Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketäpä mukamas kiinnostaapi jos loppuu "halut " Hyvä vaan, maailmassa paljon kivempaa tekemistä. Ei huume stimulantteja(concerta,medikinet) lapsille,nuorille eikä kenellekään.

Tiina.A.Mukusella blogit.
18.02.2020 |

Ei ole mikään vakava asia kun kokoajan jotkut jankuttavat, maailmassa on paljon parempia ja aidosti kivempiä asioita, sekä jpkin lapsettomuus jos häiritsee niin ei kyllä nykypäivänä ole kuin täysin itsekästä hankkia jokin lapsi. Harva ja eri asia jos joku hankkii 1 yhden maksimissaan ja on kaikki asiat kunnossa eikä mikään masennus"lääkkeitä" napsiva "kotiäiti" joka pilaa koko lapsen nuoruuden antamalla Huume stimulanttia jolla ei ole mitään hyötyä.

Kaikki se ompi kiinni kotioloista esim oikea ravinto ja antaa lapsen leikkiä.
Kyllä koirakin juoksee seiniä pitkin jos ei saa energiaa purettua saati huonoa ravintoa ja Coca colaa vain....
Adhd on todistettu täysin olemattomaksi. Toisin kuin lukihäiriö tai muu oikea asia kuten esim laiska silmä,diabetes 1 (ei itse aiheutettu kuten diabetes 2 joka johtuu omista elämän tavoista ) tai astma.

Itselläni on 2 lasta jotka ovat syntyneet 1980 ja 1987 välillä ja olin 42vuotias jolloin ei ollut viellä itsekästä, nyt vaan sairaaseen maailmaan luo uuden elämän mikä on erittäin itsekästä sekä vielä jos on alle 34 vuotias nuori niin elämähän siinä menee pilalle lapselta ja myös erittäin nuorelta vanhemmalta.
Trump on presidentti paras ja en halua ulkomaalaisia tänne Suomeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä olen! Itse 90 luvulla lapsia oli!

Vierailija
2/4 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää tosissaan kirjoitettu vai mitä täällä tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää tosissaan kirjoitettu vai mitä täällä tapahtuu?

Näyttäisi parikin ketjua tältä postittajalta palstalla jo olevan. Joku saanut suljetulla osastolla hoitsulta vietyä kännykän?

Vierailija
4/4 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän