Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luuydinpunktio, kokemuksia
Xxx
18.02.2020 |
Kelle tehty, miksi? Itsellä olisi tuo edessä viikon päästä. Ahdistaa, pelottaa. Itselle tehdään siksi kun trombosyytit olleet jatkuvasti koholla (400-460), leukkarit 9-12 välillä ja crp 12-18.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen ollut mukana näytteenottotilanteessa, jossa näyte on otettu aikuiselta paikallispuudutksessa rintalastasta. En osaa toki omaa käyttökokemusta antaa, mutta osaavan lääkärin käsissä operaatio on nopeasti ohi.