Miksi syöt pihvilihaa vaikka ilmastomuutos?
Oletkos jotenkin yksinkertainen? Pihvilihan ja ilmastomuutoksen välillä on selkeä korrelaatio (r ~ 0.97).
Kommentit (70)
Ei ole pakko syödä pihviä. Naudan rinta hitaasti marinoituna, miedolla lämmöllä mureaksi kypsennettynä ja pikainen grillaus loppusäväyksen antamaan. Ei tee mieli pihviä sen jälkeen.
Sitten teillä on lemmikkinä kissa tai koira, ellei useita. Lihansyöjiä, joiden ruokavaliosta ette ilmastoahdistu. Tätä olen usein ihmetellyt.
Onko kellään hyviä pihvireseptejä?
Koska ei kiinnosta? Et tätä pystynyt itse päättelemään?
Näen ilmastonmuutoksen positiivisena asiana. Suomessa on aina ollut liiän kylmää ja pimeää. Toiseen ei ole luvassa korjausta mutta toinen paranee vuosi vuodelta.
Syön runsaasti lihaa koska en ole lammas.
Näitä somesta elämänsä täytteen saavia laumasielu-lampaita on 13 tusinassa.
Uskovat mitä heille ylhäältä kerrotaan, ja toistelevat näitä sanoja kuplassaan toisille samanmoisille.
Kunnes tulee taas uusi trendi, jota seurata ja jolla täyttää elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiduntava eläin on hiilinielu.
Pakastimeni on täynnä peuraa. Sekä pataan että pihvitarkoituksiin.
Syön mielelläni myös kotimaista laidunlihaa. Laiduntaminen parantaa maata viljelyä ajatellen. Laidun on pölyttäjien luontainen elinympäristö. Ilman pölyttäjiä kuolemme.
Ruokahävikki on ekologisinta syöttää kanoille.
Suosittelen kaikille kotimaisen lihan syöntiä. Maamme omavaraisuusaste on tärkeä pitää korkeana. Jos tällaiset talvet jatkuvat, ei täällä paljon kasvatella ruista.
Se nautatalous ja naudat silti saastuttaa.
Mielummin syön sitä kotimaista kauraa ja siitä tehtyjä tuotteita, kuin nautaa, jolle sitä kauraa syötetään järkky määrä.
Miksi se nauta olisi syönyt järkky määrät kauraa laidun- ja säilörehun sijaan? Suomalainen nauta on hiilinielu, koska se laiduntaa alueilla, joista ei välttämättä peltoviljelyyn ole.
Tiesitkö, että se syömäsi kaura on ravintoarvoltaan alhaisempaa kuin rehukaura?
Jos vedän vain jotain härkistä tai kikhernettä, minun päästöni tuhoavat ilmastoa huomattavasti enemmän kuin naudan tai possun
Se on sinun valintasi. Ei kukaan sitä ole ottamassa sinulta pois. Jääpähän enemmän nautaa minulle.