn) tai siihen suuntaan. Silmien ja hiusten lämmin sävy voisi viitata tähän, ja lisäksi punaisen hiusvärin sopivuus myös viittaisi lämpimän tyypin suuntaan. 

Itse olen vaaleanruskeahiuksinen pehmeä kesä (soft autumn). Kun vaalensin hiuksiani, ihmiset luulivat minun olevan aito blondi. Ilmeisesti vaalennuksen myötä minusta tuli enemmän light summer. Punaiset hiukset sen sijaan eivät sopineet minulle yhtään vaan näyttivät turhan räikeiltä naamaani vasten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla