Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juu tosiaan henkilö esti numeroni ihan yhtäkkiä. Ei mitään riitaa

Vierailija
18.02.2020 |

Nukahdin iltapäivällä ja nukuin ihan hullun kauan. En käsitä miten ihminen voi edes nukkua silläviisiin. No herätessä huomasin, että minut oli blokattu. Numero ja whatsapp. Mitä hittoa?!

Henkilö on matkalla lomakohteeseen ja matkaan sisältyi välilasku, tietääkseni vain yksi.

Tosiaan yhtään mitään riitaa ei ollut enkä unissani tekstaillut mitään. En tiedä missä vaiheessa hän on estänyt minut enkä ole saanut mitään yhteyttä häneen nyt. Mitä en ihmettele, lentokoneessa kun luultavasti on. Mietiskelin hetken ja tajusin, että hyvin todennäköisesti paikallaolotietoni ei ole näkynyt hänelle ja koska minulla ei ole profiilikuvaa, on näyttänyt että olen estänyt henkilön. Sitten hän on kiivastuksissaan estänyt minut. Ehkä tälläkin hetkellä kihisee kiukusta täysin turhaan??

Mitään muuta loogista selitystä en keksi. Kaikki oli aivan ok kun hän lähti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään, että puhelin temppuilee yläilmoissa ja ulkomailla, mutta sitä ihmettelen, että jos hän on oikeasti luullut minun estäneen hänet täysin puskista... Niin miksi ei mieti ennen kuin alkaa kostotoimenpiteisiin. Mitä ihmeen syytä minulla olisi estää hänet?? Kaikista eniten syvältä on se kun ei tiedä totuutta!!

Vierailija
2/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että hän luottaisi minuun ja tietäisi, etten ikinä blokkaisi häntä täysin puskista. Minulla on kokemusta henkilöstä, joka epäili minua kaikesta. En olisi uskonut että se voi tuntua niin pahalta, että toinen pitää minua niin hämäränä ja epäilyttävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tässä täytyy odottaa ja miettiä yksinään, että mitä hittoa tämä nyt on. En jaksa enää pähkäillä. Mitä enemmän ajattelen asiaa, sen varmempi olen siitä teoriastani. Mutta mitä jos hän on oikeasti vain heivannut minut ulos elämästään ilman mitään syytä? En kyllä mitenkään osaisi uskoa sitä. Ei kävisi järkeen sitten mitenkään.

Vierailija
4/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuulostat sekopäältä.

Vierailija
5/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele.

Vierailija
7/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on matkalla lomakohteeseen ja otti lomaa susta. Olet varmaan läheisriippuvainen tai ainakin viestittelet jatkuvasti, niin pieni hengähdys on paikallaan.

Vierailija
8/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on matkalla lomakohteeseen ja otti lomaa susta. Olet varmaan läheisriippuvainen tai ainakin viestittelet jatkuvasti, niin pieni hengähdys on paikallaan.

No eipä me edelleenkään tarvita lomaa toisistamme. Viihdymme yhdessä ja ikävöimme.

Vierailija
9/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä kuulostat sekopäältä.

Eikä vaan kuulosta. ON

Vierailija
10/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap annoitko itsellesi sydäntykkäyksen? :DD

Vierailija
11/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaminen ja puhelun vastaanotto on kallista ja fiksua estää turhat kontaktit. Lisäksi joskus haluaa olla oikeasti lomalla ihan tavoittamattomissa. Se on ihanaa irtautua oravanpyörästä ja some/kännyriippuvaisuudesta. Kokeile!

Vierailija
12/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tosiaan juu. :)

Vierailija
13/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Leevi niin blokkaamiseen on kyllä syynsä. Sä et vaan koskaan kuuntele toisia niin siksi sulle ei mene perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä