Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tänään 2 hälysoittoa Tunisiasta eri numeroista. Onko teille tullut?

Vierailija
17.02.2020 |

Siis mulle on soitettu Tunisiasta kahdesta eri numerosta tänään siten, että on soinut kerran ja sitten loppunut.

Kalasteleeko ne mua soittamaan takaisin.

Onko teille tullut?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh mulle sattu tässä vasta, että mulla oli oma puhelin hukassa. Soitin  sitten työpuhelimesta omaan puhelimeen. Ainut vaan et muistin epähuomiossa oman numeronalun väärin. Eli, että se olisi 040 vaikka oikeesti on 050. No eihän se mun puhelin soinut. Hälyytti vain mut joku katkaisi puhelun ennen ku vastasi. :O Nooh, attelin et mun puhelin on varastettu!

Ja se on nyt jollakin, joka löy luurin korvaan. Soitin uudestaan ja sieltä vastasi joku mut ei sanonut mitään. ...löi luurin taas korvaan.

Minä sitten kuumeisesti mietin et miten saan puhelinrosvon kiinni. Soitin uudestaan ja miesääni ähisi puhelimeen jotain. Aattelin et kuka hemmetti sen on voinut varastaa ja ennakkoluuloisena tietty ajattelin et varmasti joku ulkomaalainen ja aloitin puhumaan englantia :D

Hello! Who is there?

Mies löi jälleen luurin korvaan.

Kunnes tajusin, et olin laittanu oman puhelinnumeron eteen väärän alun! Laitoin sit oikein, eli 050 -numeroisen alun ja kas kummaa. Oman puhelimen hälytysääni kuului ja löysin puhelimen.

Nyt joku reppana siellä luulee et se on saanut jonku huijauspuhelun ja kalasteluyrityspuhelun... Sori siitä. SOri myös kaikki ulkomaalaiset.

Vierailija
22/23 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku soittaa sinulle tuntemattomasta numerosta, parasta on tehdä näin:

- odota, että soitto loppuu

- mene tälle sivulle: kukasoitti.fi ja kirjoita tuntematon numero

Todennäköisesti löydät sieltä vastauksen, kenen numero se on. Usein ovat puhelinmyyjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku soittaa sinulle tuntemattomasta numerosta, parasta on tehdä näin:

- odota, että soitto loppuu

- mene tälle sivulle: kukasoitti.fi ja kirjoita tuntematon numero

Todennäköisesti löydät sieltä vastauksen, kenen numero se on. Usein ovat puhelinmyyjiä.

Ei näitä löydy. Eivätkä ole oikeita numeroita/liittymiä edes, joten numerot vaihtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän